כללי לוגו חדש לפיקצר פרפקט

  • הוסף לסימניות
  • #1
אני ממתגת עכשיו מחדש את העסק שלנו - פיקצר פרפקט.

אחרי מחקר שעשיתי-
קהל היעד הוא: אירופאי, קלאסי.
ברצוננו לשדר: איכות. יופי. מכובדות. (כי אלו נקודות החוזק של המוצר)
מגבלות: הלוגו צריך להשאר בכיוון של ה P וה פ' שיזכיר טיפה את הלוגו הקודם.

אחרי הרבה נסיונות והתיעצויות (עם המון עזרה ויעוץ של מורתי מרים שרביט) החלטנו ללכת על כיוון של לוגו שיזכיר מדליה. שמשדר מאוד את האיכות.
וזאת התוצאה הסופית.

הלקוח (בעלי.. :)) לא שלם אם זה ממש לגמרי.
אשמח מאוד לשמוע את דעתכם.
תודה.
 

קבצים מצורפים

  • לוגו סופי.jpg
    KB 346.7 · צפיות: 25
  • הוסף לסימניות
  • #2
סמל הלוגו נראה נהדר, בדיוק לפי הדרישות: מכובד וקלאסי.
יש לי בעיה עם הכיתוב מתחת , הניסוח מסורבל משהו. ניסיתי לחשוב על משפט אחר, עוד לא מצאתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
הסמל יפה מאוד, אבל את הפונטים בטקסט הייתי משנה למשהו יותר יוקרתי שידבר באותה שפה של הסמל.
במקום הכיתוב של "תמונות בהטבעה על עץ" כדאי לדעתי לחשוב על סלוגן שיבטא את הערך המוסף של המותג.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נכתב ע"י eden7115;639027:
הסמל יפה מאוד, אבל את הפונטים בטקסט הייתי משנה למשהו יותר יוקרתי שידבר באותה שפה של הסמל.
במקום הכיתוב של "תמונות בהטבעה על עץ" כדאי לדעתי לחשוב על סלוגן שיבטא את הערך המוסף של המותג.
ניסיתי לחשוב על כל מיני סלוגנים, אבל אח"כ ראיתי שכשזה מופיע בפרסום עם תמונה יפה של המוצר אפשר גם לחשוב שזה פרסומת לצלמת.. כי הלוגו לא משדר בכלל משהו שקשור למסגור תמונות. לכן החלטתי לכתוב משהו פשוט וברור שיסביר מה זה המוצר בכלל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
הסמל ממש יפה, אבל האותיות שבפנים זקוקות לליטוש. הייתי גם מגדילה אותן. הן ממש נאבדות בחלל הגדול...
בהצלחה.
מה שבטוח, זה עדיף על הלוגו קיים עשרת מונים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
מצטערת, אבל אני בדעה של בעלך.
העיגול של המדליה יותר מדי מורכב
לדעתי, וה Pפ הולך לאיבוד שם קצת.
גם הטקסט למטה רב מדי.

לדעתי [ואני לא מומחית ללוגואים] כשתוחמים
משהו בעיגול, זה משדר חותמת כמו חותמות של
עור בעוד שמסגרות שזה דבר חביב ונחמד
לא צריך לשדר כל כך "רצינות" ו"כבדות"

אולי אני טועה, אבל כך אני מרגישה
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
סתם כדוגמא, אולי אפשר ללכת
על משהו קצת יותר שובב ועם
זה יותר מביע. כמובן שזה סתם
כדוגמא לא מעובדת, אבל ברעיון
לא חייבים שהכל יהיה ישר וכבד
כדי לשדר מכובדות.
 

קבצים מצורפים

  • Untitled-1.jpg
    KB 214.1 · צפיות: 22
  • הוסף לסימניות
  • #10
הכיתוב מתחת, לא שייך ללוגו שמעליו. נסי פונטים אחרים, הן באנגלית והן בעברית, משהו שישלים את צורת הלוגו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
השתדרגות מדהימה יחסית ללוגו הנוכחי!
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אהבתי!
תוכלי להכנס לסמליל כדי לקבל השראה על לוגואים מהזן הזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
בגדול - מקסים!
ההערות נכונות,
האותיות הולכות לאיבוד בחלל
הפונטים לא בטוח שמתאימים
אולי לעדן את המסגרת עוד קצת (לא מדי, זה צריך להיות עם נוכחות)
ולגבי הצבע -
הוא לא ברור מספיק
אצלי על המסך הוא נראה ספק סגול כהה מאוד, ספק חום כהה מאוד
בקיצור - להבהיר ולתת לו צבע מוגדר
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
הלוגו יפה. הרבה יותר מהישן
(לוגו כזה בשלט יגרום לי להכנס לחנות)
הצלחות
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י אסתי ב;639029:
ניסיתי לחשוב על כל מיני סלוגנים, אבל אח"כ ראיתי שכשזה מופיע בפרסום עם תמונה יפה של המוצר אפשר גם לחשוב שזה פרסומת לצלמת.. כי הלוגו לא משדר בכלל משהו שקשור למסגור תמונות. לכן החלטתי לכתוב משהו פשוט וברור שיסביר מה זה המוצר בכלל.

לדעתי אפשר לחשוב על משהו יצירתי ומעניין יותר.
אולי אפילו משהו כמו "פיקצ'ר פרפקט. עושים כבוד לתמונות שלך" (אפשר לקצר ולשחק עם המילים, או אפילו ללכת על כיוון שונה כמו "מחלקה ראשונה לתמונות" וכו'). לדעתי סלוגן שישדר את ערך המותג שזה תמונה מכובדת ויוקרתית יהיה הרבה יותר מוצלח.

קחי למשל את "הצורפים" - "כבוד לתת, עונג לקבל". האם לדעתך ערך המותג היה נכנס כ"כ חזק אם הסלוגן שלהם היה "הצורפים. כלים מכסף טהור"???

בקיצור, כדאי לחשוב קצת מחוץ לקופסא (או מחוץ למסגרת :)).
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י eden7115;639665:
לדעתי אפשר לחשוב על משהו יצירתי ומעניין יותר.
אולי אפילו משהו כמו "פיקצ'ר פרפקט. עושים כבוד לתמונות שלך" (אפשר לקצר ולשחק עם המילים, או אפילו ללכת על כיוון שונה כמו "מחלקה ראשונה לתמונות" וכו'). לדעתי סלוגן שישדר את ערך המותג שזה תמונה מכובדת ויוקרתית יהיה הרבה יותר מוצלח.

קחי למשל את "הצורפים" - "כבוד לתת, עונג לקבל". האם לדעתך ערך המותג היה נכנס כ"כ חזק אם הסלוגן שלהם היה "הצורפים. כלים מכסף טהור"???

בקיצור, כדאי לחשוב קצת מחוץ לקופסא (או מחוץ למסגרת :)).

הצורפים זה כבר מותג, והם יכולים ללכת על כל סלוגן,כי המותג ידוע לכולם.
חברה קטנה צריכה שבסלוגן שלה ידעו מה היא מוכרת!
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י רעיוניסטית;639686:
הצורפים זה כבר מותג, והם יכולים ללכת על כל סלוגן,כי המותג ידוע לכולם.
חברה קטנה צריכה שבסלוגן שלה ידעו מה היא מוכרת!
מעניין, אני גם תמיד חשבתי שהסלוגן של הצורפים היה מתאים לנו...
אבל, חשבתי המון על העניין ואני עדיין בהתלבטות בין הדיעה של רעיוניסטית לבין הדעה של edwn.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
הכי טוב יהיה אם אצליח למצוא משהו שיענה על הכל....:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
הלוגו מאוד מיוחד!!!!
(טוב שאתם משנים)

העיטור הפנימי מיותר נראה לי,
כי כשמשהו לא ברור אז עדיף לוותר, אלא אם כן תעבי אותו טיפה.

הפונט האנגלי למטה חייב שיוני.

לגבי הסלוגן, כדאי לחשוב על כיוון אחר, זה מידי 1:1
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
פיקצ'ר פרפקט - יוצאים מהמסגרת
פיקצ'ר פרפקט - עושים עסק מכל מסגרת
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה