חילך לאורייתא
מהמשתמשים המובילים!
- הוסף לסימניות
- #21
לא הבנתי מה הבעיה בדיוק.אני שואל כי ראיתי כמה לדים שהפסיקו לעבוד אבל לא שהפילו חשמל
לא הבנתי מה הבעיה בדיוק.אני שואל כי ראיתי כמה לדים שהפסיקו לעבוד אבל לא שהפילו חשמל
אני שואללא הבנתי מה הבעיה בדיוק.
זה קרא לפני קבלת המפתח ראיתי את זה שקיבלתי אתהמפתחהשאלה היא על הגוף תאורה או על ההתקנה?
גוף תאורה מלד הרבה פעמים המקום שבו קנו לוקחים אחריות
לגבי התקנה - למה שהמוכר ישלם?
זה קרה כשהדירה היתה כבר ברשותכם
הדירה בד"כ נמכרת AS ISהדירה היתה ריקה ואף אחד לא שם לב עד עכשיו
נראה לי לא מדויק.הדירה בד"כ נמכרת AS IS
מה שלא ראיתם- בעיה שלכם
לדעתי הלא מלומדת......ב. שנכנסתי לדירה היה קצר ושהדלקתי את החשמל ראיתי שהלד לא עובד שאלתי לחשמלאים האם זה תקלה בלד או בחשמל הבית
זה משהו אחר- מי שרואה את המקום בטוח שיש ריצוף אז היתה הטעיה ודירה בלי ריצוף בחלק מהחדר היא דירה פגומהוהיה ברור, אאל"ט על פי העו"ד, שבמידה והמוכר יקח את הארון הוא יהיה חייב לרצף שם.
אני נכנס לדירהאתה אומר שסידרת את הקצר, אז בוא תגיד מה היה הבעיה? זה יעזור להבין(או שרק העלת את הפיוז הראשי...)
לגבי הלד במה מדובר נורת הברגה? ספוט? גוף תאורה ? פס לד?
בתחילהכתבת מחורז זה היה נחמד.. אבל כדי להבין תרשום את כל הפרטים בצורה נורמלית
כמושזה נשמע מדובר ב 2 דברים, נהוג הוריד את הפיוז הראשי שהדירה ריקה, אתה הרמת פיוז שהוא הוריד בכוונה. הלד עוד עניין ולא נראה שקשור לקצר(שלא היה)אני נכנס לדירה
הכל חשוך מנסה להדליק אור לא של הלד התקול לא הולך
הולך לארון חשמל רואה שמשהו נפל מרים חוזר לדירה רואה שהלד בסלון לא עובד
זה היה תאורת לדים יותר מזה אני לא יודע זה לא נורה
לא הוא לא הוריד זה נפל לבדכמושזה נשמע מדובר ב 2 דברים, נהוג הוריד את הפיוז הראשי שהדירה ריקה, אתה הרמת פיוז שהוא הוריד בכוונה. הלד עוד עניין ולא נראה שקשור לקצר(שלא היה)
זה חוזה מכירהאני לא מבין מה השאלה בכלל, אם חתמת על חוזה שכירות והיה כתוב שם שהשוכר ראה את הדירה לפני זה ורוצה בדירה הזאת אז אין מה לעשות! בעיה שלך!
ואם התקלה קרתה אח"כ אז גם כן צריך לבדוק בחוזה על מי לשלם את הנזקים שיגרמו במשך זמן השכירות,
על מה חותמים חוזה אם לא על כאלה שאלות???
גישה מגעילה !!!מנסיון על כל ציוץ קראנו לבעל הבית וכמובן גם על פלורסנט וכו'
שקל לא הוצאנו על התחזוקה.
במילה אחת על המשכיר, פרייר.מנסיון על כל ציוץ קראנו לבעל הבית וכמובן גם על פלורסנט וכו'
שקל לא הוצאנו על התחזוקה.
יש כאן שתי נדוניםבמילה אחת על המשכיר, פרייר.
לבוא להחליף פלורסנט גם אם הוא חייב בחוזה להחליף אבל לבוא במיחוד להחליף ולא שהשוכר יעשה זאת ואח"כ יסתדרו זה פרייר מה השוכר נכה שלא יכול להחליף לבד פלורסנט אלא זה ניצול ציני ומגעיליש כאן שתי נדונים
האחד הלכתי
מהם חובותיו של המשכיר כלפי השוכר, לכאורה כל דבר אחר שאינו נכנס בגדר זה גם אם השוכר לוחץ על המשכיר לעשות זאת והוא עושה, זה עשוי להיות בעייתי. וכן להיפך דברים שחובת המשכיר מן הדין לעשות, והוא עושה, הוא כמובן לא פריאר או משהו דומה.
השני להיות בן אדם
גם אם המשכיר חייב להחליף לך את הנורה בעצמו לא אומר שהוא חייב רק משל עדיין זה לא אומר שאתה צריך לקרוא לו במיוחד כדי שהוא יבריג את הנורה למקום... ואידך זיל גמור
הוא אשר אמרתילבוא להחליף פלורסנט גם אם הוא חייב בחוזה להחליף אבל לבוא במיחוד להחליף ולא שהשוכר יעשה זאת ואח"כ יסתדרו זה פרייר מה השוכר נכה שלא יכול להחליף לבד פלורסנט אלא זה ניצול ציני ומגעיל
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים