- הוסף לסימניות
- #1
מה דעתכם על:
לקוח גדול [מערכת עיתון ארצית]
סיפקנו לו שרות. וההסכם הקבוע [3-4 שנים ]עמד על שוטף + 30.
והנה יום, והגיע מנהל סניף חדש לאזורינו...
התשלומים החלו להתעכב מידי חודש בעוד כמה ימים--- שבוע--- שבועיים---
והגדיל לעשות עכשיו>>
תשלום עבור חשבונית שיצאה בחודש מאי, העביר לי צ'ק עכשיו [לאחר 3 חודשים!!! ואלף תזכורות!!!]
לתאריך 31/12/2013!
שוטף + 7 חודשים!!!
הנשמע דבר כזה?

נתקלתם?
מה הגבתם?
מה להגיב?
ואיך להימנע בהמשך?
לקוח גדול [מערכת עיתון ארצית]
סיפקנו לו שרות. וההסכם הקבוע [3-4 שנים ]עמד על שוטף + 30.
והנה יום, והגיע מנהל סניף חדש לאזורינו...
התשלומים החלו להתעכב מידי חודש בעוד כמה ימים--- שבוע--- שבועיים---
והגדיל לעשות עכשיו>>
תשלום עבור חשבונית שיצאה בחודש מאי, העביר לי צ'ק עכשיו [לאחר 3 חודשים!!! ואלף תזכורות!!!]
לתאריך 31/12/2013!
שוטף + 7 חודשים!!!
הנשמע דבר כזה?
נתקלתם?
מה הגבתם?
מה להגיב?
ואיך להימנע בהמשך?
הנושאים החמים