כושר עמידות גבוה לאיפור - יש דבר כזה???

  • הוסף לסימניות
  • #22
נכתב ע"י רמז;1412297:
שמעתי ממאפרת על ספריי לשיער על הפנים, אחרי האיפור, נשאר אפילו יומיים, מנסיון.

ספריי לשיער או דאורדורנט מה שבא..
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
נכתב ע"י EC;1412312:
ספריי לשיער או דאורדורנט מה שבא..

נראה לי גם מטהר אויר יכול לעשות את העבודה






סתאםםם אל תנסו בבית!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
נכתב ע"י chayasl;1412314:
נראה לי גם מטהר אויר יכול לעשות את העבודה






סתאםםם אל תנסו בבית!!!


באמת כל סוג ספריי, גם K600...
הרעיון זה סתימה של הנקבוביות.
לא ניסיתי, אבל מי שצריכה זה אחרי שגומרת להתאפר להשפריץ ממרחק של 15 ס"מ.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
נכתב ע"י רמז;1412297:
שמעתי ממאפרת על ספריי לשיער על הפנים, אחרי האיפור, נשאר אפילו יומיים, מנסיון.

אני מכירה מאפרת שעושה את זה.
אבל זה פשוט מחרידדדדדד אותי לחשוב על זה.:eek:
חומר דביק, שמיועד להחזיק שיער, להשפריץ על העיניים, ריסים, שפתיים??? איכסססססססס
יש ספריי מיוחד לענין, אבל מי שהעור שלה לא מחזיק איפור- לא יעזור לה שום ספריי.
עדיף לקנות חומרים טובים, לעבוד בשיטות מקצועיות, וזהו:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
עמידות קשורה לסוג העור
מכירה מישהי שתוך שעה לא רואים עליה שהתאפרה
אצלי, עד שלא אוריד בכח עם ספוגית זה פשוט לא ירד
והאיפור שלי הכי זול שיש
המקסימום שהייתי מנסה זה מוצר מחברה אמינה עם כל כללי האיפור הנכונים
ולגבי עור שנראה חיוור אינלי מושג מה צבע השיער
אבל שמתי לב שפאה כהה מבליטה את העור הבהיר
אולי תנסי להוסיף גוונים לפאה ולהבהיר אותה
זה לא יראה כ"כ קונטרסטי (למרות הטענה היום שפאה כהה מצעירה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
נכתב ע"י שריתs;1412357:
אני מכירה מאפרת שעושה את זה.
אבל זה פשוט מחרידדדדדד אותי לחשוב על זה.:eek:
חומר דביק, שמיועד להחזיק שיער, להשפריץ על העיניים, ריסים, שפתיים??? איכסססססססס
יש ספריי מיוחד לענין, אבל מי שהעור שלה לא מחזיק איפור- לא יעזור לה שום ספריי.
עדיף לקנות חומרים טובים, לעבוד בשיטות מקצועיות, וזהו:)

לזאת התכוון המשורר.
מה באמת טוב ומחזיק??
איזה מוצרים ושל איזה חברות??
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
נכתב ע"י נמנמת;1412406:
לזאת התכוון המשורר.
מה באמת טוב ומחזיק??
איזה מוצרים ושל איזה חברות??

מהנסיון שלי בעבודה לצד מאפרות-
קרם לחות- לגרום לעור להיות רווי. לא לשים סמוך לשעת האיפור. במשך כל היום לשים, לתת להספג. ככה במשך כמה שעות.
מייקאפ- אסתי לאודר ומאק. רוב המאפרות מערבבות כמה סוגים וגוונים, כך שזה לא משו מוחלט.
פודרה- מאפרות לא משתמשות, אבל את יכולה לשים . זה מוריד את הברק של המיקאפ,
שאר החומרים- סמקים צלליות, שימר, וכו- אני פוגשת הרבה את בועז שטיין, גם אלמקייאז' טובים,
אודמים-ראיתי הרבה שמשתמשות ברבלון, למרות שיש יגידו שהם לא הכי עמידים,
ממליצה לך להרים טלפון למאפרת מקצועית שאת אוהבת, ולבקש ממנה פרוט מה לקנות ואיפה, זה יחסוך לך את כל הדעות והדגמים שמתעופפים פה בפורום וגורמים לך רק להתבלבל....
ואולי על הדרך תקבלי הדרכה קצרה
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
יש מושג כזה של פגישת ייעוץ להתאמת איפור,
ואם כן מה בערך המחיר? (אצל דבי וואלף לדוג')
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
גם באלמקייאז' יש
(יש להם סניף ברבי עקיבא)
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
אין לי מושג, הם נמצאים באזור דובק שמה, ליד כספל'ה
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
נכתב ע"י מקופלת;1412471:
יש מושג כזה של פגישת ייעוץ להתאמת איפור,
ואם כן מה בערך המחיר? (אצל דבי וואלף לדוג')
יש כמו שכתבו לך אבל תכיני כסף והרבה :)
אחרי שאיפרו אותך דוחפים לך חצי חנות.

מה שכן אהבתי במאק הם הביאו לי דוגמית הביתה לבדוק איך אני מסתדרת עם זה
המייקאפ של אלמקייאז לי עשה תחושה ממש לא נוחה אז שווה להתאפר ולחזור יום אחרי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
מנסיון גדול שלי בתחום:
ספריי לשיער עושה כתמים על הפנים שאחרי כמה שעות יוצאים החוצה ובמיוחד בתמונות. לא כדאי..
קרם לחות, להתחיל שבוע קודם פעמיים ביום וביום הארוע לא סמוך מדי לאיפור
פריימר לפנים- מומלץ! עושה מראה חלק, מצמצם נקבוביות ועוזר לעמידות המייקאפ (שקוף יתאים לכולם בעוד ירוק עושה תיקון צבע לאדמימות)
מייקאפ- העמידים זה אסתי לאודר, ורבלון colorstay להניח כמות נדיבה אך להזהר לא ליצור מסכה
פודרה- ממליצה על mac או ofra- לפדר ביסודיות את כל הפנים בלי קמצנות
צלליות, סומק, ברונזר- יש איכותיים במגוון חברות אבל לmac ול inglot יש את השם הכי מקצועי (פה בארץ)
תזכרי שהסומק אחרי כמה זמן יורד מהעוצמה שלו אז כדאי לשים טיפה יותר
עפרון עניים- רצוי עפרון שצריך מחדד, זה בדרך כלל עמיד יותר. אפשר להניח צללית שחורה על העיפרון (בעזרת מברשת זוית) וזה מקבע את העיפרון
מסקרה- תוודאי שתהיה נגד מים
פריימר לעניים- מתחת לצללית לmac יש מעולה. הצללית לא זזה!
קונסילר של mac גם ממש מומלץ
נקודה חשובה- כמו שכתבו כבר, תכלס הרבה תלוי בסוג העור ויש כאלה שיגידו שעליהם זה ממש לא עמיד. בגדול- אלו מוצרים מומלצים שמאפרות משתמשות בהם
זהו בגדול..
בהצלחה :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
נכתב ע"י רותי12;1411905:
אם את מבני ברק יש לי רעיון בשבילך.. פני באישי

ולמה לא לתת לכולנו רעיון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
נכתב ע"י YochiS;1412022:
לי פעם לא החזיק ומאז שאני משתמשת במייקאפ של לנקום (24H) מחזיק לי עד שבת בצהריים.
ואני לא ישנה על הגב.
אם מאד מאד חשוב לך, אז תקחי מאפרת. יחזיק לך בטוח.

ולי לנקום מחזיק רק עד הבוקר,
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
איפה קונים את מוצרי mac האלה שכולן מהללות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
נכתב ע"י EC;1412352:
באמת כל סוג ספריי, גם K600...
הרעיון זה סתימה של הנקבוביות.
לא ניסיתי, אבל מי שצריכה זה אחרי שגומרת להתאפר להשפריץ ממרחק של 15 ס"מ.


:D :D

...אם לא יועיל לעמידות האיפור בארוע, יועיל להרחקת מנשקות כרוניות :rolleyes: :p

ובאמת, אם בשמחות עסקינן, אולי תתנו גם טיפ כיצד להינצל מנשיקות רטובות במיוחד :eek: ואם את מנגבת, גם האיפור יורד...

אני שו-נ-א-ת נשיקות, בעיקר בגלל הפוני של הפאה, שספג פעם נשיקה עסיסית ורטובה מאחת מבוגרת ונשקנית מהדור הקודם :mad:

הבו עצה, כיצד מתחמקים מהנ"ל בלי לפגוע??? :confused:
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
נכתב ע"י ניקול;1412905:
איפה קונים את מוצרי mac האלה שכולן מהללות?

יש חנויות של mac במגוון קניונים
אין אותם בסופר פארם וכדו'...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה