כללי לוגו למטפחות מעוצבות

  • פותח הנושא EC
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #1
יש פה מס' סקיצות ללוגו למכירה של מטפחות יוקרתיות , הלקוחה ביקשה לשילוב של תחרה וצבע קאמל, ה- OD זה ר"ת של השם שלה,
הצבעים שנתתי כאן הם ממש לא מדוייקים ככה רק למראה הכללי, גם הדיוק פה עדיין לוקה.
אשמח מאוד לכל הערה והארה, מה היה מתאים, מה לא מתאים,צבעים, פונטים, שילובים וכו'
אגב מישהו יודע ערכים מדויקים לצבע קאמל? אשמח לדעת..
תודה רבה!
 

קבצים מצורפים

  • Untitled-2.jpg
    3 MB · צפיות: 36
  • הוסף לסימניות
  • #2
לעניות דעתי 8 היחיד שאפשר להוציא ממנו משהו וגם בו צריך להוריד את הסרט העליון

אבל יש פה יותר מומחים ממני
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
בלי להבין בזה..
מאוד יפה!!
אני אישית חושבת ש"מטפחות יוקרה" מיותר, או לתת אותם ממש בקטן, כי הרי היא רוצה שזה יכנס בתור מותג, לא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אהבתי את 3
יושב יפה על התחרה.

הטיפוגרפיה צריכה ליטוש.
תחליפי פונטים לאציליים יותר, ותשחקי עם חיבורים וכו'

הרבה הצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
דוקא יש משהו מעניין ב 7 לשחק עם האותיות ועם התחרה לדעתי להחליף פונט
ולמה לא לנסות אותיות בעברית
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אתה צריך לשנות את הפונט של OD

הייתי בוחר מספר 6
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י לאהש;1011867:
דוקא יש משהו מעניין ב 7 לשחק עם האותיות ועם התחרה לדעתי להחליף פונט
ולמה לא לנסות אותיות בעברית


מה הכוונה אותיות בעברית, למה?

עוד מישהו/משהו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נחמד
לא נראה שישבת הרבה על הקונספט, כי הוא לא ניכר כאן בצורה חזקה.
מומלץ לך לשבת עם בריף מסודר ועל סקיצות ידניות (שלא ברור למה אנשים מזלזלים בהם)
ותראי שגם לך יהיה יותר מסודר בראש מה את הולכת לעשות!

הרבה הצלחה :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
לעניות דעתי מס' 8
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
שילוב של זהב, שחור וסלסולים הוא לא המתכון ל"עיצוב יוקרתי".
לרוב הוא המתכון ל"עיצוב של דוכן בשוק הכרמל שמוכר חיקויים בשקל וחצי למותגי יוקרה".

בהנחה שמטפחות היוקרה שהלקוחה שלך מוכרת מתאפיינות במיצוב גבוה הן מבחינת תמחור והן מבחינת קהל היעד, ולא מיועדות לקהל של שוק הכרמל, תצטרכי לחקור קצת יותר לעומק איך יוצרים עיצוב יוקרתי ובמה הוא מתאפיין.

אתן לך רמז, השימוש באלמנטים מוכנים ושחוקים (וחינמיים) לא יקדם אותך למטרה, מכיוון שמותגי יוקרה מוכרים בדיוק את ההפך מהזול וההמוני. הם מתיימרים לתת ללקוח את התחושה שהוא קנה מוצר חד פעמי, או לפחות מתוך סדרה קטנה ומוגבלת, כזה שלא "לכולן יש" ו"כל אחת יכולה להשיג".
כנ"ל לגבי הפונט.

ממליצה לך לחזור צעד אחורה לשלב המחקר וההשראה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
8 לדעתי הטוב מכולם
אבל אין צורך פעמיים בסרט והפונט בעברית לדעתי לא משו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
לדעתי מס' 2
רק צריך לעשות משהו לגבי המלבן השחור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
6 או 8 עם ליטוש - בלי השחור ופונט אחר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נעמה אכן צודקת בכל מה שכתבה.

כיוון ששם הלוגו קצר מאד, הייתי ממליצה לך לעצב פונט מיוחד עבור לוגו זה ובו תכניסי סמל בצורה מעניינת המזכיר את נושא הלוגו (סרט, קשירה וכד').
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
דבר ראשון, האסוציאציה של OD באנגלית היא מאוד שלילית, אז אולי כדאי לבחור במשהו אחר או באותיות של השם בעברית?

דבר שני, כדאי לך לנסות למצוא אלמנט יותר ייחודי ואישי מהציורים שניסית, כי בינתיים זה נראה מאוד בנאלי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
כמו שכתבו מעלי, חסר קונספט וחסרה הבנה של הערך "יוקרה".

דווקא לעסק יוקרתי כדאי לכתוב את השם של הלקוחה בעברית (ראי לדוגמא את מעצבי בגדי הערב הנחשבים, ששמם הוא מותגם) ולתת איזושהי איזכור בלוגו למטפחות: קשירה של אותיות, איור מופשט מאוד של מטפחת שמשתלב עם האותיות בהרמוניה וכו'.

את הכיתוב "מטפחות יוקרה" עדיף להחליף בסלוגן מתאים, אבל גם אם משאירים את הכיתוב הזה, הוא אמור להיות קטן משמעותית ממילות הלוגו עצמן.
בהצלחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
תודה רבה לכולם על הערות היעילות והמועילות
הצבע הזהב הוא ממש לא זה שישאר, אלא קאמל ושמנת או לחילופין אנסה שילוב של סגול אצילי וכו'
אני חושבת שאלך על הכיוון של 6,8 ואלה בהמשך תיקון,
אם יש עוד משהו אשמח לשמוע.. וכן ערכים מדויקים לצבע קאמל שלא הצלחתי עדיין ליצור.
אלפי תודות..
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אתן לך רמז, השימוש באלמנטים מוכנים ושחוקים (וחינמיים) לא יקדם אותך למטרה, מכיוון שמותגי יוקרה מוכרים בדיוק את ההפך מהזול וההמוני. הם מתיימרים לתת ללקוח את התחושה שהוא קנה מוצר חד פעמי, או לפחות מתוך סדרה קטנה ומוגבלת, כזה שלא "לכולן יש" ו"כל אחת יכולה להשיג".
כנ"ל לגבי הפונט.

תגידי, נעמה, מה עם עסק שטוען שהוא רוצה יוקרה אבל בעצם הוא עממי למדי? אנשים לא אוהבים לשמוע שהעסק שהם בנו בשתי ידיהם הוא לא יוקרתי.

אני לא רוצה לעסוק בעיצוב הלוגואים הספציפיים שמופיעים כאן ועל המקרה הנוכחי, אלא משתמשת ב- 'מטפחות יוקרה' כדוגמא. נערה הייתי וגם זקנתי ולא ראיתי בשש השנים האחרונות הרבה מעצבות שהמציאו את הגלגל בעולם המטפחות. כן ראיתי כמה מעצבות בודדות עם רעיונות ייחודיים, והרבה מעצבות בעל כשרון בשילוב בדים שיוצרות משהו דומה למעצבת אחרת אבל עם אופי/טעם שונה.

אולי במקרה שבעלת העסק היא מישהי שיודעת לתפור ופותחת עסק מהצד מהתחביב שלה, והיא מבקשת 'משהו יוקרתי',
שווה דווקא לייצר לה משהו שהוא עלאק-יקר-אבל-בעצם-זול? [אולי אני אמציא סגנון עיצוב חדש ואקרא לו 'קיטש-יקר'.]
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י noch100;1012976:
תגידי, נעמה, מה עם עסק שטוען שהוא רוצה יוקרה אבל בעצם הוא עממי למדי? אנשים לא אוהבים לשמוע שהעסק שהם בנו בשתי ידיהם הוא לא יוקרתי.

אני לא רוצה לעסוק בעיצוב הלוגואים הספציפיים שמופיעים כאן ועל המקרה הנוכחי, אלא משתמשת ב- 'מטפחות יוקרה' כדוגמא. נערה הייתי וגם זקנתי ולא ראיתי בשש השנים האחרונות הרבה מעצבות שהמציאו את הגלגל בעולם המטפחות. כן ראיתי כמה מעצבות בודדות עם רעיונות ייחודיים, והרבה מעצבות בעל כשרון בשילוב בדים שיוצרות משהו דומה למעצבת אחרת אבל עם אופי/טעם שונה.

אולי במקרה שבעלת העסק היא מישהי שיודעת לתפור ופותחת עסק מהצד מהתחביב שלה, והיא מבקשת 'משהו יוקרתי',
שווה דווקא לייצר לה משהו שהוא עלאק-יקר-אבל-בעצם-זול? [אולי אני אמציא סגנון עיצוב חדש ואקרא לו 'קיטש-יקר'.]

"יוקרה" זה לא מונח שיכול להיות מנותק מהמציאות.
המונח יוקרה חייב להיות מקושר קודם כל לתמחור ולקהל יעד.
אחרי זה גם לאיכות חומרים, לייחודיות, לגודל הקולקציה (ככל שהמוצר המוני יותר כך הוא יוקרתי פחות).

קביעת רמת המיצוב של העסק היא מקצועית לחלוטין ולא אמורה לנבוע משיקולי רגישויות ועלבונות של בעלי העסק. להפך, זה קודם כל אינטרס שלהם, שהמותג שלהם ימוצב נכון. יש מותגים שעובדים מאוד קשה ומשקיעים הון כסף כדי לשמר את הדימוי העממי.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה