כללי לוגו וכרטיס ביקור - עצמאים בשטח

  • הוסף לסימניות
  • #1
עוצב בחינם (:cool:) לפני מס' ימים עבור מועדון התנדבותי לאנשים בעלי מוגבלויות.

2 דברים עיקריים הפריעו לי מאוד במהלך העיצוב ובסיומו...
א. הפונט - מחוסר במבחר השתמשתי במה שלפי דעתי הכי התאים
ב. המיקום של הטרקטורן... שבר אותי. חח.
מחוסר זמן סגרתי את זה כך, אך אני לא שלם עם זה.

אשמח לשמוע את דעתכם אודות העיצוב! במיוחד תגובות בונות מכל אחד באשר הוא!

תודה! :)
 

קבצים מצורפים

  • עצמאים בשטח.png
    KB 43.1 · צפיות: 24
  • עצמאים בשטח מוקאפ.png
    KB 280.4 · צפיות: 22
  • הוסף לסימניות
  • #2
למה הכתב והלוג ענקים תקטין את זה נופונטים דחוף להחליף
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
נכתב ע"י A.Y.K;1120926:
למה הכתב והלוג ענקים תקטין את זה נופונטים דחוף להחליף

דחוף???

למה דחוף??? הוא מדפיס את זה הרגע?

הייתי מנסח: תקטין את הפונטים ולאחר מכן העלה לחוו"ד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
לדעתי דווקא הפונט מאד מתאים.
משהו מסיבי וקצת גס,
המראה בהחלט על קשיחות ועצמאיות

רק אעיר שאם אין מבחר של פונטים, זה מעורר חשש, שלא קניתי חבילה. וגם הפונט הזה לא חוקי,
כדאי מאד להזהר עם זה.

בהצלחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
את הפונט בלוגו אקטין מעט באמת :rolleyes:
אבל הכתב למטה דווקא בגודל סביר לגמרי לא?

ועדיין באמת לא קניתי חבילה, אך כל הפונטים שכעת ברשותי חינמיים ובדקתי כמה וכמה פעמים שהם מותרים לשימוש... גם הפונט הנ"ל בלוגו... ישנה סיבה אחרת למה הוא לא חוקי?...
סליחה על הבורות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
להגיד את האמת...?
במבט ראשון.. ובמבט שני חשבתי שזה חברת שליחויות...
אני חושבת שאם זה מועדון צריך להשתמש בצבעים הרבה יותר רכים ונעימים והסימבול ממש לא לענין!
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י A4105050;1121218:
להגיד את האמת...?
במבט ראשון.. ובמבט שני חשבתי שזה חברת שליחויות...
אני חושבת שאם זה מועדון צריך להשתמש בצבעים הרבה יותר רכים ונעימים והסימבול ממש לא לענין!

גם אני יאמר את האמת??
עד שקראתי את התגובה שלך, גם אני הייתי בטוח בזה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
איזה לוגו מוצלח!!

רעיון מדהים ומבטא מאד את היכולת להיות עצמאי!

אמנם, לפי דעתי אין צורך בכל האופנוע, מספיק להשתמש באייקון של הנכה עם הקסדה, שני גלגלים וכידון. זה גם יעבד את האייקון לסימבול אחד ממוקד ולא כמו שני אוביקטים מודבקים.

הצלחות רבות!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י המקצוען;1121227:
גם אני יאמר את האמת??
עד שקראתי את התגובה שלך, גם אני הייתי בטוח בזה...

גם אני אגיד תאמת :) :)
גם אני הבנתי כך , חשבתי שעשו את זה באיזה מועדון
באמת כדאי לשנות את הצבעים , הרעיון מאד יפה
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י Haim6130;1121204:
את הפונט בלוגו אקטין מעט באמת :rolleyes:
אבל הכתב למטה דווקא בגודל סביר לגמרי לא?

ועדיין באמת לא קניתי חבילה, אך כל הפונטים שכעת ברשותי חינמיים ובדקתי כמה וכמה פעמים שהם מותרים לשימוש... גם הפונט הנ"ל בלוגו... ישנה סיבה אחרת למה הוא לא חוקי?...
סליחה על הבורות.

מה שמו? ומי ייצר אותו?

מ"מ, אם הוא חינמי נפוץ, אכן, ספציפית כאן, זה חוקי כנראה. כי אתה עושה זאת בהתנדבות.

פשוט רוב גמור של הפונטים החינמיים הם לא לשימוש מסחרי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
שם הפונט הוא BN Oria, ומנסיוני המועט אני יודע שBN מסמל שהפונט חינמי אך לא לשימוש מסחרי :rolleyes:

לעניין הצבעים - ישנם המלצות כלשהם לשילוב של 2 צבעים שיכול להתאים?
לעניין הסימבול - הוא משלב נכה + עצמאות + שטח, למה לא לעניין?
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
לוגו יפה.

לדעתי כדאי לפשט יותר את הסימבול. שייראה אלמנט אחיד, חלק וברור.
כרגע הוא מדי עמוס בפרטים קטנים שלא תורמים למשמעות של הלוגו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
בעיניי דוקא הלוגו יפה
וגם הפונט מתאים.

כדאי להחליף צבעים. חסר לי הירוק של השטח...
וגם לפשט את הסמל- הוא מרובה בפרטים.

ויישר כח על העבודה בהתנדבות...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה