- הוסף לסימניות
- #21
הבחירה של הפונט מצויינת
לגבי הסמל, והשימוש באות החצויה:
הדבר הכי הכי חשוב בתדמית של עו"ד, הוא האמינות.
לאנשים יש נטיה לא לסמוך על עו"ד, למקצוע הזה אין שם הכי טוב.
(למרות שאישה כנראה מתחילה עם נתוני פתיחה טובים יותר)
כדי לשדר אמינות יש צורך בעיצוב נקי מאוד, חלק, מינימליסטי, ויציב.
ה-M הקטועה יכולה להיות מהממת כחלק מלוגו אחר
אבל כאן היא לא תעשה שרות טוב ללקוחה שלך.
לגבי המאזניים -
כנ"ל.
הם יוצרים תחושה של משהו מאוייר ולא מספיק רציני.
(לעניות דעתי - אין סיבה להשתמש במאזניים בלוגו של עו"ד, עדיף ללכת על מכובדות ויציבות)
לגבי הסמל, והשימוש באות החצויה:
הדבר הכי הכי חשוב בתדמית של עו"ד, הוא האמינות.
לאנשים יש נטיה לא לסמוך על עו"ד, למקצוע הזה אין שם הכי טוב.
(למרות שאישה כנראה מתחילה עם נתוני פתיחה טובים יותר)
כדי לשדר אמינות יש צורך בעיצוב נקי מאוד, חלק, מינימליסטי, ויציב.
ה-M הקטועה יכולה להיות מהממת כחלק מלוגו אחר
אבל כאן היא לא תעשה שרות טוב ללקוחה שלך.
לגבי המאזניים -
כנ"ל.
הם יוצרים תחושה של משהו מאוייר ולא מספיק רציני.
(לעניות דעתי - אין סיבה להשתמש במאזניים בלוגו של עו"ד, עדיף ללכת על מכובדות ויציבות)
הנושאים החמים