אני לא אתן לך המלצות של פודרות וכו',
אבל אני יכולה לתת לך המלצות על איפור כללי נעים ונאה,
כמו שכבר כתבו - קרם לחות לשים
לפני האיפור - לפחות שעתים,
אם את שמה עדשות, שימי אותן לפני קרם לחות, תנגבי היטב את הפנים והעינים (חשוב מאד לא להשאיר אזורים לחים כדי שהאיפור י'הי'ה מושלם ולא נמר מדי וכו')
לשים את המיק אפ שמתאים לך - יש כאלו שהאבקות לא מתאימות להם והמריחה לא יוצאת יפה, ועדיף להן הנוזלי - זה ענין של עור, כדאי לך להתחיל לנסות לפני כן.
או להיפך, למרוח עם ספוגית עגולה או עם המשולשות - זה גם ענין של נוחות ומרקם - תבדקי מה מתאים לך ומה יותר נוח,
אחרי המיק אפ - פודרה,
(אני לא שמה צלליות)
אודם עמיד - אני אוהבת את חברת "מיבלין ניו יורק"- אודם עמיד, שימי לב - יש צבעים עזים מדי, בכל אופן - כשמורחים כדאי מאד להצטיד
מראש במגבון או קיסם אוזנים מלוחלח מעט (קיסם אוזנים עדיף - יותר מדויק), כי אח"כ כל לכלוך שנמרח - אם לא מנקים מיד הוא לא יורד.
מורחים את השלב הראשון, יש שמעדיפים גם את לוריאל לא ניסיתי אך הם ידועים כטובים.
אח"כ - עינים - אם את שמה מעגל ריסים, אח"כ - אני ממליצה לך על מסקרת לוריאל - היחיד שהחזיק גם בשבת בבוקר!!!!! וגם יומים אח"כ, דגם טלסקופיק מאד מצוין.
את בודקתשהשכבה הבסיסית של האודם התיבשה, ואז שמה את השכבה השני'ה, מורחת ומחכה.
ממליצה לך לחכות, לא לאכול ולא לשתות לפחות עד שעה אחרי - שלא ירד. אם את שומרת את השעה הזו זה אמור להחזיק לך,
אם את ממש רעבה או צמאה - עדיף שלא דרך האודם, ישר לפה

בהצלחה ושבת שלום!