ל"ג בעומר כניסה למירון בל"ג בעומר לאורחים באור הגנוז בר יוחאי וספסופה

  • הוסף לסימניות
  • #21
מה יצא בסוף לגבי הכניסה למירון מהיישובים הסמוכים
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
אני מבין שבל"ג בעומר המשטרה לא תאשר הליכה רגלית מהישובים אור הגנוז, בר יוחאי וספסופה למירון
אני יהיה בל"ג בעומר בבר יוחאי
"יומים לפני לג בעומר - וגם תושבי הישובים האלו עדיין לא קיבלו שום עדכון לגבי כרטיסים / אפשרות הגעה למירון
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
עשיתי בירור מקיף עכשיו אם אנשי המועצה האזורית, המצב ביש, לבינתיים אין כל דרך יציאה מהיישובים לכיוון מירון, לא רגלית ולא בנסיעה, מי שנכנס ליישובים האלו נכנס לבית כלא,
למישהו יש מושג אם אמי אפשר לדבר או לפעול בנושא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
עשיתי בירור מקיף עכשיו אם אנשי המועצה האזורית, המצב ביש, לבינתיים אין כל דרך יציאה מהיישובים לכיוון מירון, לא רגלית ולא בנסיעה, מי שנכנס ליישובים האלו נכנס לבית כלא,
למישהו יש מושג אם אמי אפשר לדבר או לפעול בנושא?
הבנתי שיש מחסום בצומת אור הגנוז
אבל יש שם אזור תעשייה בכניסה לכביש המוביל לאור הגנוז ושם אפשר להתגנב ולהמשיך כרגיל
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
למעיישה אפשר לצאת או להכנס מ/ל בר יוחאי???
והאם צריך איזה כרטיס בהר מירון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
אשמח להיות בקשר טלפוני עם כאלו שנמצאים בל"ג בעומר בבר יוחאי ובאור הגנוז
אולי נוכל לעזור אחד לשני בשעת מעשה אם ח"ו יהיו עיכובים להגיע למירון
תפנו אליי במייל A0556739319 ואח"כ שטרודל, זימייל, נקודה
או במס' פון 0556739319
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
יש לי אישור להגיע עד ספסופה
איך אני יכול להמשיך משם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
שמעתי שיהיה אפשר לקנות כרטיסים לישובים בר יוחאי ספסופה אור הגנוז וכו' מישהו יודע פרטים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
אני ביום האחרון התעסקתי הרבה עם הענין של הכניסה מאור הגנוז, ודברתי בטלפון עם הפרויקטור יוסי דייטש שהתייחס בכבוד, ואמר לי שלא יהא בעיה לעבור רגלית לא לתושבים ולא לאורחים רק שלא יגיעו בתהלוכות גדולות, עד כאן הכל יפה, מה שקרה שפתאם אני מקבל עדכון על מכירת כרטים מיישובי מרום הגליל וכמובן שתוך כמה דקות הכל נגמר, עכשיו השאלה האם זה שהיה מכירת כרטיסים זה אומר שהמשטרה תעשה בעיות לעבור רגלית או לא,
אשמח למי שיש מידע בענין
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אני ביום האחרון התעסקתי הרבה עם הענין של הכניסה מאור הגנוז, ודברתי בטלפון עם הפרויקטור יוסי דייטש שהתייחס בכבוד, ואמר לי שלא יהא בעיה לעבור רגלית לא לתושבים ולא לאורחים רק שלא יגיעו בתהלוכות גדולות, עד כאן הכל יפה, מה שקרה שפתאם אני מקבל עדכון על מכירת כרטים מיישובי מרום הגליל וכמובן שתוך כמה דקות הכל נגמר, עכשיו השאלה האם זה שהיה מכירת כרטיסים זה אומר שהמשטרה תעשה בעיות לעבור רגלית או לא,
אשמח למי שיש מידע בענין
תודה על העדכון.
תוכל לכתוב את המספר של הפרוייקטור?
והאם ידוע לך על מכירת כרטיסים מלבד מה שעודכן פה? ( כי נסיתי לברר ולא ידעו על זה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
אני ביום האחרון התעסקתי הרבה עם הענין של הכניסה מאור הגנוז, ודברתי בטלפון עם הפרויקטור יוסי דייטש שהתייחס בכבוד, ואמר לי שלא יהא בעיה לעבור רגלית לא לתושבים ולא לאורחים רק שלא יגיעו בתהלוכות גדולות, עד כאן הכל יפה, מה שקרה שפתאם אני מקבל עדכון על מכירת כרטים מיישובי מרום הגליל וכמובן שתוך כמה דקות הכל נגמר, עכשיו השאלה האם זה שהיה מכירת כרטיסים זה אומר שהמשטרה תעשה בעיות לעבור רגלית או לא,
אשמח למי שיש מידע בענין
1747180778790.png
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה