כושר עמידות גבוה לאיפור - יש דבר כזה???

  • הוסף לסימניות
  • #61
בס"ד

עור 'בולע איפור' שאני כתבתי עליו - לא נובע מזעה כלל, הוא כן נובע מעור מאודד שומני!
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
נכתב ע"י אולפני shir;1416944:
בס"ד

עור 'בולע איפור' שאני כתבתי עליו - לא נובע מזעה כלל, הוא כן נובע מעור מאודד שומני!
אתן מבינות למה זה. כי איפור עמיד בפני מים ולא בפני שומן!
לכן אם אין מסיר איפור, אפשר להסיר בעזרת שמן! (שמן תינוקות ואפילו שמן קנולה חחח בעע)
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
נכתב ע"י אולפני shir;1416944:
בס"ד

עור 'בולע איפור' שאני כתבתי עליו - לא נובע מזעה כלל, הוא כן נובע מעור מאודד שומני!

נכון... גיסתי גם כזו, האיפור מחזיק לה במקרה הטוב עד ליל שבת בלילה... בבוקר כבר אין זכר לאיפור.
לעומתי שהאיפור מחזיק לי מעולה עד מוצ"ש וגם אז אני צריכה מסיר איפור טוב כדי להוריד אותו.

בקורס של אייל מקיאג' שהייתי אמרו לי באמת לפדר הרבה ולשים קונסילר בעיניים ושכבה של מייקאפ וצלליות. בצורה הזאת זה החזיק לה קצת יותר, אבל גם לא במיוחד, זה פשוט עור שלא נתפס עליו האיפור.
אם תמצאו פיתרון טוב, גיסתי ממש תשמח....;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
תודה לכולכם.
אז בסוף לא האמנתי.. אבל הייתי מאופרת כל השבת>> הרגשתי הכלה בעצמה..
מה שעשיתי זה. מרוב בלבול פניתי לקוסמטיקאית שלי. ואמרתי לה משתגידי.. קדוש.
היא המליצה לי מאוד על רבלון.. יש להם סדרה של איפור עמיד אם אני לא טועה זה נקרא רבלון colorstay.
קניתי כמו ילדה טובה.
והאיפור החזיק!! עליי!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
נכתב ע"י אולפני shir;1416944:
בס"ד

עור 'בולע איפור' שאני כתבתי עליו - לא נובע מזעה כלל, הוא כן נובע מעור מאודד שומני!

עור שומני מפריש יותר שומן ונוזלים (גם זיעה).

השאיפה היא לאזן את העור.
להשתמש באופן קבוע בקרם לחות איכותי המיועד לעור שמן (אני ממליצה על חברת "קליניק" - מוצרי קוסמטיקה רפואיים והיפואלרגניים).
כשהעור יהיה מאוזן גם האיפור ישב עליו טוב יותר.

בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
נכתב ע"י eden7115;1416458:
יש כאן טיפים שכתבתי לאיפור עמיד:
http://www.prog.co.il/showthread.php?t=175847
אז מה עוישם כדי שהעור לא יזיע?
מפדרים, ומפדרים ומפדרים!

(וסליחה ממי שכתבה שמאפרות לא מפדרות אבל כמאפרת - זה ממש ממש לא נכון, אולי רק לצילומים מסויימים שרוצים להשיג מראה מבריק של המייקאפ - בכל מצב אחר - חובה לפדר!).

קודם לפדר או קודם מייקאפ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
קודם קרם לחות, אחרי שהוא נספג בעור מייקאפ ומיד אח"כ פודרה.
יש הסבר מפורט בקישור לעיל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
נכתב ע"י eden7115;1418289:
קודם קרם לחות, אחרי שהוא נספג בעור מייקאפ ומיד אח"כ פודרה.
יש הסבר מפורט בקישור לעיל.

כמה להמתין בין הקרם לחות למייק אפ?
לי אישית מייק אפ לא יפה על העור, אפשרי לשים ישר פודרה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
נכתב ע"י נמנמת;1417128:
תודה לכולכם.
אז בסוף לא האמנתי.. אבל הייתי מאופרת כל השבת>> הרגשתי הכלה בעצמה..
מה שעשיתי זה. מרוב בלבול פניתי לקוסמטיקאית שלי. ואמרתי לה משתגידי.. קדוש.
היא המליצה לי מאוד על רבלון.. יש להם סדרה של איפור עמיד אם אני לא טועה זה נקרא רבלון colorstay.
קניתי כמו ילדה טובה.
והאיפור החזיק!! עליי!!

אז במה השתמשת עד היום, שלא החזיק לך?
משהוא יותר זול?
אני תמיד משתמשת ברבלון ולא מחזיק שבת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
נכתב ע"י מקופלת;1418375:
אז במה השתמשת עד היום, שלא החזיק לך?
משהוא יותר זול?
אני תמיד משתמשת ברבלון ולא מחזיק שבת...

כנ''ל
הוצאת לי את המילים מהפה...
לא מחזיק לי יותר מעשר שעות וכתוב 24....:(
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
נכתב ע"י EC;1418291:
כמה להמתין בין הקרם לחות למייק אפ?
לי אישית מייק אפ לא יפה על העור, אפשרי לשים ישר פודרה?

הסיבות היחידות שלא יפה על העור מייקאפ הן אי התאמת קרם לחות לסוג העור וכן אי מריחה נכונה של המייקאפ.
אין להשוות בכלל כושר כיסוי של פודרה לכושר כיסוי של מייקאפ שנמרח נכון.

לשאלותייך:
צריך להמתין עד שקרם הלחות יספג בעור, בדר"כ לוקח כ-5-10 דק'.
וכן, בעיקרון אפשר לשים ישירות פודרה, אך חשוב להבין כי הפודרה לבדה על העור הרי היא כאבקה - שבאיזשהו שלב מתמוססת לה.
תפקידה של הפודרה (באופן כללי) אינו לתת צבע - אלא לקבע את המייקאפ. ברגע שהיא מונחת על שומן (המייקאפ) היא נדבקת אליו ולא זזה וגורמת לכך שגם הוא לא יזוז. לכן הפידור כה חשוב לאחר מריחת מייקאפ.

על פודרה בלבד אני ממליצה לבעלות עור מושלם - וגם זה לא לאירוע אלא לבית או ליציאה קצרה. זה פשוט לא יישאר על העור, והכי גרוע זה לגלות "עור מנומר" שעל חלקו נשארה הפודרה ומחלקו ירדה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
נכתב ע"י eden7115;1418493:
הסיבות היחידות שלא יפה על העור מייקאפ הן אי התאמת קרם לחות לסוג העור וכן אי מריחה נכונה של המייקאפ.
אין להשוות בכלל כושר כיסוי של פודרה לכושר כיסוי של מייקאפ שנמרח נכון.

לשאלותייך:
צריך להמתין עד שקרם הלחות יספג בעור, בדר"כ לוקח כ-5-10 דק'.
וכן, בעיקרון אפשר לשים ישירות פודרה, אך חשוב להבין כי הפודרה לבדה על העור הרי היא כאבקה - שבאיזשהו שלב מתמוססת לה.
תפקידה של הפודרה (באופן כללי) אינו לתת צבע - אלא לקבע את המייקאפ. ברגע שהיא מונחת על שומן (המייקאפ) היא נדבקת אליו ולא זזה וגורמת לכך שגם הוא לא יזוז. לכן הפידור כה חשוב לאחר מריחת מייקאפ.

על פודרה בלבד אני ממליצה לבעלות עור מושלם - וגם זה לא לאירוע אלא לבית או ליציאה קצרה. זה פשוט לא יישאר על העור, והכי גרוע זה לגלות "עור מנומר" שעל חלקו נשארה הפודרה ומחלקו ירדה...


תודה עדן,
יש לי עור בהיר ואחלק עם טיפה נמשים בהירים לכן שאני מסתירה את זה עם מייק אפ ומתקבל מראה אחיד יותר טוענים שזה פחות יפה לי , פחות טבעי ופחות צעיר, יש לזה פתרון?
ניסיתי כמה סוגים טובים וגם את הדאבל וור של אסתי לאודר,ואני שמה ממש טיפה ומורחת טוב טוב אבל עדיין מקבל מראה מלאכותי קצת, בקשר לקרם פנים יש לי קרם מעולה שקוסמטיקאית מנוסה בתחום התאימה לי.. מה עוד יכולה להיות הבעיה?
אגב זכור לי שמאפרת אמרה לי שעדיף לפני איפור למרוח סרום ולא קרם לחות, שמחזיק יותר , יודעת משהו?
תודה על הידע והמקצועיות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
נכתב ע"י נמנמת;1411872:
יש לנו שבת שמחה, ואני מתוסכלת מנושא עמידות האיפור.
אני טיפוס חיוור להחריד + כמה פגמי עור שצריך להסתיר,
ואני חייבת איפור עמיד לשבת.
באיפור לשבת אני לא משתמשת וצריכה משהו שיחזיק מערב שבת לפחות עד אחרי סעודת שבת בבוקר.
תנו המלצות מניסיון, כי מבחינתי זה ממש קריטי!

נזכרתי בך שבוע שעבר, היה לנו שבת חתן.
וגם חפשתי פתרון.
התאפרתי מיום שישי ב12 ורציתי שיחזיק לפחות עד שבת בצהריים.
אז התאפרתי כרגיל ולאחר האיפור השתמשתי בספריי מקבע של איל מקיאג'.
יש לי אותו הרבה זמן וסוף סוף ניסיתי אותו.
והיה מדהים, האיפור החזיק מושלם עד סעודה שלישית!!!
אף אחת לא האמינה לי שזה ממש החזיק ככה מיום שישי בצהריים.
מומלץ!
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
אני גם הייתי במצב כזה איפרה אותי מאפרת ביום שישי..
והחזיק לי עד ראשון!!!!!
משהיא מעולה!!!!
פני אלי ואני ייתן לך טלפון...שווה שווה
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
יש לנו שבת שמחה, ואני מתוסכלת מנושא עמידות האיפור.
אני טיפוס חיוור להחריד + כמה פגמי עור שצריך להסתיר,
ואני חייבת איפור עמיד לשבת.
באיפור לשבת אני לא משתמשת וצריכה משהו שיחזיק מערב שבת לפחות עד אחרי סעודת שבת בבוקר.
תנו המלצות מניסיון, כי מבחינתי זה ממש קריטי!
היי אני מאפרת אם את שומנית מאוד ממליצה לך לא לשים לחות לשים פריימר ומעליו פודרה ורק אז מייקאפ בטפיחות ואז שוב פודרה לשים לב לא למרוח שלא יהפוך לבו
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה