כושר עמידות גבוה לאיפור - יש דבר כזה???

  • הוסף לסימניות
  • #1
יש לנו שבת שמחה, ואני מתוסכלת מנושא עמידות האיפור.
אני טיפוס חיוור להחריד + כמה פגמי עור שצריך להסתיר,
ואני חייבת איפור עמיד לשבת.
באיפור לשבת אני לא משתמשת וצריכה משהו שיחזיק מערב שבת לפחות עד אחרי סעודת שבת בבוקר.
תנו המלצות מניסיון, כי מבחינתי זה ממש קריטי!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אם את מבני ברק יש לי רעיון בשבילך.. פני באישי
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
ואם את מירושלים.. יכולה להמליץ לך על אחת שמאפרת בימי שישי,
היא אומרת שהאיפור מחזיק גם יומיים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
ממממ. אני יחשוב על זה.
לא חשבתי על כזה כיוון, בכל אופן כן הייתי שמחה לשמוע על חברות איפור / מוצרים מסוימים שיחזיקו לי מעמד..
יש??
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
המייקאפ של אסתי לאודר- הוא הכיייייייי עמיד שיש
וככל שיותר עמיד, ככה יותר מסיכה... קחי בחשבון
ולא לשכוח לישון על הגב בלילה ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
גם אני ממליצה על המייקאפ של לאודר
ושימי 2 שכבות, (מיקאפ,פודרה,מיקאפ) זה יכול לעזור
ויש ספריי כזה שמחזיק את העימוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
הרעיון באיפור עמיד הוא איך את מקבעת אותו..
לפני הכל קרם לחות אח"כ
מייקאפ ומעליו פודרה,
למרוח מייקאפ גם על השפתיים ומעליו את האודם
מייקאפ מתחת לצלליות,
אצלי קבוע האיפור נשאר עד שבת בצהרים..
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
יש פריימר.
שמים לפני הכל וזה מעמיד את האיפור כמו שצריך...
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
לי פעם לא החזיק ומאז שאני משתמשת במייקאפ של לנקום (24H) מחזיק לי עד שבת בצהריים.
ואני לא ישנה על הגב.
אם מאד מאד חשוב לך, אז תקחי מאפרת. יחזיק לך בטוח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
לא הייתי מנסה איפור חדש על שבת אירוע!

הרבה ממליצים על אסתי לאודר ואני לא מרוצה מזה!
האמת שלא מצאתי איפור שממש עמיד ונראה טוב בשבת בבוקר.

מי שהמליצה על מייקאפ פודרה מייקאפ ניסתה את זה?
כי זה לא ממש אמור לצאת טוב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אם את טיפוס מזיע-המאפרת שלי לחתונה מרחה לי באיזורי הזיעה בפנים... דיארדורנט לפני המייקאפ, כדי לסתום את הנקבוביות ולמנוע הזעה בפנים.

סתם רעיון, אבל זה לא נשמע לי בריא על בסיס קבוע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י יעל;1412009:
הרעיון באיפור עמיד הוא איך את מקבעת אותו..
לפני הכל קרם לחות אח"כ
מייקאפ ומעליו פודרה,
למרוח מייקאפ גם על השפתיים ומעליו את האודם
מייקאפ מתחת לצלליות,
אצלי קבוע האיפור נשאר עד שבת בצהרים..

זה מאוד תלוי בסוג של עור,
כי אני גם שמה כמו שתארת, ואין זכר למעט כמה קטמים בשבת בבוקר
אבל גיסתי שגם משתמשת במייק אפ כמו שלי ופודרה זולה
נשארת מאופרת עד מוצ"ש
(היא טוענת שהיא צריכה שפכטל כדי לקלף את האיפור... ;))
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י תרצונת;1412006:
גם אני ממליצה על המייקאפ של לאודר
ושימי 2 שכבות, (מיקאפ,פודרה,מיקאפ) זה יכול לעזור
ויש ספריי כזה שמחזיק את העימוד

הספריי הזה עלול להוציא פצעים, הוא אוטם את העור,
ואת הקרם לחות שימי כמה שעות לפני, לא סמוך, זה גם גורם למייקאפ לרדת
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
יש למאפרות מקצועיות ספרי שמחזיק
כמו אייל מקיאז..
לא שמעתי שזה עושה פצעים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אני משתמשת בחומרים של מאק.
פריימר
מייקאפ בנדיבות ומעליו פודרה בנדיבות רבה.
וכן אודם של מאק (אודם סטיק לא חומר נוזלי שמורחים עם מברשת)
וכן בסיס מיוחד לצלליות מעל המייקאפ.

אם אני לא נמרחת על הכרית זה יכול להחזיק אפילו יומיים!
בראש השנה 3 ימים עד ליל שבת הייתי נראית כמעט מאופרת לחלוטין.

החומרים שלהם אומנם לא מהזולים בשוק ואין אפפעם מבצעים- אבל שוים כל שקל.
כמובן שגם טכניקות האיפור משנות לעינין העמידות- את יכולה להתייעץ עם המאפרות שם, ואפילו יקבעו לך סדנא חינם לטיפים.

בהצלחה!

(אגב ללכת למאפרת ביום שישי בעלות של 250 שקל זה גם אחלה פיתרון מניסיון)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
קיבלתי ממאפרת בחו"ל: לצפות את הכרית לפני השינה עם שקית ניילון לא נוח- אבל שווה את הסבל. הבד סופג את החומרים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אני בלי שבת שמחה, גם מתעניינת לדעת, לאיזו חברה יש קבלות בעמידות גבוהה של איפור?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י MIC.MIS;1412059:
יש למאפרות מקצועיות ספרי שמחזיק
כמו אייל מקיאז..
לא שמעתי שזה עושה פצעים...

אני שמעתי ממאפרת גדולה מאוד שזה בעיקר בשביל הפוזה
העמידות תלויה בסוג העור בעיקר
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
שמעתי ממאפרת על ספריי לשיער על הפנים, אחרי האיפור, נשאר אפילו יומיים, מנסיון.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה