- הוסף לסימניות
- #61
מחללים שבת על פיקוח נפש,בנתיים לא שמעתי שיש רב בארץ שאומר לבטל שמחת חג בגלל פיקוח נפש.
אז שמחת חג חשובה יותר משמירת שבת?
מילא תגידי שזה לא בטוח פיקוח נפש...
אבל בשביל פיקוח נפש מבטלים הרבה יותר מאשר שמחת חג.
מחללים שבת על פיקוח נפש,בנתיים לא שמעתי שיש רב בארץ שאומר לבטל שמחת חג בגלל פיקוח נפש.
ספק אם זה ימנע כי זה בערב,למה??
שורה תחתונה עם רוצים גם לימנוע.........
אבל שום רב לא אמר שזה פיקוח נפש!!!!!!!!!מחללים שבת על פיקוח נפש,
אז שמחת חג חשובה יותר משמירת שבת?
מילא תגידי שזה לא בטוח פיקוח נפש...
אבל בשביל פיקוח נפש מבטלים הרבה יותר מאשר שמחת חג.
בימינו כל אחד עושה את עצמו רב שזה גם בעייה בפני עצמו...אבל שום רב לא אמר שזה פיקוח נפש!!!!!!!!!
כשיגידו, נדבר.
אתם עושים אותי צרודה. אני פורשת.
אמרתי שהם רוצים לא אמרתי שזה ימנעספק אם זה ימנע כי זה בערב,
בבוקר הקורונה ישנה?
לאורך כל התקופה הזאת שמענו בקול הרב שלנו והקפדנו ועדיין מקפידים על מה שהרב אומר.בימינו כל אחד עושה את עצמו רב שזה גם בעייה בפני עצמו...
הנידון פה הוא לא מה את צריכה לעשות, אלא האם העוצר מגיע משנאת חרדים,כשהרב שלי יגיד שצריך לבטל את שמחת החג בגלל פיקוח נפש -
העשה את זה ואדע שזה חשוב ושזה לטובתי וזה מה שתורה רוצה.
כביבי נתניהו מחליט את הדברים...
בבוקר לא מתקהלים, כמו שכתבה כאן אשה חכמהספק אם זה ימנע כי זה בערב,
בבוקר הקורונה ישנה?
רב ההתקהלויות בחנוכה בערבים זה אצלנו,
קודם כל לא היתככונתי לפגוע........ ומה שרשמתי זה היה בכללי (זה לא היה מופנה אליך)ר
לאורך כל התקופה הזאת שמענו בקול הרב שלנו והקפדנו ועדיין מקפידים על מה שהרב אומר.
סליחה!!
אנשים עשו את משרד הבריאות תורה מסיני והצהרותיו קודש.
משפילים בני אדם ברבים על אי ציות להוראות
כאילו אין תורה.
אנחנו בדרך כלל עשינו את הערב לביבות בבוקר/צהריים.בבוקר לא מתקהלים, כמו שכתבה כאן אשה חכמה
שר החקלאות אלון שוסטר (כחול לבן): "להערכתי לא יהיו הגבלות היום. לגבי ההמשך, אין לי מושג". (רדיו 103)בלת"ק
מישהו יכול להסביר לי בשורה תחתונה מה ההגבלות בחנוכה??
לא הצלחתי להבין מהחדשות.
הם רציניים עם הגבלת ההימצאות בבית אחר?
יש שם מישהו עם חוש הומור לא רע בכלל....
הייתי מסכימה לגמרי אם במקום חרדים תכתבי אנשים..ואני מאד כועסת על היוזמות ההזויות של משרד הבריאות שמגיעות מרגע אחד למשנהו-
קודם אומרים לא יהיו הגבלות ופתאום....
(וזה כן נותן הרגשה כאילו הם חושבים שהחרדים הם יצורים כל שהם ולא אנשים רגילים למדי)
זה בסדר,קודם כל לא היתככונתי לפגוע........ ומה שרשמתי זה היה בכללי (זה לא היה מופנה אליך)
מה שבאתי להגיד שקודם כל גדולי ישראל אמרו לשמור על כל הנחיות של מישרד הבריאות!!!!
ועם יש בעייה כל אחד ישאל את הרב שלו...........
אבל יש מקרים שבו אנשים שואלים על מקרה באופן ספצפי והולכים ומפיצים את מה שאותו רב אמר....
כל אחד צריך לשאול פרטי!!!(אני לא מיתכוונת לגבי ההוראות הכלליות)
ואני מדברת לאו דווקא על הקרונה אלא גם באופן כללי!!
את צודקת, אבל כיוון הזמן המדויק של ההגבלות כן עשה לי את זה...הייתי מסכימה לגמרי אם במקום חרדים תכתבי אנשים..
ואז לא מבינים למה אנשים מתמרמרים- הממשלה מתנהגת בצורה לא אנושית!!!שר החקלאות אלון שוסטר (כחול לבן): "להערכתי לא יהיו הגבלות היום. לגבי ההמשך, אין לי מושג". (רדיו 103)
הרב שלי אמר לי שמי שהולך בלי מסכה פשוט להעיר לוזה בסדר,
לא לקחתי את זה עד כדי כך אישי
התכוונתי שמשפילים אנשים בציבור - כמו לצעוק על משהו שאין לו מסכה...
![]()
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים