- הוסף לסימניות
- #1
אני ממתגת עכשיו מחדש את העסק שלנו - פיקצר פרפקט.
אחרי מחקר שעשיתי-
קהל היעד הוא: אירופאי, קלאסי.
ברצוננו לשדר: איכות. יופי. מכובדות. (כי אלו נקודות החוזק של המוצר)
מגבלות: הלוגו צריך להשאר בכיוון של ה P וה פ' שיזכיר טיפה את הלוגו הקודם.
אחרי הרבה נסיונות והתיעצויות (עם המון עזרה ויעוץ של מורתי מרים שרביט) החלטנו ללכת על כיוון של לוגו שיזכיר מדליה. שמשדר מאוד את האיכות.
וזאת התוצאה הסופית.
הלקוח (בעלי..
) לא שלם אם זה ממש לגמרי.
אשמח מאוד לשמוע את דעתכם.
תודה.
אחרי מחקר שעשיתי-
קהל היעד הוא: אירופאי, קלאסי.
ברצוננו לשדר: איכות. יופי. מכובדות. (כי אלו נקודות החוזק של המוצר)
מגבלות: הלוגו צריך להשאר בכיוון של ה P וה פ' שיזכיר טיפה את הלוגו הקודם.
אחרי הרבה נסיונות והתיעצויות (עם המון עזרה ויעוץ של מורתי מרים שרביט) החלטנו ללכת על כיוון של לוגו שיזכיר מדליה. שמשדר מאוד את האיכות.
וזאת התוצאה הסופית.
הלקוח (בעלי..
אשמח מאוד לשמוע את דעתכם.
תודה.
הנושאים החמים