דרוש מידע לגבי העוצר הלילי המתוק שמכינים לנו לחנוכה...

מדוע לדעתך יש עוצר לילי


  • סה"כ מצביעים
    132
מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #41
הבעיה שהתחלואה הפעם אצלם, כך שזה לא מוכיח כלום ועלול לדפוק אותם
את בדקת את הנתונים?
זה שעכשיו התחלואה גם אצלם זה לא אומר שאצלנו אין.
אחוז הבדיקות החיוביות אצלנו הרבה יותר גבוה, לדוגמה בני ברק 5 ותל אביב 2.
חולים חדשים לנפש בני ברק מעל תל אביב.
אז די כבר להיות מוזנים מתקשורת וחכי"ם בכיינים, ואז להגיע למסקנות שברור שהכל נגדנו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
על הנייר הכי הגיוני בעולם. בהדלקות יש התאספויות משפחתיות, יכול לגרום להידבקויות, לכן סוגרים.
אלא שכולנו, כולל שלומק'ה הציניקן השמאלן מסוף הרחוב, הילדה החרדית בת העשר שחטפה דוח על אי עטיית מסכה ולא חשוב שרק רצתה לשתות ברד, והמוני חרדים מדו"חדחים כבר יודעים: החרדים אשמים בכל, ולכן חובה לדפוק אותם חזק. על מנת למגר את הקורונה או אותם, אולי סתם בשביל הכיף. או פשוט כי אפשר.

ומכאן, שאלה פשוטה.
האם יש דרך להסביר בהגיון קר וללא אמוציות את העוצר הזה, כך שהוא לא דווקא נגד חרדים ושומרי מצוות?
באופציות למעלה הלכת על הקיצוניות ..........
אבל ברור שאם המחשבה זה מה שהמדע חושב (בגדול ..)התקהלויות = הדבקה מסיבית,
וברור שהתוצאה של עוצר / סגר יהיה פחות התקהלות ...
וזה החשיבה שלהם יש פה הרבה הגיון בנוגע להדבקה ,
כל המסביב - אם ההדלקה אצל האדמורים חשובה יותר וכו' זה כבר דבר אחר
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
בחגי תשרי היה סגר רק על ערים אדומות, שבאופן נורא מעניין רובם היו הערים החרדיות
למה עכשיו לא סוגרים רק את הערים האדומות??
אה, זה החלטה עניינית נטו! ברור!
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
אגב, לא חושב שהתמרמרות על הנציגים החרדים הוגנת, הם די עשו כמיטב יכולתם (דרעי, אשר וכו') וכל אלו שמצפים שהם ישברו כלים על הדיור והקורונה והכוללים והשכר לימוד והמעונות ובג"ץ ושבת - פליז, תנחתו אל המציאות: זה בלתי אפשרי.
פשוט אנשים רגילים שכל מה שמבקשים מגישים לידיים שלהם במגש של זהב...........
הם לא יודעים מה נעשה מאחורי הרלעים...........
וכל אותם אילו שמצהירים שכבר מעכשיו הם לא מצביעים להם וכו אז קודם כל יש גדולי ישראל שמחליטים!!!
דבר שיני הם לא קולטים שהם תוקעים את הראש שלהם בקיר כי אחר כך יש יותר סיכוי שהם לר יקבלו כלום ואז ביכלל החרדים לא יהיה להם קיום הממשלה.... וזה נותן לצד השיני יותר כח.........
במקום לקנטר כל הזמן פשוט בבחירות הבאות תקמו על הרגליים ופשוט תסחבו כמה שיותר אנשים ככה שיהיה לחרדיםיש כח.......
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
משרד הבריאות אמר שעוצר לילי לא יעיל.
צריך יותר מזה?
מה זה אם לא אינטרס פוליטי
עכשיו צריך להיזהר מכל אמירה של פוליטקאי או מה שמסביבו ,
אנחנו שוחים בים של פוליטיקה -למי שלא הבין
מה שאומר הציבור (המסוים) יאמרו הפוליטקאים ...
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
עולם שחור ולבן.
כשהרב שלי יגיד שצריך לבטל את שמחת החג בגלל פיקוח נפש -
העשה את זה ואדע שזה חשוב ושזה לטובתי וזה מה שתורה רוצה.

כביבי נתניהו מחליט את הדברים...

כן, תנו לי לראות את העולם בשחור לבן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
משרד הבריאות אמר שעוצר לילי לא יעיל.
צריך יותר מזה?
מה זה אם לא אינטרס פוליטי
משרד הבריאות רוצה סגר הרבה יותר מחמיר, וראש הממשלה פשוט מפחד מאנשים בדעה כמושלך...
ואגב אנטרס פוליטי זה לא בהכרח שנאת חרדים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
יש נתונים והנתונים מספרים על עליה בתחלואה.
יש נתונים והם מספרים שסגר מוריד תחלואה. כן, זה זמני ולא מעיף מפה את הקורונה. כן, יש לזה השלכות כבדות מכל הבחינות. אבל זה חוסך בחיי אדם.
אז יש 3 אופציות:
לפקפק על אמיתות הנתונים ולהאמין שמישהו יושב ומזייף בדיקות של חרדים כדי להאדים אותם
או להאמין לנתונים אבל לקחת בחשבון שמתערבב פה גם פוליטיקה
או להאמין לנתונים ולהסכים עם מקבלי ההחלטות
רב ההתקהלויות בחנוכה בערבים זה אצלנו,
ממש לא. אנחנו רק 12% פה במדינה. גם אנשים לא חרדים נורא אוהבים לחגוג.
כשהרב שלי יגיד שצריך לבטל את שמחת החג בגלל פיקוח נפש -
העשה את זה ואדע שזה חשוב ושזה לטובתי וזה מה שתורה רוצה.
אשמח לשמוע:
למה מי שרבו מורה לו להמשיך בחיים טוען שהכול פוליטיקה? מה הקשר? שמעתי את הטענה הזו המון פעמים
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
משרד הבריאות רוצה סגר הרבה יותר מחמיר, וראש הממשלה פשוט מפחד מאנשים בדעה כמושלך...
ואגב אנטרס פוליטי זה לא בהכרח שנאת חרדים.
עד כמה שידוע לי הסגר בוטל מכיון שהיתה חוות מקצועית שהוא לא יעיל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
יפה. התקדמנו משנאת חרדים לאינטרס פוליטי.
זה כבר נשמע פחות קונספירטיבי.
לא אמרתי שזה בא רק משנאה לחרדים.
ברור שהאינטרס הוא פוליטי.
ביבי מענין אותו - הכסא שלו. כל דבר שיגרום לו להשאר צמוד אליו - נהדר.
אם זה למצא חן בעיני החרדים - יופי
אם זה להראות שהוא דואג מהקורונה - עוד יותר יופי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
לא אמרתי שזה בא רק משנאה לחרדים.
ברור שהאינטרס הוא פוליטי.
ביבי מענין אותו - הכסא שלו. כל דבר שיגרום לו להשאר צמוד אליו - נהדר.
אם זה למצא חן בעיני החרדים - יופי
אם זה להראות שהוא דואג מהקורונה - עוד יותר יופי.
במילים אחרות זה מה שאמרתי......ועל הדרך מניעת תחלואה
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
יש נתונים והנתונים מספרים על עליה בתחלואה.
יש נתונים והם מספרים שסגר מוריד תחלואה. כן, זה זמני ולא מעיף מפה את הקורונה. כן, יש לזה השלכות כבדות מכל הבחינות. אבל זה חוסך בחיי אדם.
אז יש 3 אופציות:
לפקפק על אמיתות הנתונים ולהאמין שמישהו יושב ומזייף בדיקות של חרדים כדי להאדים אותם
או להאמין לנתונים אבל לקחת בחשבון שמתערבב פה גם פוליטיקה
או להאמין לנתונים ולהסכים עם מקבלי ההחלטות

ממש לא. אנחנו רק 12% פה במדינה. גם אנשים לא חרדים נורא אוהבים לחגוג.

אשמח לשמוע:
למה מי שרבו מורה לו להמשיך בחיים טוען שהכול פוליטיקה? מה הקשר? שמעתי את הטענה הזו המון פעמים
כשהרב שלי אומר לי להמשיך בחיים זה מדעת תורה שאני מקבלת על עצמי
שראש הממשלה אומר לי לשבת בבית אני מבינה שזה לא בהכרח דעת תורה...
ואז אני יפנה לרב וישאל אותו, הממשלה טוענת שאני צריכה להשאר בבית, להקשיב או לא?
ואז אני יעשה מה שהרב שלי יגיד לי, מדעת תורה ולא מתוך אינטרסים שונים.
בנתיים לא שמעתי שיש רב בארץ שאומר לבטל שמחת חג בגלל פיקוח נפש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
כשהרב שלי אומר לי להמשיך בחיים זה מדעת תורה שאני מקבלת על עצמי
שראש הממשלה אומר לי לשבת בבית אני מבינה שזה לא בהכרח דעת תורה...
ואז אני יפנה לרב וישאל אותו, הממשלה טוענת שאני צריכה להשאר בבית, להקשיב או לא?
ואז אני יעשה מה שהרב שלי יגיד לי, מדעת תורה ולא מתוך אינטרסים שונים.
בנתיים לא שמעתי שיש רב בארץ שאומר לבטל שמחת חג בגלל פיקוח נפש.
למה שאלת את הרב שלך??
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה