לידה אחרי ניתוח בלידה הראשונה

  • הוסף לסימניות
  • #1
אני עומדת לפני לידה שניה בעז"ה , בלידה הראשונה עברתי ניתוח
למי שיש נסיון , המלצות , מה חשוב לדעת?
בתודה מראש
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
הייתי במקום הזה,
הלכתי ללניאדו (כי הבנתי שהם פחות ממהרים לנתח...)
לקחתי תומכת לידה - מלאכית עלי אדמות - אפרת קורנפלד
ובחסדי שמים, ובזכותה - הצלחתי ב"ה ללדת לידה רגילה!

כמובן - תפילות,
ולדעתי, העיקר, להתפלל שיקרה מה שטוב לנו באמת! ולדעת ש"ההשתדלות - בידי, התוצאה - ביד ה'!"

(נ.ב. סגולה גדולה, כידוע, לחשוב ב"אין עוד מלבדו", השתדלתי מאד לאורך הדרך, ובמיוחד בלידה עצמה, ממש שמתי לעצמי שלט לד מנצנץ מול העיניים, והשתדלתי להתרכז בזה.)

בהצלחה ובשורות טובות
בידיים מלאות ברכת ה'!
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
שווה כל שקל להשקיע בתומכת/ מיילדת פרטית
זה יכול להיות ההבדל בין ניתוח ללידה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
תומכת לידה - שווה כל שקל!
אין ספק שתפילות במקום הראשון וידיעה שמה שיהיה זה הכי טוב בשבילך,
אבל עדיין התומכת עזרה פיזית ונתנה כח ודחיפה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
דווקא אני לא נעזרתי בתומכת... הייתי התומכת של עצמי!
אם הרופאים אומרים שאין סיבה הנראית לעין ואפשר להתקדם ללידה רגילה, תאמיני שזה מה שיהיה ברצות ה'.
בכל זאת, המלצה אישית: אל תלָחצי מדברי הרופאים והמיילדות כשאת באה ללידה רגילה! הם מלחיצים נורא! הם דורשים ממך חתימה (הם חייבים) על כך שאת יודעת את הסיכונים וכו'...
מה אומר לך? מאד מעודד כשאת בחדר לידה עם פתיחה 7 וצירים בומבסטיים לשמוע שאת יכולה למות וכו'...:(
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
לא מבינה מה עוזרת תומכת ברגע שאין לה שום אפשרות להתערב מבחינה רפואית?
ממליצה על רופא פרטי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
לא מבינה מה עוזרת תומכת ברגע שאין לה שום אפשרות להתערב מבחינה רפואית?
ממליצה על רופא פרטי.
לי התומכת אפרת קורנפלד עזרה והתערבה בהחלט בצורה שהשפיעה על קבלת החלטות רפואיות.
הצוות הרפואי בלינאדו מכיר אותה וסומך עליה ואפשר לה לפרק זמן קצר (של 10 דקות בלבד!!!) לעשות איתי תרגילים מסוימים שאולי יחסכו את הניתוח שנשף בעורף...
זה כלל את האפשרות להתנתק מהמוניטור (ע"פ בקשתה) למשך ה-10 דקות האלו כדי שנוכל לתרגל... והם הסכימו לה בשל המקצועיות שלה.
אלו היו 10 הדקות שהפרידו בין לידה רגילה לניתוח!!!
וב"ה היא היתה שליחה טובה להצליח לגרום לכך שהלידה תתקדם והניתוח נחסך ברגע האחרון!!!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
עברתי עכשיו ניתוח שני כשלפני הניתוח ג"כ סיכמתי עם אפרת קורנפלד שהסכימה ועודדה ללכת ללידה רגילה אפילו שזה לידת תאומים אחרי ניתוח, בסוף התהפכה התאומה ברגע האחרון ונהייתה עכוז וכמובן שהלכנו לניתוח.
אבל אפרת מדהימה ומיוחדת בכל קנה מידה
נסי לדבר איתה (כמובן שרק אם את חושבת על לניאדו) ותראי איך שהיא תרגיע אותך
מס' טלפון:052-7655483
וכמובן שהכל בידי שמיים.
בהצלחה, והרבה מזל טוב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
כשילדתי אחרי קיסרי תכננתי לקחת רופא פרטי ותומכת מעולה, רק שבסוף שניהם לא יכלו להגיע ונשארתי עם מילדת רובוטית ואפדורל, אבל בבית חולים שנותן סיכוי טוב ללידה אחרי קיסרי וב"ה זכיתי ללידה רגילה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
ב'מעייני הישועה' מאפשרים בקלות לידה רגילה אחרי ניתוח

מכירה מישהי שהגיעה ללידה שלישית אחרי 2 ניתוחים (!)
לה היה ברור שהיא מגיעה לניתוח
אבל הם ניסו בלי... וילדה לידה רגילה!
ומאז- לידות רגילות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
כל מי שעברה לידה רגילה אחרי קיסרי (ראשון..)
תארו את חווית הלידה
היה יאוש?
כאב אינסופי?
סבל?
יש לי ילד אחד שנולד בקיסרי
אין לי מושג מה יהיה בלידה הבאה
אני גם לא חושבת על זה
באיזשהוא מקום אני כבר אומרת "אולי עדיף קיסרי מראש ודי" מאשר לסבול צירים ושעות בחדר לידה ועוד סיכוי גבוה לקיסרי...


באופן כללי, מי שכבר ילדה לידה רגילה ואחריה קיסרי, יותר פשוט ללדת רגיל מאשר קיסרי ראשון..
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
לא עברתי בעצמי אבל לאחרונה קראתי שהרבה פעמים אם הקיסרי היה בגלל לידה שלא התקדמה,
הלידה הבאה נתקעת גם באותו שלב,
סוג של מחסום פסיכולוגי שאם מודעים אליו יותר קל לעבור אותו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אני חושבת שכדאי לך לקחת תומכת לידה
אני לא לקחתי
עברתי לידה רגילה לאחר קסרי ..והיה לי קרע..שעד עכשיו אני מטפלת בזה
תעשי את ההשתדלות ...ה' יהיה בעזרך
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
כל מי שעברה לידה רגילה אחרי קיסרי (ראשון..)
תארו את חווית הלידה
היה יאוש?
כאב אינסופי?
סבל?
יש לי ילד אחד שנולד בקיסרי
אין לי מושג מה יהיה בלידה הבאה
אני גם לא חושבת על זה
באיזשהוא מקום אני כבר אומרת "אולי עדיף קיסרי מראש ודי" מאשר לסבול צירים ושעות בחדר לידה ועוד סיכוי גבוה לקיסרי...


באופן כללי, מי שכבר ילדה לידה רגילה ואחריה קיסרי, יותר פשוט ללדת רגיל מאשר קיסרי ראשון..

משתנה מאוד מאישה לרעותה ואפילו גם לאותה אישה מלידה ללידה.
כל אחת יכולה לכתוב ספר על תהליך ומהלך כל לידה בנפרד, כמו שלא מחייב שכל הלידות יולדים מוקדם או את כולם אחרי התאריך... כך זה לרוב גם לגבי הנושא הנ"ל.
בתנאי שאין משהו ממשי שמפריע ללידה רגילה. וד"ל.
ילדתי את הראשון בניתוח, מסיבה שעד היום אינה מובנת, רק רצון ה'.
כמה שניסיתי להתקדם לרגיל, לא הלך.
אבל, בעזרתו יתברך ילדתי אח"כ (בנתיים) 4 ילדים בלידה רגילה.
שום ייאוש, פשוט לא לחשוב על זה.
לקחתי תומכת, והייתי נחושה בדעתי (כמה שיכול להיות בידי) להתקדם ללידה רגילה,
היתה לידה, מעין עולם הבא!
ארוכה, כי סוף סוף זה כאילו ראשונה... אבל התומכת תמכה! פיזית וריגשית, עודדה נתנה גב והיה פשוט כיף.
אל תתלהבו.... לא כל הלידות היו ככה... אבל הרצון להצליח עמד לטובתי בס"ד.
וכמובן הידיעה ש "אין עוד מלבדו" רק הוא שיכול לעשות הכל מעל כל המונחים הרפואיים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
משתנה מאוד מאישה לרעותה ואפילו גם לאותה אישה מלידה ללידה.
כל אחת יכולה לכתוב ספר על תהליך ומהלך כל לידה בנפרד, כמו שלא מחייב שכל הלידות יולדים מוקדם או את כולם אחרי התאריך... כך זה לרוב גם לגבי הנושא הנ"ל.
בתנאי שאין משהו ממשי שמפריע ללידה רגילה. וד"ל.
ילדתי את הראשון בניתוח, מסיבה שעד היום אינה מובנת, רק רצון ה'.
כמה שניסיתי להתקדם לרגיל, לא הלך.
אבל, בעזרתו יתברך ילדתי אח"כ (בנתיים) 4 ילדים בלידה רגילה.
שום ייאוש, פשוט לא לחשוב על זה.
לקחתי תומכת, והייתי נחושה בדעתי (כמה שיכול להיות בידי) להתקדם ללידה רגילה,
היתה לידה, מעין עולם הבא!
ארוכה, כי סוף סוף זה כאילו ראשונה... אבל התומכת תמכה! פיזית וריגשית, עודדה נתנה גב והיה פשוט כיף.
אל תתלהבו.... לא כל הלידות היו ככה... אבל הרצון להצליח עמד לטובתי בס"ד.
וכמובן הידיעה ש "אין עוד מלבדו" רק הוא שיכול לעשות הכל מעל כל המונחים הרפואיים.


ולא היה סבל מטורף?
כי אני רק שומעת את הסיכונים על קרע ברחם במקום של הצלקת-וחושב על קיסרי
בלי לדבר על הלידה הקשה הארוכה והכואבת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אני חושבת שכדאי לך לקחת תומכת לידה
אני לא לקחתי
עברתי לידה רגילה לאחר קסרי ..והיה לי קרע..שעד עכשיו אני מטפלת בזה
תעשי את ההשתדלות ...ה' יהיה בעזרך
אויש!!
איזו דרגה הקרע? יש דירוג?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
יש לי ילד אחד שנולד בקיסרי
אין לי מושג מה יהיה בלידה הבאה
אני גם לא חושבת על זה
באיזשהוא מקום אני כבר אומרת "אולי עדיף קיסרי מראש ודי" מאשר לסבול צירים ושעות בחדר לידה ועוד סיכוי גבוה לקיסרי...
אני ילדתי ילד ראשון בקיסרי. ואת השני- שבוע לפני הלידה- מסיבות שונות- קבענו תור לניתוח...! (מלכתחילה- תיכננו לנסות הכל בשביל לידה רגילה!) מאיזשהו מקום- ירד לי אבן מהלב. פחדתי... ניתוח- כבר עברתי. והיה ממש לא נורא. ולידה- עברתי 30 שעות של צירים וכו' ובסוף ניתוח חירום. וה-30 שעות האילו היו ממש לא פשוטים. אז פחדתי.... וכשנאלצנו להחליט על ניתוח- נרגעתי. ובאמת- בסה"כ היה ממש כיף! נסיכה... קיסרית... ;)
עכשיו אני רואה שאני לא היחידה שעבר לה: "אולי עדיף קיסרי וגמרנו?!"

בכל מקרה- מה שאני שמעתי- שהדבר שהכי הכי צריך בשביל ללדת רגיל אחרי קיסרי- זה כוח רצון אדיר! אז אם אין לך את זה- תלכי לתומכות לידה שמתעסקות עם זה (לא יודעת שמות) שיסבירו לך. שיעודדו אותך.... יש כאלה שמתעסקות עם זה. -עידוד לידות רגילות:p

שיהיה במזל"ט. בקלת, והעיקר- בידיים מלאות. ילד בריא ואמא בריאה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
ולא היה סבל מטורף?
כי אני רק שומעת את הסיכונים על קרע ברחם במקום של הצלקת-וחושב על קיסרי
בלי לדבר על הלידה הקשה הארוכה והכואבת...

אני לא רוצה להיכנס לפרטי פרטים ע"ג הפורום,
אבל אני חייבת להגיב שאין להסיק מאחת לשניה. הסיכונים לקרע קיימים ומשתנים ברמתם מאשה לאשה. בדר"כ אכן לידה ארוכה (האחרות כבר יותר קצרות) לא חושבת שהסבל קשור לניתוח, רמת הסבל זה כל אחת לפי הכוחות ותגובת הגוף שלה.
אני בעד אפידורל, גורם ללידות רגועות ונינוחות.
עם הרבה תפילות שלא יאונה כל רע.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה