- הוסף לסימניות
- #1
ערב טוב !
עקב כל ההארות המועילות ששמעתי השבוע מחברי הפורום כאן - שיניתי מעט את סגנון הגישה שלי ללוגואים.
הדרך עוד ארוכה... אבל אשמח לשמוע אם לפחות אני בכיוון !
אני מניח שהסלוגן מובן, אבל בכל זאת:
א. "מתלבש" עלייך המגף יופי, כמו שהוא מתלבש על האות " ג' "
ב. ברגע שאת קונה מגף אצלנו, מתלבש עלייך יופי, התכונה.

עקב כל ההארות המועילות ששמעתי השבוע מחברי הפורום כאן - שיניתי מעט את סגנון הגישה שלי ללוגואים.
הדרך עוד ארוכה... אבל אשמח לשמוע אם לפחות אני בכיוון !
אני מניח שהסלוגן מובן, אבל בכל זאת:
א. "מתלבש" עלייך המגף יופי, כמו שהוא מתלבש על האות " ג' "
ב. ברגע שאת קונה מגף אצלנו, מתלבש עלייך יופי, התכונה.
הנושאים החמים