כללי כ. ביקור - עבודה (כמעט) ראשונה שלי...

  • הוסף לסימניות
  • #1
טוב, בהמשך לכאן החלטתי שאני עושה כרטיס ביקור בעצמי...
איך זה?
 

קבצים מצורפים

  • ללא-שם-1.gif
    KB 73.8 · צפיות: 16
  • הוסף לסימניות
  • #2
תוריד את העיטור בצד שמאל
תגדיל את שם הצלם ותוריד את המקף
בקיצור תעבוד עוד קצת על הצד השמאלי
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
Klar
במקום klar
תמיד אות גדולה בתחילת שם
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
מפריע לי שהמספרים מקפצים ולא עומדים על קו בסיס אחד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
המלצתי הקטנה היא: (ולא הלועגת חלילה)
אתה מתמחה בצילום
ויש כאלו שמתמחים בעיצוב,
כל אחד יעשה את שלו והכל יראה הרבה יותר נכון וטוב
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י איציק'ל;1120035:
טוב, בהמשך לכאן החלטתי שאני עושה כרטיס ביקור בעצמי...
איך זה?

מענין מה היה ההמשך?

הכרטיס יפה
אך עדיין מבחינה עיצובית עדיין מאחור
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י חלומי;1121299:
המלצתי הקטנה היא: (ולא הלועגת חלילה)
אתה מתמחה בצילום
ויש כאלו שמתמחים בעיצוב,
כל אחד יעשה את שלו והכל יראה הרבה יותר נכון וטוב
בהצלחה!
אבל כמו שיש את אלו שלא רוצים להביא צלם לאירוע מטעמי תקציב, לכן הם מביאים את האח/בן דוד/גיס/אחיין שיצלם עם מצלמה ביתית, והתוצאות בהתאם.... בא נגיד שיחסית, אני יותר מתמחה בעיצוב מאשר הם בצילום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י איציק'ל;1122726:
אבל כמו שיש את אלו שלא רוצים להביא צלם לאירוע מטעמי תקציב, לכן הם מביאים את האח/בן דוד/גיס/אחיין שיצלם עם מצלמה ביתית, והתוצאות בהתאם.... בא נגיד שיחסית, אני יותר מתמחה בעיצוב מאשר הם בצילום.
:eek:
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
בכל אופן זו התוצאה הסופית (נשלח לדפוס)
ותודה לכל המאירים.
 

קבצים מצורפים

  • כרטיס ביקור מתוקן.jpg
    KB 64.9 · צפיות: 12
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י איציק'ל;1122726:
אבל כמו שיש את אלו שלא רוצים להביא צלם לאירוע מטעמי תקציב, לכן הם מביאים את האח/בן דוד/גיס/אחיין שיצלם עם מצלמה ביתית, והתוצאות בהתאם.... בא נגיד שיחסית, אני יותר מתמחה בעיצוב מאשר הם בצילום.

תראה אני חושבת שההסתכלות שלך לא נכונה
ההם שמביאים את הבנדוד שיצלם והתוצאות בהתאם אכן זה באמת בהתאם אבל זה נשאר באלבום המשפחתי ובסדר יש להם תמונות עלובות מזכרת מהשמחה,

אבל אצלך מדובר בפרנסה שלך, מדובר באיך שאתה נתפס בעיני הציבור,
עיצוב זה לא סתם תחביב או לחילופין תעסוקה לאנשים משועממים....
יש לה משמעות ועומק, היא מדברת הרבה ומניעה אנשים לפעולה,

עכשיו זו ההחלטה שלך איך להיתפס בעיני הציבור:
האם כצלם חובבני, זול, עם תמונות נחמדות כמו שמשדר הכרטיס שאתה עשית,
או צלם איכותי, כל תמונה היא תמונה, מקבלים תמורה מלאה על מה שמשלמים וכו'
שאת זה תעשה/יעשה מעצב/ת גרפי שזה התחום שלה/ו

תחשוב איפה אתה ממקם את עצמך בסקאלת הצלמים זול/יקר, צלם חובבני/מקצועי וכו'
ועפ"י זה תחליט האם שווה להשקיע כמה מאות בודדות שיניבו בעז"ה הרבה אלפים (מפרגנת לך מצידי מאות אלפים)

בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
כמובן, שאת כל התגובות האלו תקבל מגרפיקאיים/יות,
אבל הם בהחלט צודקים/ות... :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
צודקים, רק שהשאלה התקציבית היא -מה לעשות- משמעותית.
אגב כמה אתם הייתם מתמחרים כזו עבודה? (יש גם צד שני [של הכרטיס] אבל עיזבו...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י איציק'ל;1122902:
צודקים, רק שהשאלה התקציבית היא -מה לעשות- משמעותית.
אגב כמה אתם הייתם מתמחרים כזו עבודה? (יש גם צד שני [של הכרטיס] אבל עיזבו...)

מה שאתה עשית?
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
סליחה, ללא כל קשר לכך שאני מעצבת גרפית
אלא סתם כאחת שיש לה טעם טוב,
לא הייתי לוקחת צלם בעקבות כרטיס ביקור שלא משדר מקצועיות..

כמו הרבה אנשים בעולם, העין נמשכת יותר למשהו ״מקצועי״ גם אצל מי שהוא לא מעצב.

נכון, שזה לא תמיד אומר, אבל מה לעשות שככה התת מודע שלנו עובד,
המח משדר שאם הכרטיס לא נראה מקצועי,
סימן שלצלם הזה מקצועיות לא חשובה, וממילא יוצא מזה שגם עבודתו לא מקצועית...


ולגבי השאלה התקציבית,
מדובר בכמה מאות בודדים ממש בד״כ, ולא בסכומי עתק,כך שהם שווים את ההשקעה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י לנדא;1122926:
סליחה, ללא כל קשר לכך שאני מעצבת גרפית
אלא סתם כאחת שיש לה טעם טוב,
לא הייתי לוקחת צלם בעקבות כרטיס ביקור שלא משדר מקצועיות..

כמו הרבה אנשים בעולם, העין נמשכת יותר למשהו ״מקצועי״ גם אצל מי שהוא לא מעצב.

נכון, שזה לא תמיד אומר, אבל מה לעשות שככה התת מודע שלנו עובד,
המח משדר שאם הכרטיס לא נראה מקצועי,
סימן שלצלם הזה מקצועיות לא חשובה, וממילא יוצא מזה שגם עבודתו לא מקצועית...


ולגבי השאלה התקציבית,
מדובר בכמה מאות בודדים ממש בד״כ, ולא בסכומי עתק,כך שהם שווים את ההשקעה.

נכון,
אבל אם את נתקלת בכרטיס ביקור של צלם שאת לא מכירה
והכרטיס משדר בדיוק מה שאת מחפשת, את מרגישה שזה נשמע טוב
תבררי עליו ותשמרי לעצמך,
נכון?

זוהי בדיוק הנקודה כי אם לא, אז בשביל מה הוא מדפיס בכלל כרטיסי ביקור?
הרי אף פעם את לא יכולה לדעת לאן יתגלגלו כרטיסי הביקור שלך ומה יצא מהם....
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י איציק'ל;1122889:
בכל אופן זו התוצאה הסופית (נשלח לדפוס)
ותודה לכל המאירים.

מיוחד,
בסגנון של אומני הצילום הראשונים - אירופה - המאה ה- 19
( חוץ מהתמונה של המצלמה החדישה )

בפעם הבאה אתה יכול ללכת עם הסגנון הזה עוד יותר
להוסיף תמונה של מצלמה עתיקה על חצובה
וכן לשים בצד השני של הכרטיס, תמונה שצילמת בשחור לבן

אם היה מגיע אלי כזה כרטיס - עם התוספות הנ''ל
בוודאי שהייתי פונה לצלם בשעת הצורך

בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י חלומי;1122939:
נכון,
אבל אם את נתקלת בכרטיס ביקור של צלם שאת לא מכירה
והכרטיס משדר בדיוק מה שאת מחפשת, את מרגישה שזה נשמע טוב
תבררי עליו ותשמרי לעצמך,
נכון?

זוהי בדיוק הנקודה כי אם לא, אז בשביל מה הוא מדפיס בכלל כרטיסי ביקור?
הרי אף פעם את לא יכולה לדעת לאן יתגלגלו כרטיסי הביקור שלך ומה יצא מהם....

זהו בדיוק שאמרתי,
שאם אני נתקלת בכרטיס ביקור של צלם והכרטיס משדר את מה שאני מחפשת,
אני אברר ואשמור.
ואני כמו רב העולם מחפשת אצל צלם לפני הכל! מקצועיות,

כך יוצא שה-א׳ ב׳ שצלם צריך לשדר, היא מקצועיות, עוד לפני הסגנון...
ועיצוב גרפי נכון נותן תחושת מקצועיות, ללא קשר לסגנון...
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י איציק'ל;1122902:
צודקים, רק שהשאלה התקציבית היא -מה לעשות- משמעותית.
אגב כמה אתם הייתם מתמחרים כזו עבודה? (יש גם צד שני [של הכרטיס] אבל עיזבו...)

עלות עיצוב כולל ההדפסה
(כלומר תשלם על ההדפסה ותקבל כרטיס מעוצב ברמה בסיסית בחינם.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה