- הוסף לסימניות
- #1
הלוגו והבלאנק מיועד לקליניקה המטפלת בבעיות כמו מעברים נפשיים ושלום בית, המטפל בעצמו הוא איש מוכשר וידוע מאוד, אבל הוא רוצה להפוך את הקליניקה שלו למשהו ממסדי יותר, מפני כל מיני סיבות, וביניהם גם כדי לפנות לנדיבי עם, לאותם מיעוטי יכולת שאין ביכולתם לשלם עבור הטיפולים ההכרחיים שלהם, הטיפול הוא בעיקר על ידי הקשבה, וכמו כן שאר סוגי הטיפולים כמו CBT דמיון מודרך ונובע וכו' וכו'"<O
</O
מה דעתכם המקצוענים, האם הלוגו והבלאנק משרתים את המטרה ונכונים?<O
</O
אשמח מאוד לשמוע הערות, קטילות (עם הצעת אלטרנטיבה) וגם... מחמאות כמובן<O
</O
תודה מראש<O
</O
מה דעתכם המקצוענים, האם הלוגו והבלאנק משרתים את המטרה ונכונים?<O
אשמח מאוד לשמוע הערות, קטילות (עם הצעת אלטרנטיבה) וגם... מחמאות כמובן<O
תודה מראש<O
הנושאים החמים