- הוסף לסימניות
- #1
אני בדרך כלל לא מתעסקת עם גרפיקה לדפוס ובעיצובים לכן אני יודעת מראש שזה בטח לא ברמה ולא חדיש וכ"ו.
ובכל זאת, הייתי רוצה לשמוע חוות דעת אם זה נורמלי המיקום של הכיתוב. או שזה ממש לא בא בחשבון.
האנשים שיקבלו את זה ישמחו בטוח בכל מקרה.
אבל אני לא סגורה שזה טוב כך.
אשמח לחוות דעתכם.
(לא הצלחתי להחליק את הרקע למרות שהסבירו לי...)
זה אמור להיות מודפס בגודל של תמונה על דף של תמונה.
ובכל זאת, הייתי רוצה לשמוע חוות דעת אם זה נורמלי המיקום של הכיתוב. או שזה ממש לא בא בחשבון.
האנשים שיקבלו את זה ישמחו בטוח בכל מקרה.
אבל אני לא סגורה שזה טוב כך.
אשמח לחוות דעתכם.
(לא הצלחתי להחליק את הרקע למרות שהסבירו לי...)
זה אמור להיות מודפס בגודל של תמונה על דף של תמונה.
הנושאים החמים