- הוסף לסימניות
- #21
הבדל של 500 ש''ח הוא לא כזה מהותי בעיני,1 בסוף זה יצא ריווחי בגלל שחייב להיות שהחניות בארץ לא מפסידות עליך
עכשיו בא נגיד עולה לו 200 דולר כובע שזה 680 שח פלוס מסים ושילוח שיעלה על כל כובע עוד 200 שח
פלוס 200 שח חנות ופירסומת ושינוים על כל כובע עדיין הסכום שיוצא זה 1080 שח ואני מאמין שמשהו מביא יותר הוא מקבל יותר הנחות וכו ,פירסומת זה יעשה לבד ברגע שהציבור ידע מזה זה ירוץ מאחד לאחד ע"ע ביבר שלא עשה כמעט פירסומת אלא הציבור ידע איפה להגיע -הציבור מת להפיל את המונופול הזה
2 השקעה זה בטוח וסיכון גם אבל יש פה גם קטע של חסד לאלפי אנשים וגם רווח בצד שיכול להגיע בסוף למשהו רציני
3 זה שזה לא נראה טוב בתמונות זה לא אומר כלום כל מי שמתעסק עם עלי באבא (ובתוכם אנכי הקטן ) יודע שיש הבדל גדול בין מה שרואים לבין מה שאתה מקבל
לסיכום אני חושב שארגון חסד (שלא חסר ברוך השם ) שירים את הכפפה ופשוט יבדוק את הדבר יכול להיות שזה יצליח ויכול להיות שלא אבל כל דבר זה סיכון היום
תודה לכל המגיבים
וברגע שהמייבא יתחיל להרוויח יעלה לו האף והוא יתחיל להעלות מחירים כמו קודמיו
אני חושבת שהפתרון היחיד לבעיית ההלבשה החסידית, פאות, בגדים וכל יוקר המחיה הלא נורמלי
זה פשוט תקנות! כמו שיש חסידויות שיש תקנות על חתונות
שיעשו ככה גם על שאר הדברים
אנחנו ננשום לרווחה
הנושאים החמים