- הוסף לסימניות
- #1
לפניכם 3 סקיצות ללוגו עבור קיוסק שכזה...
אקדים ואומר כי לא עשיתי שום עבודות מחקר, מלבד מה שידעתי שעליי לקרוץ לעבר בחורי הישיבות שבשכונות בית ישראל וזכרון משה בירושלים, בחורים חוצניקים בעיקר. ידעתי שאני רוצה שהלוגו יהיה בסגנון אמריקאי חסידי. וכן שיזכיר את המיצים והסנדוויצים.
חוו דעתכם ושפכו ביקורת, אל תפחדו מביקורת נוקבת, אם זה לעניין ואוכל לשפץ ולתקן, מה טוב, ואם לא אני שם פס עליכם
אקדים ואומר כי לא עשיתי שום עבודות מחקר, מלבד מה שידעתי שעליי לקרוץ לעבר בחורי הישיבות שבשכונות בית ישראל וזכרון משה בירושלים, בחורים חוצניקים בעיקר. ידעתי שאני רוצה שהלוגו יהיה בסגנון אמריקאי חסידי. וכן שיזכיר את המיצים והסנדוויצים.
חוו דעתכם ושפכו ביקורת, אל תפחדו מביקורת נוקבת, אם זה לעניין ואוכל לשפץ ולתקן, מה טוב, ואם לא אני שם פס עליכם
הנושאים החמים