כללי לוגו לקיוסק

  • הוסף לסימניות
  • #1
לפניכם 3 סקיצות ללוגו עבור קיוסק שכזה...
אקדים ואומר כי לא עשיתי שום עבודות מחקר, מלבד מה שידעתי שעליי לקרוץ לעבר בחורי הישיבות שבשכונות בית ישראל וזכרון משה בירושלים, בחורים חוצניקים בעיקר. ידעתי שאני רוצה שהלוגו יהיה בסגנון אמריקאי חסידי. וכן שיזכיר את המיצים והסנדוויצים.
חוו דעתכם ושפכו ביקורת, אל תפחדו מביקורת נוקבת, אם זה לעניין ואוכל לשפץ ולתקן, מה טוב, ואם לא אני שם פס עליכם;)
 

קבצים מצורפים

  • ללא שם-1.jpg
    1.2 MB · צפיות: 45
  • לוגו 2-02.jpg
    KB 679.6 · צפיות: 42
  • לוגו 2-01.jpg
    KB 751.5 · צפיות: 41
  • הוסף לסימניות
  • #2
הכיוון של הראשון טוב.
הצבע של שם הקיוסק בהיר מדי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
3 כיון טוב מבטא טוב גם את הסנדוויץ וגם המיצים!
אבל....
הטקסט של שם העסק צריך טיפול יסודי, לא מושך! (הטקסט) הצבעים מבלבלים מאד, למה לא איזה גראדינט?
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
הכיוון של השלישי מבטא טוב!
רק מפריע לי שהחצי ירח נפגש באות ל', זה קצת תקוע כי הכל נקי חוץ משם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
3 משדר מאוד, אבל למילה לתת צבע אחד, ובלי הרקע הלבן והכיפה מלעמלה בעיני מיותרת.
אחרי המילה מיצים יש לתת פסיק.
הצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
וואוו

ישר שראיתי את הלוגו הראשון הזכרת לי את אמריקה!!
היתי באמריקה כמה וכמה פעמים( המשפחה של אבא שלי חוצניקית...)
והסמל הראשון קרץ לי!!!לעומת הלוגו השלישי שהכי מסמל את העניין!
בהצלחה!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
הראשון מותק (חסר קונטרסט, אבל בקטנה) אבל איפה השייעהל'ה?!
דמותג מעשה ידיו של הרשל'ה (אני כבר יכולה לדמיין את השייעהל'ה שלו) ממש מתבקש, משלב ידיים מעל הלוגו, עם עיפרון מאחורי האוזן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
גם לי הראשון התחבר מיד לקהל היעד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י naamah;1042394:
הראשון מותק (חסר קונטרסט, אבל בקטנה) אבל איפה השייעהל'ה?!
דמותג מעשה ידיו של הרשל'ה (אני כבר יכולה לדמיין את השייעהל'ה שלו) ממש מתבקש, משלב ידיים מעל הלוגו, עם עיפרון מאחורי האוזן.

סליחה אבל לא הבנתי כל כך
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נעמה התכוונה שמתבקש פה ליצור איזו דמות שתיסמל את המותג- ובקצרה- דמותג, שתהיה משולבת ללוגו. והיא הציעה את הניק הרשל'ה לתפקיד יצירת הדמותג.
:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
היא התכוונה שהיה נחמד אם הייתה שם דמות בלוגו
איזה "שיעה'לה" מאוייר
(דמותג = דמות שמייצגת את המותג)

בכל אופן, אני מאוד בעד הטיפו' בראשון (עם יותר קונטרסט)
אבל הרעיון של 3 נחמד, אולי תחשוב איך אתה מביא את שניהם לידי ביטוי
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
3 הכי טוב לדעתי. עם קצת טיפול בצבעים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
תודה לכל המגיבים והמעירים והמאירים וכו'
אני בינתיים מעלה לוגו קצת מתוקן על פי הערותיכם, ובהמשך אעבוד על השאר, חוו דעתכם.
תודה

בלוגו שלפניכם, תיקנתי את בעיית הצבע בטקסט, (העירו כאן שצריך צבע אחיד) יכול להיות שהצבע צהוב לא בדיוק מתאים, אדרבה תגידו מה מתאים. גם תיקנתי את החלק העליון, (חלק מכם קוראים לזה כיפה, אני קורא לזה חלק הסנדוויץ'), שזה נתקע בל', עכשיו תקעתי את זה בכלל הטקסט, כך שזה יותר מסתדר.
 

קבצים מצורפים

  • Untitled-15.jpg
    KB 766.8 · צפיות: 40
  • הוסף לסימניות
  • #16
חברים יקרים, אני באמת מתקשה בצבעים, במידה מסוימת אני עיוור צבעים, כך שעזרתכם תתקבל בשמחה פלוס.
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י רובד;1042536:
גם תיקנתי את החלק העליון, (חלק מכם קוראים לזה כיפה, אני קורא לזה חלק הסנדוויץ'), שזה נתקע בל', עכשיו תקעתי את זה בכלל הטקסט, כך שזה יותר מסתדר.
בדוגמא למעלה הוא יותר נראה 'החלק העליון של הסנדוויץ' מאשר כאן כשזה מחובר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
מדיבור עם אחד מחברי הפורום הוא העלה שרוח המעירים והמגיבים כאן נוטה לכיוון הראשון, אז אני מעלה כאן את ההתלבטות לגביה.
אני לא יודע את הכינויים המקצועיים אבל אנסה להסביר זאת בשפה פשוטה.
לוגו צריך לסגור את כל הפינות, למשל מרובע או עיגול, לוגו שממנו יוצא סתם איזה קו ומתחתו אין כלום, הוא יוצר בעיה. במקרה שלנו החלל הריק שלמעלה, והעיגול הכתום הריק מתחתיו, מעלים סימני שאלה. כאילו למה?
נכון הכי מתאים לסקיצה זו זה איור כמו שהציעה נעמה.
אז אם יש לכם איזה רעיונות איך לשפץ את הסקיצה הזו, פשוט תקלידו.
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י א ל י;1042548:
בדוגמא למעלה הוא יותר נראה 'החלק העליון של הסנדוויץ' מאשר כאן כשזה מחובר.

נכון, אבל...
אבל כשזה לא מחובר החלל הריק אין לו פירוש ולא נראה טוב בעין.
כך שאם זה בכלל היה מאבד את המשמעות של סנדוויץ הייתי משקיע יותר איך לפתור את זה בצורה אחרת, אך אם זה רק "נראה יותר" אז נראה לי בסדר.
בכל אופן, תודה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
האחרון המותקן הרבה יותר טוב מ3 הקודמים מלכתחילה השלישי היה טוב יותר ושפצת אותו ממש בכיוון
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה