כללי לוגו לקליניקה פסיכולוגית

  • הוסף לסימניות
  • #1
הלוגו והבלאנק מיועד לקליניקה המטפלת בבעיות כמו מעברים נפשיים ושלום בית, המטפל בעצמו הוא איש מוכשר וידוע מאוד, אבל הוא רוצה להפוך את הקליניקה שלו למשהו ממסדי יותר, מפני כל מיני סיבות, וביניהם גם כדי לפנות לנדיבי עם, לאותם מיעוטי יכולת שאין ביכולתם לשלם עבור הטיפולים ההכרחיים שלהם, הטיפול הוא בעיקר על ידי הקשבה, וכמו כן שאר סוגי הטיפולים כמו CBT דמיון מודרך ונובע וכו' וכו'"<O:p</O:p
מה דעתכם המקצוענים, האם הלוגו והבלאנק משרתים את המטרה ונכונים?<O:p</O:p
אשמח מאוד לשמוע הערות, קטילות (עם הצעת אלטרנטיבה) וגם... מחמאות כמובן<O:p</O:p
תודה מראש<O:p</O:p
 

קבצים מצורפים

  • בלאנק לב מקשיב.png
    KB 87.3 · צפיות: 24
  • הוסף לסימניות
  • #2
הפונט השבור הזה מרגיש לי מישו רכרוכי... שישב לבכות איתי ביחד.. לא בדיוק תמיכה וחוזק
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
נכתב ע"י פיסטוק;1110576:
הפונט השבור הזה מרגיש לי מישו רכרוכי... שישב לבכות איתי ביחד.. לא בדיוק תמיכה וחוזק
חלק מהבריף היה להגיע אל האדם בעת השבר שלו בעת שהנפש שלו שבורה ומנופצת לשברים, ובשעה זו אי אפשר בכלל לדבר איתו על גדולות ונצורות, העצמת אישיות, בניית חיים נכונים ומוצלחים, בזמן שבור זה הוא רוצה דבר אחד "לשפוך את אשר על ליבו" להביא מזור לכאב שלו, ורק אחר כך אפשר להכניס בו חיות ותנופה וכו' ...
יתכן שאני טועה, אני מעלה כאן בשביל לחדד את הדברים
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אבל אני לא חושבת שבנ"א שבור ימשך לפונט שבור,
מה גם שאני מבינה שחלק מהמטרה היא למשוך נדיבים ולמטרה זו זה בטוח לא מספיק חזק.
לדעתי, צריך להיות פונט חזק וברור והסלוגן למטה ממש כחלק מהלוגו ולא משהו נפרד ורחוק כזה עם מסגרת נפרדת.
בהצלחה רבה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
1. למה בחרת בצבעים אלו? נסי לבחור צבעים שמשדרים סמכות, הבנה ולא צבעי אזהרה.
2. המילה אירגון - מה מטרתה? נראה לי שאפשר לוותר עליה.
3. לכתוב לב ולצייר לידו לב, זה קצת בנאלי... תנסי לחשוב רחוק יותר, מופשט יותר.
4. גם אני בעד להחליף פונט שיהיה קריא לכלל האוכלוסיה, וגם יציב יותר.
5. הסלוגן לא נראה שייך ללוגו מבחינה גראפית, נסי לחבר אותו יותר לצורה העליונה.
בהצלחה:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
הפונט מצוין בעיני, גם הצבעים.
ה'לב' לא יושב טוב, אני מעיזה לומר שהוא מיותר.
הסלוגן, כבר אמרו מעלי, לא מטופל נכון. הפונט לא מתאים, והמלבן המעוגל מתחתיו גדול מידי ונראה לי מיותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
תנסה ללכת יותר על גווני כחול שמשרים רוגע וסמכות.. מעבר לזה מעולה, נקי ויפה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י stsh;1110594:
1. למה בחרת בצבעים אלו? נסי לבחור צבעים שמשדרים סמכות, הבנה ולא צבעי אזהרה.
2. המילה אירגון - מה מטרתה? נראה לי שאפשר לוותר עליה.
3. לכתוב לב ולצייר לידו לב, זה קצת בנאלי... תנסי לחשוב רחוק יותר, מופשט יותר.
4. גם אני בעד להחליף פונט שיהיה קריא לכלל האוכלוסיה, וגם יציב יותר.
5. הסלוגן לא נראה שייך ללוגו מבחינה גראפית, נסי לחבר אותו יותר לצורה העליונה.
בהצלחה:)
1
קודם כל תודה על הערה המחכימה
ועכשיו לענייננו
1בחרתי בצבע הכי חם שאני מכיר וזהו צבע "כתום" ואינני יודע למה את קוראת לזה צבעי אזהרה.
2 המילה ארגון בעיקר נובע מן הצורך לדבר אל נדיבים
3 פה קצת נבהלתי, האם באמת לא רואים את כל העבודה שהשקעתי ב"לב" הפשוט הזה, שיראה כמו לב+אוזן+בועת דיבור??? אם לא רואים אז כנראה אני צריך להתחיל הכל מחדש.
4 הפונט הרכרוכי כבר פרטתי לפני זה את הסיבה שהשתמשתי בו, והוא נראה לי די קריא
5 הסלוגן לא נראה שייך ללוגו זה בהחלט הערה שאין עליה צל של תשובה, ואנסה לשחק עם זה.
ושוב תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
לחוי 9

דבר ראשון תודה על המחמאה
מה שכתבת שה"לב" לא יושב טוב האם התכוונת על האייקון או על המילה "לב", ובכולופן מה לדעתך יועיל לשיפור, שינוי מיקום? שינוי גודל? אשמח להכוונה ועצה
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
תודה רבה לכל המגיבים והעוזרים

רציתי להראות לכם סקיצה ש"נפסלה" על ידי הלקוח מיד, והיא כן הייתה בנויה על בריף של סמכות יציבות נתינת חוזק, תנופה והצלחה בחיים, אבל דווקא בגלל זה הלקוח פסל אותה מיד, בטענה שהוא דבר ראשון לב מקשיב (ועל זה גם בנויה כל השיטה שהוא פיתח ואימץ לעצמו)
בסקיצה זו שיניתי גם את השם לשם עוצמתי יותר כפי שהינכם רואים, ואני מעלה את זה על אף שהיא כלל לא רלוונטית.

ושוב... אשמח לכל רעיון הערה ועצה בנידון
בתודה מראש
 

קבצים מצורפים

  • בונה.png
    KB 101.1 · צפיות: 21
  • הוסף לסימניות
  • #11
1. אצלי זה נראה צהוב יותר מכתוב, וזה מתקשר לאוכל או לאזהרה.
2. אם חשוב לך שהמילה ארגון עדיין תופיע, נסי לשלב אותה בשורת הפרטים (ע"ר...)
3.בגלל שכתוב לב, והצורה נוטה ללב, גם את יש כאן איזכור של בועה, זה עדיין יוצר את הזיהוי הראשוני של
לב+לב

בהצלחה עם כל השאר, את לא חייבת לקבל הכל או להתנצל, רק רציתי לתת לך "מבט חוץ". זה תמיד עוזר.
בהצלחה רבה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
יש סיבה שאתה קורא לאיש מקצוע שלא בשם שלו? זה משדר משהו אישי יותר, וממתג אותו טוב יותר, במיוחד עם הוא מוכר. שם חדש מתאים יותר לצוות, פחות לאיש יחיד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י אהובה ו;1112457:
יש סיבה שאתה קורא לאיש מקצוע שלא בשם שלו? זה משדר משהו אישי יותר, וממתג אותו טוב יותר, במיוחד עם הוא מוכר. שם חדש מתאים יותר לצוות, פחות לאיש יחיד.
גם אני טענתי את אותה טענה אבל הוא סירב לא יודע משומה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה