- הוסף לסימניות
- #61
נכתב ע"י מירי ב;1508711:לפי הדברים האלה מורה חייב להיות כזה שלא נפגע מתלמידים אפילו מפגיעות ברמה גבוהה, וזה לגמרי מצדיק עלבונות מצד התלמיד. כי הרי הוא התלמיד בא בעל כורחו, בעוד המורה יכול לבחור עבודה אחרת אם זה לא מתאים לו שיפגעו בו.
על זה נאמר 'יצאו דברים מהקשרם'.
מותר למורה להפגע. הוא בנ"א. השאלה איך הוא מתקדם עם זה. אם ילד קטן יצעק לך ברחוב 'משוגעת', זה לא יהיה נעים בהחלט, אך ודאי שתקבלי את זה בסולחנות, מה שאין כן אם תעבור לידך מנהלת כבודה ותאמר את אותה המילה בדיוק... זו, בערך אמורה להיות ההתייחסות להתנהגות תלמידים ו... כן, גם בנות בתיכון הן תינוקות עדיין.
ואם הוא טיפוס פגיע במיוחד השומר טינה? אכן יש מקום לשקול הסבה, לא בגלל שהוא מקפיד על תלמידיו, אלא כי מורה ממורמר על תלמידיו אינו מסוגל לאהב אותם וללמד אותם כראוי. הוא עסוק בהרבה רגשות אחרים המערפלים את התלמיד והתפקיד...
הנושאים החמים