ניסיתי לעשות את זה ולא הצלחתי (כדי להרשם, נשאלתי כמה שאלות שאין לי מושג לענות עליהן, כמו מתי היה הדו"ח האחרון למעמ, תז של ההורים וכד')זה עניין של כמה דקות האינטרנט,
זה באמת בעיה להירשם למי שאף פעם לא הגיש תביעה למענק עבודה, ואין לו רשיון נהיגה או דרכון.ניסיתי לעשות את זה ולא הצלחתי (כדי להרשם, נשאלתי כמה שאלות שאין לי מושג לענות עליהן, כמו מתי היה הדו"ח האחרון למעמ, תז של ההורים וכד')
יש לך אולי קישור לאפשרות יותר מוצלחת?
בוודאי שכדאי.
זה עניין של כמה דקות האינטרנט, ואם לא עושים תיאום אז בעבודה החדשה יורידו לך 48% מס הכנסה, בזמן שעם ארבעה ילדים סביר להניח שאת בכלל לא אמורה לשלם מ"ה (אלא אם כן את מרוויחה המון. אם כן- ברכותי)
וזה לא משנה מה השכר של העבודה החדשה.
(כלומר- ברור ש48% מ10000 ש"ח זה הרבה יותר מ48% מ100 ש"ח, אבל בכל מקרה חבל לתת את ה48% האלו במתנה למ"ה.)
מסייגת- במידה ואת בכל מקרה צריכה להגיש דו"ח שנתי (אם את גם עצמאית למשל) והכסף לא דחוף לך, את יכולה לוותר על התיאום ותקבלי החזר אחרי שתגישי את הדוח.
אם את לא צריכה להגיש דוח ממילא, אז לא כדאי לעשות את זה. להגיש דוח שנתי זה הרבה יותר כאב ראש מאשר לעשות תיאום מס
היא מתכוונת לכאורה להגיש לעבודה השניה טופס 101 כמו של עבודה ראשונה.
אם מישהי בטוחה ב-100% שהיא לא עוברת את התקרה השנתית במ"ה ולא בביטוח לאומי, והעבודה השניה היא משהו ממש חד פעמי וקטן, זו גם אופציה (לא אמרתי מומלצת, אמרתי אופציה).
זה לא חוקי, אבל קשה לי להאמין שיתנו על זה קנס אם מדובר על מישהי שלא היתה אמורה לשלם מ"ה ממילא.זה בעיה חוקית?
יכולים לתת על זה קנס?
זה מה שעשיתיהיא מתכוונת לכאורה להגיש לעבודה השניה טופס 101 כמו של עבודה ראשונה.
אם מישהי בטוחה ב-100% שהיא לא עוברת את התקרה השנתית במ"ה ולא בביטוח לאומי, והעבודה השניה היא משהו ממש חד פעמי וקטן, זו גם אופציה (לא אמרתי מומלצת, אמרתי אופציה).
אין סיכוי.ואם רשות המיסים רוצה שאני אהיה 'ילדה טובה' -שתנגיש את האתר שלה...![]()
אני לא מוצאת עכשיו את הלינק.
ואם זה לא חד פעמי(נגיד כל חודש ממקור אחר) אבל זה לא עובר את התקרה השנתית במ"ה? (אני פשוט עושה את זה בכמויות וכל פעם מתלבטת מחדש)היא מתכוונת לכאורה להגיש לעבודה השניה טופס 101 כמו של עבודה ראשונה.
אם מישהי בטוחה ב-100% שהיא לא עוברת את התקרה השנתית במ"ה ולא בביטוח לאומי, והעבודה השניה היא משהו ממש חד פעמי וקטן, זו גם אופציה (לא אמרתי מומלצת, אמרתי אופציה).
כן, החישוב של תשלום מס הכנסה הוא שנתי.התקרה השנתית נמדדת רק לפי השנה הכוללת אפילו אם יש פערים גדולים בתלושים, כל עוד זה לא יעבור את התקרה זה לא משנה?
לא הבנתי את את זה.במקרה שהמס השנתי גבוה מידי, ניתן לקבל החזר מס גם ללא קבלות על תרומות לפי סעיף 46.
במקרה שהמס ששולם נמוך מהמס הנדרש, ברגע שמגישים בקשה להחזר מס מכל סיבה שהיא זה ישוקלל מחדש ולא תמיד זה יוצא משתלם.
אם יצא ששילמת יותר את צריכה להגיש בקשה.לא הבנתי את את זה.
אם בסוף יצא ששילמתי יותר, אני מקבלת החזר אוטומטית או שאני פה צריכה לאחוז ראש ולהגיש בקשה?
ואיך אנ יודעת את זה?
איך נגיד אני יודעת על השנה של 2020 אם לא שלמתי מידי הרבה?
את רק צריכה לוודא שאת לא ניזוקה מבחינת ניכויי ביטוח לאומי וביטוח בריאות, ברגע שקיים תיאום מס ינוכו דמי ב"ל וב"ב בשיעור הגבוה, ואז עליך לבצע תיאום ביטוח לאומי. (או להצהיר לכל מקום עבודה שזו הכנסתך העיקרית לעניין ביטוח לאומי, זאת במקרה שההכנסה הכוללת לא עולה על 6331 ש"ח, תקרת ביטוח לאומי לניכוי בשיעור מופחת).עוד דבר, תאום מס רק מועיל, לא מזיק, כן? (כי אין לי צפי לכל השנה)
חייבת לעשות ביטוח לאומי? כי כששאלתי בתחילה מנהלת חשבונות היא אמרה לי שלא חייבאת רק צריכה לוודא שאת לא ניזוקה מבחינת ניכויי ביטוח לאומי וביטוח בריאות, ברגע שקיים תיאום מס ינוכו דמי ב"ל וב"ב בשיעור הגבוה, ואז עליך לבצע תיאום ביטוח לאומי. (או להצהיר לכל מקום עבודה שזו הכנסתך העיקרית לעניין ביטוח לאומי, זאת במקרה שההכנסה הכוללת לא עולה על 6331 ש"ח, תקרת ביטוח לאומי לניכוי בשיעור מופחת).
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים