- הוסף לסימניות
- #1
בהמשך לאשכול הזה: http://www.prog.co.il/showthread.php?t=122897&highlight=תיעוד
חזרתי לעבוד הלוגו. אל תקראו את מה שכתבתי שם, אלא רק קחו מבט על הלוגואים שם.
האמת, שמה שכתבתי שם זה מה שהבנתי מהלקוח, אך מה שהתברר לי מאז זה ככה:
הלקוח רוצה בעיקרון שהלוגו יהיה עבור הוצאת ספרים שבמקרה הוא מתחיל מהנצחת אירועים של חסידות מסוימת בספרים ועלונים, אבל לטווח הארוך הוא חוזה הוצאת ספרים. כך שברור שאני רוצה שגם הצילום יקבל במה בלוגו, אך בעיקרון הצילום.
הקושי העיקרי שיש לי, זה הבידול. לא רק שהלקוח לא בדיוק יודע מה המטרה שלו ומה החזון שלו, אלא שגם אני אינני יודע איך "לחלוב" ממנו את המידע, איך לכוון אותו להגיע לבידול. כך שמלבד חוות דעתכם על הלוגו המצורף, אני מבקש גם שתעזרו לי למצוא את השאלות שיביאו אותי ואת הלקוח למצוא את הבידול.
תודה
חזרתי לעבוד הלוגו. אל תקראו את מה שכתבתי שם, אלא רק קחו מבט על הלוגואים שם.
האמת, שמה שכתבתי שם זה מה שהבנתי מהלקוח, אך מה שהתברר לי מאז זה ככה:
הלקוח רוצה בעיקרון שהלוגו יהיה עבור הוצאת ספרים שבמקרה הוא מתחיל מהנצחת אירועים של חסידות מסוימת בספרים ועלונים, אבל לטווח הארוך הוא חוזה הוצאת ספרים. כך שברור שאני רוצה שגם הצילום יקבל במה בלוגו, אך בעיקרון הצילום.
הקושי העיקרי שיש לי, זה הבידול. לא רק שהלקוח לא בדיוק יודע מה המטרה שלו ומה החזון שלו, אלא שגם אני אינני יודע איך "לחלוב" ממנו את המידע, איך לכוון אותו להגיע לבידול. כך שמלבד חוות דעתכם על הלוגו המצורף, אני מבקש גם שתעזרו לי למצוא את השאלות שיביאו אותי ואת הלקוח למצוא את הבידול.
תודה
הנושאים החמים