כושר עמידות גבוה לאיפור - יש דבר כזה???

  • הוסף לסימניות
  • #41
נכתב ע"י פילפל;1412944:
:D :D

...אם לא יועיל לעמידות האיפור בארוע, יועיל להרחקת מנשקות כרוניות :rolleyes: :p

ובאמת, אם בשמחות עסקינן, אולי תתנו גם טיפ כיצד להינצל מנשיקות רטובות במיוחד :eek: ואם את מנגבת, גם האיפור יורד...

אני שו-נ-א-ת נשיקות, בעיקר בגלל הפוני של הפאה, שספג פעם נשיקה עסיסית ורטובה מאחת מבוגרת ונשקנית מהדור הקודם :mad:

הבו עצה, כיצד מתחמקים מהנ"ל בלי לפגוע??? :confused:

אומרים שיש לך שפעת...

חני
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
אני לא אתן לך המלצות של פודרות וכו',
אבל אני יכולה לתת לך המלצות על איפור כללי נעים ונאה,
כמו שכבר כתבו - קרם לחות לשים לפני האיפור - לפחות שעתים,
אם את שמה עדשות, שימי אותן לפני קרם לחות, תנגבי היטב את הפנים והעינים (חשוב מאד לא להשאיר אזורים לחים כדי שהאיפור י'הי'ה מושלם ולא נמר מדי וכו')
לשים את המיק אפ שמתאים לך - יש כאלו שהאבקות לא מתאימות להם והמריחה לא יוצאת יפה, ועדיף להן הנוזלי - זה ענין של עור, כדאי לך להתחיל לנסות לפני כן.
או להיפך, למרוח עם ספוגית עגולה או עם המשולשות - זה גם ענין של נוחות ומרקם - תבדקי מה מתאים לך ומה יותר נוח,
אחרי המיק אפ - פודרה,
(אני לא שמה צלליות)
אודם עמיד - אני אוהבת את חברת "מיבלין ניו יורק"- אודם עמיד, שימי לב - יש צבעים עזים מדי, בכל אופן - כשמורחים כדאי מאד להצטיד מראש במגבון או קיסם אוזנים מלוחלח מעט (קיסם אוזנים עדיף - יותר מדויק), כי אח"כ כל לכלוך שנמרח - אם לא מנקים מיד הוא לא יורד.
מורחים את השלב הראשון, יש שמעדיפים גם את לוריאל לא ניסיתי אך הם ידועים כטובים.
אח"כ - עינים - אם את שמה מעגל ריסים, אח"כ - אני ממליצה לך על מסקרת לוריאל - היחיד שהחזיק גם בשבת בבוקר!!!!! וגם יומים אח"כ, דגם טלסקופיק מאד מצוין.
את בודקתשהשכבה הבסיסית של האודם התיבשה, ואז שמה את השכבה השני'ה, מורחת ומחכה.
ממליצה לך לחכות, לא לאכול ולא לשתות לפחות עד שעה אחרי - שלא ירד. אם את שומרת את השעה הזו זה אמור להחזיק לך,
אם את ממש רעבה או צמאה - עדיף שלא דרך האודם, ישר לפה:)
בהצלחה ושבת שלום!
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
נכתב ע"י EC;1412352:
באמת כל סוג ספריי, גם K600...
הרעיון זה סתימה של הנקבוביות.
לא ניסיתי, אבל מי שצריכה זה אחרי שגומרת להתאפר להשפריץ ממרחק של 15 ס"מ.

חחחח
זה ממישהי שמבינה באיפור?:)
ה' ישמור...
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
נכתב ע"י שריתs;1412443:
פודרה- מאפרות לא משתמשות, אבל את יכולה לשים . זה מוריד את הברק של המיקאפ,

אודמים-ראיתי הרבה שמשתמשות ברבלון, למרות שיש יגידו שהם לא הכי עמידים,

טיפ לגבי אודם רבלון:

אם צובעים לפני כן את השפתיים עם תוחם, זה מחזיק חבל על הזמן... ונראה יפה פי כמה מאשר שכבת אודם בלבד.

דווקא המאפרות שאני מכירה משתמשות עם פודרה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
מאק- יש סניף בממילא בירושלים. ויש גם בקניון הגדול פתח תקוה.
אין לי מושג איפה עוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
נכתב ע"י שריתs;1413283:
מאק- יש סניף בממילא בירושלים. ויש גם בקניון הגדול פתח תקוה.
אין לי מושג איפה עוד

בקניון רחובות
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
בס"ד

אין על העמידות של המייקאפ של אייל מקיאז'!! מנסיון של עור 'בולע איפור', ז"א: תוך כדי מריחת מייקאפ והוא כבר נספג ונעלם בעור לגמרי, רק אייל מקיאז' מחזיק באמת!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
נכתב ע"י ניקול;1412905:
איפה קונים את מוצרי mac האלה שכולן מהללות?
אני אסתור קצת את דברי קודמתי.
לגעתי ומניסיוני הכל קשור בסוג עור. נקודה.
אני תמיד משתמשת באיפור עמיד ויקר ואחרי שעה אין זכר!
עכשיו לאור המלצות שקבלתי מכמה חברות קניתי את כל האיפור ממאק - כולל מברשת למייקאפ, קונסילר, פרימייר, אודם עלה לי הון! אבל אמרתי אם זה מחזיק זה שווה
נכון שזה מחזיק יותר מחברות אחרות. אבל בערב תמיד נגמר לי כל האיפור!
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
אני מתאפרת בערב שבת (בשמחות) והאיפור נשאר לי בבוקר , כאילו התאפרתי עכשיו... לפעמים זה קצת מבייש...:eek:
אני משתמשת ב:
קרם לחות
מעל זה מייקאפ רבלון
מעל זה פודרה שקופה - לא משנה איזה
קונסילר (מקבע את הצללית וגם בגלל הגיל) של איל מקיאג'
אודם עמיד של רבלון או מייבלין
סומק ואיליינר של ג'ד
מסקרה של מייבלין
זה התפריט :):)לא יורד לי כלום!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
קופצת על האשכול...
אחותי יש לה עור מאוד רגיש לאיפור לא משנה איזה חברה, עושה לה פצעים
וגרד מפחיד בפנים נפיחות ואדמימות (כנראה אלרגית לזה )
לאחרונה מישהי הציעה לה לקנות איפור עדין שעשוי מים המלח
אבל לאחר ברור היא שמעה שזה עולה הרבה כסף
אז יש לי שתי שאלות אם תוכלנה לענות
1) האם מישהי התנסתה באיפור הנ''ל??
2) איפה אפשר לקנות יותר בזול?
תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
יש קוסמטיקה של וישי - ידוע כטוב במיוחד לבעלי עור רגיש,
לא זול, אבל אולי שווה לה לנסות
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
נכתב ע"י sh12;1416309:
יש קוסמטיקה של וישי - ידוע כטוב במיוחד לבעלי עור רגיש,
לא זול, אבל אולי שווה לה לנסות
תלוי מה,
חלק מהדברים של וישי עשויים מחומרים חזקים לא לעור רגיש
שתנסה דברים, היפואלרגנים וגם דברים של חברת עופרה שיחסית נקראים עדינים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
שתנסה איפור מינראלי

יש חברה הנקראת gaya יש להם חנויות משלהם וקו מוצרים מינראלי
אין לי נסיון בכלל איתם אבל מביקורות שונות ברשת ושל מאפרות מקצועיות הבנתי שהמוצרים איכותיים ומיועדים לעור רגיש
כעיקרון- כל מותג/ חנות שמכבדת את עצמה תאפשר לה איפור נסיון עם המוצרים בכדי לראות התאמה במיוחד עם הרקע הספציפי שלה
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
נכתב ע"י HGO;1416384:
יש חברה הנקראת gaya יש להם חנויות משלהם וקו מוצרים מינראלי
אין לי נסיון בכלל איתם אבל מביקורות שונות ברשת ושל מאפרות מקצועיות הבנתי שהמוצרים איכותיים ומיועדים לעור רגיש
כעיקרון- כל מותג/ חנות שמכבדת את עצמה תאפשר לה איפור נסיון עם המוצרים בכדי לראות התאמה במיוחד עם הרקע הספציפי שלה


איפה החנות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
באיזה עיר?

יש להם פריסה ארצית...
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
נכתב ע"י נמנמת;1411956:
ממממ. אני יחשוב על זה.
לא חשבתי על כזה כיוון, בכל אופן כן הייתי שמחה לשמוע על חברות איפור / מוצרים מסוימים שיחזיקו לי מעמד..
יש??

זה בטוח יצא לך יותר זול מלהתחיל לקנות מייק אפ,אודם,סומק וכו' שיחזיקו מעמד..
רעיון...
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
יש כאן טיפים שכתבתי לאיפור עמיד:
http://www.prog.co.il/showthread.php?t=175847

כעיקרון, ככל הנראה ה"בעיה" בגללה העור בולע את האיפור היא הזעה של העור.
וכמו שכתבו כאן "זה סוג של עור". יש עור שמזיע כל הזמן ולכן האיפור לא מחזיק עליו ויש עור שאינו מזיע ולכן האיפור נשאר עליו. פשוט.

אז מה עוישם כדי שהעור לא יזיע?
מפדרים, ומפדרים ומפדרים!

(וסליחה ממי שכתבה שמאפרות לא מפדרות אבל כמאפרת - זה ממש ממש לא נכון, אולי רק לצילומים מסויימים שרוצים להשיג מראה מבריק של המייקאפ - בכל מצב אחר - חובה לפדר!).

תראי מה כתבתי בלינק לעיל לגבי הפידור. צריך שכל נקודה בעור תהיה יבשה אחרי הפידור ולא לחה מהמייקאפ. זה חוסם את הזיעה מלצאת ולגרום למראה מבריק שבסופו האיפור יורד.

במהלך השבת - לדאוג שלא יהיה חם, לא להזיע.
אם בכל זאת מרגישים לחלוחית קטנה במצח או באף, מיד להספיג אותה לתוך נייר (לא למרוח, רק להניח שתספג) - ולא לתת לה "להוריד" את האיפור.

ועם כל הכבוד למאק - ויש כבוד, עדיין לא מצאתי צלליות יפות ועמידות יותר מהצלליות של "אטלייה".
אומנם כל פעם להשיג אותן זה להפוך עולמות אבל שווה את כל המאמצים...

היו לי כבר לקוחות שאיפרתי באמצע שבוע לצורך שמחה והתקשרו יום אחרי כן בשעות הערב להגיד שהאיפור נשאר להן בלי לזוז ולכן הן רוצות להזמין גם איפור ליום שישי - ואז הן מתקשרות בראשון להודות.. :)

שיהיה במזל טוב והרבה בהצלחה!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה