- הוסף לסימניות
- #1
עוצב בחינם (
) לפני מס' ימים עבור מועדון התנדבותי לאנשים בעלי מוגבלויות.
2 דברים עיקריים הפריעו לי מאוד במהלך העיצוב ובסיומו...
א. הפונט - מחוסר במבחר השתמשתי במה שלפי דעתי הכי התאים
ב. המיקום של הטרקטורן... שבר אותי. חח.
מחוסר זמן סגרתי את זה כך, אך אני לא שלם עם זה.
אשמח לשמוע את דעתכם אודות העיצוב! במיוחד תגובות בונות מכל אחד באשר הוא!
תודה!
2 דברים עיקריים הפריעו לי מאוד במהלך העיצוב ובסיומו...
א. הפונט - מחוסר במבחר השתמשתי במה שלפי דעתי הכי התאים
ב. המיקום של הטרקטורן... שבר אותי. חח.
מחוסר זמן סגרתי את זה כך, אך אני לא שלם עם זה.
אשמח לשמוע את דעתכם אודות העיצוב! במיוחד תגובות בונות מכל אחד באשר הוא!
תודה!
הנושאים החמים