דרוש מידע לגבי העוצר הלילי המתוק שמכינים לנו לחנוכה...

מדוע לדעתך יש עוצר לילי


  • סה"כ מצביעים
    132
מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #61
בנתיים לא שמעתי שיש רב בארץ שאומר לבטל שמחת חג בגלל פיקוח נפש.
מחללים שבת על פיקוח נפש,
אז שמחת חג חשובה יותר משמירת שבת?

מילא תגידי שזה לא בטוח פיקוח נפש...
אבל בשביל פיקוח נפש מבטלים הרבה יותר מאשר שמחת חג.
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
מחללים שבת על פיקוח נפש,
אז שמחת חג חשובה יותר משמירת שבת?

מילא תגידי שזה לא בטוח פיקוח נפש...
אבל בשביל פיקוח נפש מבטלים הרבה יותר מאשר שמחת חג.
אבל שום רב לא אמר שזה פיקוח נפש!!!!!!!!!
כשיגידו, נדבר.
אתם עושים אותי צרודה. אני פורשת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
ר
בימינו כל אחד עושה את עצמו רב שזה גם בעייה בפני עצמו...
לאורך כל התקופה הזאת שמענו בקול הרב שלנו והקפדנו ועדיין מקפידים על מה שהרב אומר.
סליחה!!
אנשים עשו את משרד הבריאות תורה מסיני והצהרותיו קודש.
משפילים בני אדם ברבים על אי ציות להוראות
כאילו אין תורה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
מה היה לגבי תחבורה ציבורית? הרי אם אסור להימצא בבית של מישהו אחר, אז יש סיכוי ששוטרים יעלו לאוטובוסים בשעות הערב לבדוק מהי מטרת הנסיעה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
כשהרב שלי יגיד שצריך לבטל את שמחת החג בגלל פיקוח נפש -
העשה את זה ואדע שזה חשוב ושזה לטובתי וזה מה שתורה רוצה.

כביבי נתניהו מחליט את הדברים...
הנידון פה הוא לא מה את צריכה לעשות, אלא האם העוצר מגיע משנאת חרדים,
ומצטערת גם אם ביבי לא אומר כמו מה שהרב שלך אומר, זה לא אומר שהוא שונא חרדים,
מקסימום אין לו דעת תורה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
ר

לאורך כל התקופה הזאת שמענו בקול הרב שלנו והקפדנו ועדיין מקפידים על מה שהרב אומר.
סליחה!!
אנשים עשו את משרד הבריאות תורה מסיני והצהרותיו קודש.
משפילים בני אדם ברבים על אי ציות להוראות
כאילו אין תורה.
קודם כל לא היתככונתי לפגוע........ ומה שרשמתי זה היה בכללי (זה לא היה מופנה אליך)
מה שבאתי להגיד שקודם כל גדולי ישראל אמרו לשמור על כל הנחיות של מישרד הבריאות!!!!
ועם יש בעייה כל אחד ישאל את הרב שלו...........
אבל יש מקרים שבו אנשים שואלים על מקרה באופן ספצפי והולכים ומפיצים את מה שאותו רב אמר....
כל אחד צריך לשאול פרטי!!!(אני לא מיתכוונת לגבי ההוראות הכלליות)
ואני מדברת לאו דווקא על הקרונה אלא גם באופן כללי!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
בלת"ק
מישהו יכול להסביר לי בשורה תחתונה מה ההגבלות בחנוכה??
לא הצלחתי להבין מהחדשות.
הם רציניים עם הגבלת ההימצאות בבית אחר?
יש שם מישהו עם חוש הומור לא רע בכלל....
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
בבוקר לא מתקהלים, כמו שכתבה כאן אשה חכמה
אנחנו בדרך כלל עשינו את הערב לביבות בבוקר/צהריים.
השנה אנחנו לא עושים כי יש קורונה - ובלי קשר לעוצר או לא.
ואני מאד כועסת על היוזמות ההזויות של משרד הבריאות שמגיעות מרגע אחד למשנהו-
קודם אומרים לא יהיו הגבלות ופתאום....
(וזה כן נותן הרגשה כאילו הם חושבים שהחרדים הם יצורים כל שהם ולא אנשים רגילים למדי)
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
בלת"ק
מישהו יכול להסביר לי בשורה תחתונה מה ההגבלות בחנוכה??
לא הצלחתי להבין מהחדשות.
הם רציניים עם הגבלת ההימצאות בבית אחר?
יש שם מישהו עם חוש הומור לא רע בכלל....
שר החקלאות אלון שוסטר (כחול לבן): "להערכתי לא יהיו הגבלות היום. לגבי ההמשך, אין לי מושג". (רדיו 103)
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
ואני מאד כועסת על היוזמות ההזויות של משרד הבריאות שמגיעות מרגע אחד למשנהו-
קודם אומרים לא יהיו הגבלות ופתאום....
(וזה כן נותן הרגשה כאילו הם חושבים שהחרדים הם יצורים כל שהם ולא אנשים רגילים למדי)
הייתי מסכימה לגמרי אם במקום חרדים תכתבי אנשים..
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
קודם כל לא היתככונתי לפגוע........ ומה שרשמתי זה היה בכללי (זה לא היה מופנה אליך)
מה שבאתי להגיד שקודם כל גדולי ישראל אמרו לשמור על כל הנחיות של מישרד הבריאות!!!!
ועם יש בעייה כל אחד ישאל את הרב שלו...........
אבל יש מקרים שבו אנשים שואלים על מקרה באופן ספצפי והולכים ומפיצים את מה שאותו רב אמר....
כל אחד צריך לשאול פרטי!!!(אני לא מיתכוונת לגבי ההוראות הכלליות)
ואני מדברת לאו דווקא על הקרונה אלא גם באופן כללי!!
זה בסדר,
לא לקחתי את זה עד כדי כך אישי
התכוונתי שמשפילים אנשים בציבור - כמו לצעוק על משהו שאין לו מסכה...
:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
הייתי מסכימה לגמרי אם במקום חרדים תכתבי אנשים..
את צודקת, אבל כיוון הזמן המדויק של ההגבלות כן עשה לי את זה...
שר החקלאות אלון שוסטר (כחול לבן): "להערכתי לא יהיו הגבלות היום. לגבי ההמשך, אין לי מושג". (רדיו 103)
ואז לא מבינים למה אנשים מתמרמרים- הממשלה מתנהגת בצורה לא אנושית!!!
(גם אלו המצדדים בהגבלות לא נראה לי מסכימים אם הצורה המחטפית בה מבוצעים הדברים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
זה בסדר,
לא לקחתי את זה עד כדי כך אישי
התכוונתי שמשפילים אנשים בציבור - כמו לצעוק על משהו שאין לו מסכה...
:)
הרב שלי אמר לי שמי שהולך בלי מסכה פשוט להעיר לו
או שמי שלא שומר על ההנחיות פשוט להלשין עליו.......
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה