דרוש מידע לא קונים דברים לפני הלידה???

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #21
סליחה שמקפיצה משהו ככ ישן
אבל באמת מתלבטת אם לקנות עכשיו
כי עכשיו אני יכולה למצוא ביביגויים בגרושים 20 שח
ואני צריכה ללדת אחרי פסח אז הכל יעלה יקררררר
מה אתן אומרות?
סט אחד קניתי כבר
בביביגרו אני לא יקנה סט, העיקר שיהיה לפחות 3 אבל זול..
תקני ותחביאי ואל תספרי לאף אחד.
 
  • תודה
Reactions: cm1
  • הוסף לסימניות
  • #22
סליחה שמקפיצה משהו ככ ישן
אבל באמת מתלבטת אם לקנות עכשיו
כי עכשיו אני יכולה למצוא ביביגויים בגרושים 20 שח
ואני צריכה ללדת אחרי פסח אז הכל יעלה יקררררר
מה אתן אומרות?
סט אחד קניתי כבר
בביביגרו אני לא יקנה סט, העיקר שיהיה לפחות 3 אבל זול..
במקומך אני הייתי קונה..
אבל לא הפוסקת שלך כמובן
וכמו שכתבו פה כבר אני ממש הרגשתי שזה דוקא נותן לי הרגשה של בטחון שבע"ה הכל יהיה בסדר ויבוא לשמוש..
(אבל סתם ככה אם זה ילד ראשון אין קטע לקנות מדי הרבה קודם בד"כ מקבלים אבל זה כיף שיש את הבסיס)
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
תקני, חבל על ההפסד. אם את לא נוהגת לא לקנות לפני הלידה, זה לא אימור......
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
סליחה שמקפיצה משהו ככ ישן
אבל באמת מתלבטת אם לקנות עכשיו
כי עכשיו אני יכולה למצוא ביביגויים בגרושים 20 שח
ואני צריכה ללדת אחרי פסח אז הכל יעלה יקררררר
מה אתן אומרות?
סט אחד קניתי כבר
בביביגרו אני לא יקנה סט, העיקר שיהיה לפחות 3 אבל זול..
תיקני בטח! איפה מצאת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
חמותי ממש בקשה שלא נקנה אבל זלזלתי בזה בתור אמונה תפלה
תכלס ילדתי בשבוע 31
אין קשר/יש קשר
קצת מתחרטת שלא הקשבתי לה
התחלתי לקנות מהרגע שידעתי שזו בת
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
חמותי ממש בקשה שלא נקנה אבל זלזלתי בזה בתור אמונה תפלה
תכלס ילדתי בשבוע 31
אין קשר/יש קשר
קצת מתחרטת שלא הקשבתי לה
התחלתי לקנות מהרגע שידעתי שזו בת
שמעתי פעם סיפור, לא יודע אם זה נכון, שאשה ילדה בשבוע 31 אפילו שלא קנתה כלום לפני הלידה, למרות שכולם שכנעו אותה שאין בזה בעיה.

תכל'ס יסורי מצפון מיותרים, אולי אפילו איסור ''לא תנחשו''
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
אני חושבת שזה יותר אמונה טפלה, אף אחד לא מסתכל בשקיות שאני מכניסה לבית אז נראה לי פחות קטע של עין הרע
אמא שלי מאוד פחדה מזה אז כל מה שקנינו שמנו אצלה ואת הקניה הגדולה( עגלה, מיטה וכו') ביקשנו שיביאו אחרי הלידה
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
אני בחודש תשיעי לדוגמא הזמנתי עגלה שעלה לי משמעותית יותר זול ולקחתי אחרי הלידה
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
חמותי ממש בקשה שלא נקנה אבל זלזלתי בזה בתור אמונה תפלה
תכלס ילדתי בשבוע 31
אין קשר/יש קשר
קצת מתחרטת שלא הקשבתי לה
התחלתי לקנות מהרגע שידעתי שזו בת
והכל היה תקין?
אני ב"ה כמעט ב36, כך שמרגיש באמת בזבוז לחכות לאחרי פסח שאז בטוח לא יהיה גרם של מבצעים
עכשיו הכל כבר בחיסול ויש חנויות שכבר אין כלום
ובביביגרו תמיד אפשר למצוא סריגים שמתאימים גם לקיץ מהקולקציה של החורף
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
במקומך אני הייתי קונה..
אבל לא הפוסקת שלך כמובן
וכמו שכתבו פה כבר אני ממש הרגשתי שזה דוקא נותן לי הרגשה של בטחון שבע"ה הכל יהיה בסדר ויבוא לשמוש..
(אבל סתם ככה אם זה ילד ראשון אין קטע לקנות מדי הרבה קודם בד"כ מקבלים אבל זה כיף שיש את הבסיס)
דוקא ילד שני אחרי בת וקניתי בגד מטריף לברית עם כובע, ממוש,
אין כמו לחדש מאשר להשיג מגמח משהו מוזנח העיקר שזה ברית ולא סתם..
לברית הרגשתי חובה

לגבי השאר חשבתי לחכות אבל כמו שכתבתי במחשבה שניה אחכ לא יהיה שום מבצע וחבל שלא יהיה עם מה להתחיל, גם כך יש ים של הוצאות אחרי הלידה, לא לדבר על זה שבנוסף אני ירצה יותר סטים יפים.
כי מהבת אין לי שום דבר לבן
והזהירו אותי שבלידה שניה לא מקבלים רבע מהמתנות של הלידה הראשונה..
בלידה הראשונה כל הבגדים היום מתנות, טפו טפו
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
שמעתי פעם סיפור, לא יודע אם זה נכון, שאשה ילדה בשבוע 31 אפילו שלא קנתה כלום לפני הלידה, למרות שכולם שכנעו אותה שאין בזה בעיה.

תכל'ס יסורי מצפון מיותרים, אולי אפילו איסור ''לא תנחשו''
לא היה בקטע של הפחדות
אבל הכי קל להתבדח על חשבון התמודדות של אחרים
תכלס שיתפתי שמאוד לא האמנתי בזה
ואחרי שההריון נדפק עלו כל מיני מחשבות
אחת מהם זה זה
רוב הסיכויים שהריון הבא אני ינצל גם כן מבצעים
על כל פנים התובנה שלי הייתה שמחשבה מה כבר יכול לקרות לא תמיד נכונה
וצריך תמיד לחשוב פעמיים
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
נשים יותר חוששות והבעלים ממש לא
מה שחסר לבעל זה להתרוצץ אחרי לידה לקנות בגדים לתינוק..
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
יו, חלילה לא להתבדח, ממש קשה..
תכלס קניתי היום בגד מתוק, זה כזה הזיה בשבילי לקנות בגד ולהחביא אני רגילה לשתף את כל העלם במציאת שאני מוצאת..הוא לא היה ככ זול אבל בכל אופן היה עליו 60%
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
סליחה שמקפיצה משהו ככ ישן
אבל באמת מתלבטת אם לקנות עכשיו
כי עכשיו אני יכולה למצוא ביביגויים בגרושים 20 שח
ואני צריכה ללדת אחרי פסח אז הכל יעלה יקררררר
מה אתן אומרות?
סט אחד קניתי כבר
שומר פתאים ה'.
אני קניתי. היה לי מאד נח שלא הייתי צריכה להריץ את בעלי. גם ככה לא חסר על מה להריץ.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אנחנו שאלנו את הרב שלנו שאמר שאין לזה שום מקור ואין בעיה לקנות לפני הלידה... ודאי אם יש דברים במבצע וכו, אני אישית מאז ששמעתי את זה לא מפסיקה לקנות :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
המנהג שלנו המרוקאים כיביכול לא לרכוש..

היה לי קשה להתאפק וקניתי הכל, את הבגדים דאז כיבסתי וסידרתי בשידה, אחר כל שאר הדברים הגיעו אחרי הלידה.

זה הקל עלי מאוד, במיוחד אחרי לידה​
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
אני קניתי סוף עונה לעונה הבאה, ממש לפני הלידה (סוף הקיץ לקיץ הבא)
תכלס, היה פשוט קטן עליו... הוא השמין בלעה"ר ובגיל חצי שנה בקושי עלה עליו 6-12
אז אם את קונה לטווח רחוק, תחשבי על זה
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
לא, אני קונה רק לטווח קצר, בפרט שבתינוקים לובשים דק ארוך ולא סרבלים בחודש-יים הראשונים ואפשר למצא בסוף עונה של החורף סריגים דקים לקיץ,(אני לא מדברת על קטיפות..
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
סליחה שמקפיצה משהו ככ ישן
אבל באמת מתלבטת אם לקנות עכשיו
כי עכשיו אני יכולה למצוא ביביגויים בגרושים 20 שח
ואני צריכה ללדת אחרי פסח אז הכל יעלה יקררררר
מה אתן אומרות?
סט אחד קניתי כבר
בביביגרו אני לא יקנה סט, העיקר שיהיה לפחות 3 אבל זול..
בטח לקנות. עדיף לקנות הכללל כולל הכול.
טיטולים, מגבונים, בקבוקים, סדין, בגדים, שמיכות
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
סליחה שמקפיצה משהו ככ ישן
אבל באמת מתלבטת אם לקנות עכשיו
כי עכשיו אני יכולה למצוא ביביגויים בגרושים 20 שח
ואני צריכה ללדת אחרי פסח אז הכל יעלה יקררררר
מה אתן אומרות?
סט אחד קניתי כבר
בביביגרו אני לא יקנה סט, העיקר שיהיה לפחות 3 אבל זול..
אני קניתי
בדיוק מהסיבה הזו
גם עגלה שעלה ממש זול
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה