התייעצות כמה הכובע החסידי באמת עולה !!!!

  • הוסף לסימניות
  • #21
1 בסוף זה יצא ריווחי בגלל שחייב להיות שהחניות בארץ לא מפסידות עליך
עכשיו בא נגיד עולה לו 200 דולר כובע שזה 680 שח פלוס מסים ושילוח שיעלה על כל כובע עוד 200 שח
פלוס 200 שח חנות ופירסומת ושינוים על כל כובע עדיין הסכום שיוצא זה 1080 שח ואני מאמין שמשהו מביא יותר הוא מקבל יותר הנחות וכו ,פירסומת זה יעשה לבד ברגע שהציבור ידע מזה זה ירוץ מאחד לאחד ע"ע ביבר שלא עשה כמעט פירסומת אלא הציבור ידע איפה להגיע -הציבור מת להפיל את המונופול הזה
2 השקעה זה בטוח וסיכון גם אבל יש פה גם קטע של חסד לאלפי אנשים וגם רווח בצד שיכול להגיע בסוף למשהו רציני
3 זה שזה לא נראה טוב בתמונות זה לא אומר כלום כל מי שמתעסק עם עלי באבא (ובתוכם אנכי הקטן ) יודע שיש הבדל גדול בין מה שרואים לבין מה שאתה מקבל
לסיכום אני חושב שארגון חסד (שלא חסר ברוך השם ) שירים את הכפפה ופשוט יבדוק את הדבר יכול להיות שזה יצליח ויכול להיות שלא אבל כל דבר זה סיכון היום
תודה לכל המגיבים
הבדל של 500 ש''ח הוא לא כזה מהותי בעיני,
וברגע שהמייבא יתחיל להרוויח יעלה לו האף והוא יתחיל להעלות מחירים כמו קודמיו

אני חושבת שהפתרון היחיד לבעיית ההלבשה החסידית, פאות, בגדים וכל יוקר המחיה הלא נורמלי
זה פשוט תקנות! כמו שיש חסידויות שיש תקנות על חתונות
שיעשו ככה גם על שאר הדברים
אנחנו ננשום לרווחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
לכל החולמים :
מחירי הייבוא והמשלוח גבוהים ממה שאתם חושבים .
דבר ראשון יש 18% מע"מ + אגרת מחשב+ אגרות נוספות.
מבינה מתחום הייבוא , ולא הכל נוצץ כמו שזה נראה לכולם.
ברור שהייבוא יוצא יותר משתלם מלרכוש בחנות כי גם את הכובע שאתם רוכשים יש יבואן שעומד מאחורי זה ומכר אותם לחנות ואז ללקוח.
הרעיון הוא לחסוך את מחירי הגלגל .
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
גם ככה לא בטוח שזה יצא מי יודע רווחי
הכוונה לא היתה שאני ממליץ להתחיל לסחור בכובעים, רק שרציתי להדגיש שרק באופן כזה "יש סיכוי" להרוויח מכל הפרוצדורה הזאת, בשביל אברך רגיל שמברמץ את הבן שלו חבל על כל הטירחא הזאת כולל הסיכונים הנלווים בגלל סכום כסף כזה, אך אני עדיין מעריך את מי שיקפוץ למים ויראה שזה אפשרי, (רק שיזכור גם כשיצליח שלא יעלה פתאום את המחירים:))
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
קשה להוזיל את שוק הכובעים הכללי. אבל את המחיר שכל אחד משלם אפשר להוזיל בקלות בעשרות אחוזים. במקום לרכוש כובע מיד כשהכובע מתחיל להתיישן, להמתין עוד קצת. אם במקום לרכוש כובע כל שנתיים, תרכוש כל שלוש - הוזלת לעצמך את המחיר בשליש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
יש עוד עלויות שלא נספרו,
כמו עלות אשראי,
וגם בלאי, יש כובעים במלאי שלעולם לא ימכרו.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #26
זה רק מוכיח שלא בעלי החנויות אשמים אלא היצרנים או היבואנים לכאורה, חשבתי שבאתר זה אמור לעלות 150 ש"ח מקסימו , אני חושב שצריך לפתוח חברה חדשה!!! מישהו יודע למה כזה מורכב לייצר כובעים??? למה כל החברות החדשות של הכובעים , הכובעים נראים יותר כמו בטטה???!!!!!????!!! צריך לייצר כובעים אנושיים שמיועדים ללבוש על הראש אבל שיעלה מקסימום600 ש"ח בארץ אחרי הרווחים של היצרן היבואן המוכר המכס המס וחברות האשראי!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
זה רק מוכיח שלא בעלי החנויות אשמים אלא היצרנים או היבואנים לכאורה, חשבתי שבאתר זה אמור לעלות 150 ש"ח מקסימו , אני חושב שצריך לפתוח חברה חדשה!!! מישהו יודע למה כזה מורכב לייצר כובעים??? למה כל החברות החדשות של הכובעים , הכובעים נראים יותר כמו בטטה???!!!!!????!!! צריך לייצר כובעים אנושיים שמיועדים ללבוש על הראש אבל שיעלה מקסימום600 ש"ח בארץ אחרי הרווחים של היצרן היבואן המוכר המכס המס וחברות האשראי!!!
קיים כבר כמה שנים כובעים סינטטי ב600 ש"ח רק הלחץ החברתי המטורף הזה שיש בציבור ירד קצת ויהיה יותר מקובל ללכת עם זה זה היה עוזר מאוד לכל עוקבי האשכול שמצפים לשווא שהמחיר הגבוע של הכובעים ש"כולם" הולכים ירד
ותאמין לי כולנו מצפים שיהיה מקובל ללכת עם קעסקט שהבחורים הצעירים התחילו ללכת עכשיו גם למבוגרים שבמקום ללכת עם 2.5 קילו על הראש שעולה 1500 ש"ח יתחלו ללכת עם 100 גרם שעולה 95 ש"ח
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
הבדל של 500 ש''ח הוא לא כזה מהותי בעיני,
וברגע שהמייבא יתחיל להרוויח יעלה לו האף והוא יתחיל להעלות מחירים כמו קודמיו

אני חושבת שהפתרון היחיד לבעיית ההלבשה החסידית, פאות, בגדים וכל יוקר המחיה הלא נורמלי
זה פשוט תקנות! כמו שיש חסידויות שיש תקנות על חתונות
שיעשו ככה גם על שאר הדברים
אנחנו ננשום לרווחה
אם יקרה הנס הזה שקוראים לו תקנות
עדיף שיהיה כבר החלפת כובעים לקוטשמע (או קסקטים כמו חסידות בעלזא)שזה חומר זול ואי אפשר לעלות מחירים מכיון שכל אחד יכול להזמין לבד מסין
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
זה רק מוכיח שלא בעלי החנויות אשמים אלא היצרנים או היבואנים לכאורה, חשבתי שבאתר זה אמור לעלות 150 ש"ח מקסימו , אני חושב שצריך לפתוח חברה חדשה!!! מישהו יודע למה כזה מורכב לייצר כובעים??? למה כל החברות החדשות של הכובעים , הכובעים נראים יותר כמו בטטה???!!!!!????!!! צריך לייצר כובעים אנושיים שמיועדים ללבוש על הראש אבל שיעלה מקסימום600 ש"ח בארץ אחרי הרווחים של היצרן היבואן המוכר המכס המס וחברות האשראי!!!
קיים כבר כמה שנים כובעים סינטטי ב600 ש"ח רק הלחץ החברתי המטורף הזה שיש בציבור ירד קצת ויהיה יותר מקובל ללכת עם זה זה היה עוזר מאוד לכל עוקבי האשכול שמצפים לשווא שהמחיר הגבוע של הכובעים ש"כולם" הולכים ירד
ותאמין לי כולנו מצפים שיהיה מקובל ללכת עם קעסקט שהבחורים הצעירים התחילו ללכת עכשיו גם למבוגרים שבמקום ללכת עם 2.5 קילו על הראש שעולה 1500 ש"ח יתחלו ללכת עם 100 גרם שעולה 95 ש"ח
דווקא הסינטטי הישראלי לא הצליח כי זה נראה מכוער (אפשר להבין את זה מכיוון שמי שמכיר את זה זה הבעל הבית של המונופול של הכובעים הרגילים ויש לו אינטרס שלא ירד המחיר..אולי)
אבל ראיתי כובע סינטטי מלונדון מנצ'סטר שנראה כובע רגיל ורק התחלתי לגעת בזה אז גיליתי שזה סינטטי

חשבתי שרק אני לא זיהיתי קראתי לכמה חברים שמבינים בזה וגם הם טעו וחשבו שזה הרגיל
אבל זה עדיין עולה שם בערך 900 ש''ח
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
דרך אגב ביררתי להתברר שבאמריקה זה עולה פחות מישראל ב150 ש''ח
מעניין למה הרי שמה המיסים מסין הרבה יותר גבוהה
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אז אין לי מה לקוות למצוא בפחות מ-1250 כובע שנראה נורמלי ואיכותי?
ולא גבוה כמו מגדל אייפל על הראש-מה זה האופנה המזעזעת הזאת??
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
הבדל של 500 ש''ח הוא לא כזה מהותי בעיני,
וברגע שהמייבא יתחיל להרוויח יעלה לו האף והוא יתחיל להעלות מחירים כמו קודמיו

אני חושבת שהפתרון היחיד לבעיית ההלבשה החסידית, פאות, בגדים וכל יוקר המחיה הלא נורמלי
זה פשוט תקנות! כמו שיש חסידויות שיש תקנות על חתונות
שיעשו ככה גם על שאר הדברים
אנחנו ננשום לרווחה
נכון התקנות זה הדבר היחיד ששומר


לא יודעת אם אמיתי או לא---
משהי ספרה לי שבחסידות בעלזא בירושלים. בשבת היה תחרות סמויה בין הגברים של מי הגרביים יותר לבנות
ברמה שכל שבוע קנו זוג חדש...
ואז יצאה תקנה להחליף לגרביים שחורות ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
קודם תזמינו דוגמה מהכובע ותראו אם זה בכלל כמו שנראה בתמונה.
אני פשוט קצת נמצאת בתחום הכובעים (מבני משפחתי) הם ניסו למצוא כובעים סיניים כדי להביא כובע זול יותר למי שרוצה, וכל הדוגמאות שהביאו ממוכרים מעליבאבא הגיעו מזעזעים.
אם זה כובעי קש שציפו אותם בלבד שמודבק בדבק.
או צורה אחרת ממה שנראה בפועל
או קטן מאוד
כל מיני דברים
אחרי עשרות נסיונות עדיין לא מצאו דרך להוזיל את העלויות
ואם מישהו חושב שמוכרי הכובעים שוחטים מחירים- מוזמן בעצמו להתחיל לייבא ולראות כמה באמת עולה להחזיק עסק.
עלויות היבוא מאוד מאוד גבוהות
יש מיסים בארץ, מע"מ ומס הכנסה
יש עלויות סליקת אשראי
החזקת חנות- שכירות, ארנונה, חשמל, מים
משכורות לעובדים
תחזוקה שוטפת של החנות
ואחר כך חושבים חושבים שהוא מליונר ולמה שלא ימכור את הכובע בקצת פחות.
אולי חבל שימכור בכלל, שיפתח עמדת חלוקה באיצקוביץ וזכרון משה ויחלק בחינם...
גם למוכרי הכובעים יש משפחות שהם צריכים לפרנס, והמחיר שהם לוקחים זה רווח קטן מאוד, אני ממליצה למישהו לשבת ולבדוק מה העלויות האמיתיות והאם באמת שוחטים מחירים או שאין ברירה אם רוצים להביא לחם וחלב הביתה אז זה המחירים שחייבים לקחת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
ואחר כך חושבים חושבים שהוא מליונר ולמה שלא ימכור את הכובע בקצת פחות.
במקרה ממש (..) כל ילד יודע שבעל המונופול ומי שקובע את מחירי הכובעים הוא לפחות מיליונר אם לא למעלה מכך
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
חשבתי שרק אני לא זיהיתי קראתי לכמה חברים שמבינים בזה וגם הם טעו וחשבו שזה הרגיל
אבל זה עדיין עולה שם בערך 900 ש''ח
זה לא נכון היום השיא של הכובעים הסינטטים זה 800 ש"ח ואפשר לקבל אותו סחורה ב600 ש"ח
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה