לידיעת הציבור: זהירות! בזק 144

  • הוסף לסימניות
  • #21
לפי דעתי , זה נראה כמו תרגיל עוקץ רציני...
אני ממליץ לפנות לבעלים של האתר הזה : http://www.telecomnews.co.il/
הוא מאוד בעניין של למצוא סיפורים כאלו ולתבוע חברות גדולות\תאגדים\משרדי ממשלה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
יו.. תודה!!
אני בדיוק בדרך לנסות להפטר מפקיד שלהם, שלא מפסיק לטרטר לי בנושא..
כבר כמעט והתפתתי לאמר לו- כן..
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
זה יתכן שיש כזה הרבה כניסות כי הם אותי למשל הם שמו בפרסום בכל הארץ, סביר להניח ש250 אנשים חיפשו משרדי פרסום, אבל 95% משם הם לא הלקוחות שלי כי אני לא פונה לציבור החילוני, אבל את זה הם לא ציינו, מי כותב בחיפוש משרד פרסום חילוני?
דווקא היו לי מזה די הרבה טלפונים של מחפשי עבודה וזה הכי פוצץ אותי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
אם כל כך הרבה אנשים נפלו בזה
אולי כן כדאי לנסות לתבוע אותם
בבית דין לתביעות קטנות
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
אני ישמח גם להצטרף לתביעה
גם אנחנו נפלנו בפח הזה
כל חודש משלמים חשבוניות מנופחות ואין אפשרות להתנתק מהם
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
תודה לכל העונים.

לגבי תביעה- מאחר ומדובר על ערכאות, נמנע מזה בינתיים.

הדבר שחשוב כן זה, שכמה שיותר אנשים יזהרו לא ליפול בפח הזה. אז אשמח אם כל מי שרואה- גם יפיץ את זה הלאה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
נכתב ע"י rosmarin;2010420:
תודה לכל העונים.

לגבי תביעה- מאחר ומדובר על ערכאות, נמנע מזה בינתיים.

הדבר שחשוב כן זה, שכמה שיותר אנשים יזהרו לא ליפול בפח הזה. אז אשמח אם כל מי שרואה- גם יפיץ את זה הלאה.

לא נראה לי שזה בעיה
בגלל שא"א לתבוע את בזק בבית דין רגיל
אבל עדיף לשאול רב

ובכל מקרה יש איזה מספר של תלונות הציבור שיכולים לעזור,
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
גם אני הייתי בסרט הזה וב"ה ב"ה ב"ה שהצלחתי לא רק להתנתק מהם אלא גם לקבל את כספי חזרה!!!

אני בתחום חדש יחסית (נגישות) ולא היתה להם קטגוריה כזו, ולכן הם שמו אותי בתחום 'חופף'- בטיחות, וזאת בלי להודיע לי שאני בקטגוריה 'סמוכה'
וכדי "להגדיל את הסיכויים" ששמי יופיע, הציעו לי לרכוש 4 (!!!) חבילות פרסום, כי כמות האזורים מוגבלת

בחודש הראשון מספר הכניסות היה סביר
בחודש השני.... משהו כמו 1000 ש"ח... :confused:
התקשרתי והסבירו לי שכנראה היו הרבה חיפושים...
בחודש השלישי- שוב!! יותר מ1000 ש"ח!!! :eek::eek::eek:
בדקתי באזור האישי כמה נכנסו ומאיפה וגיליתי שכל מי שמחפשת בטיחות- אני עולה לו!
ואני בכלל לא קשורה לבטיחות!!
ולא רק זה- אני עולה במיידי 4 פעמים! כלומר על כל חיפוש תמים אני משלמת 4 ש"ח ולא "רק שקל"
ולמותר לציין שלא קיבלתי שום טלפונים מאנשים שהגיעו דרך האתר (פרט לאחד שאכן הפך ללקוח)

לאחר סדרת שיחות וצעקות והבהרות שזה לא ייתכן וששמו אותי בקטגוריה שאני לא שייכת אליה וכו' וכו', הם החזירו לי את כל הכסף!! עד השקל האחרון!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
תודה על המידע!
מה עם ארגון אמון הציבור?
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
עדכון משמח.

בעקבות העידוד שקיבלנו פה, התקשרנו שוב לבזק, בצורה קצת יותר נחרצת, והם הבטיחו לנו לבדוק אופציה של ביטול מלא של העסקה.

בכל קרה, הם ביטלו את העסקה מעכשיו והלאה!

תודה לכולם!
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
נכתב ע"י rosmarin;2011417:
עדכון משמח.

בעקבות העידוד שקיבלנו פה, התקשרנו שוב לבזק, בצורה קצת יותר נחרצת, והם הבטיחו לנו לבדוק אופציה של ביטול מלא של העסקה.

בכל קרה, הם ביטלו את העסקה מעכשיו והלאה!

תודה לכולם!

איך?? ניסתי שוב ואין מצב!:eek::eek:

הם הסכימו לבטל אוטמטי אחרי שנגמר התקופה - ז"א בלי שאצטרך להתקשר:).. תודה רבה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
אני הצלחתי לבטל עכשיו. ביקשו 250 ש"ח דמי ביטול. ניסיתי להתווכח ולא הצלחתי.
בכל מקרה היה שווה לשלם 250 דמי ביטול ולא לשלם יותר מזה כל חודש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
נכתב ע"י 0573100502;2011570:
אני הצלחתי לבטל עכשיו. ביקשו 250 ש"ח דמי ביטול. ניסיתי להתווכח ולא הצלחתי.
בכל מקרה היה שווה לשלם 250 דמי ביטול ולא לשלם יותר מזה כל חודש.

שמו לב 250 לא כולל מע"מ :rolleyes::rolleyes:
זה מה שאני עשיתי בסוף עכשיו!
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אני מתארת לעצמי כמה אנשים אפילו לא בודקים את החשבונית...:mad:
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
נכתב ע"י rosmarin;2011648:
אני מתארת לעצמי כמה אנשים אפילו לא בודקים את החשבונית...:mad:

עד עכשיו לא הסתכלתי... חודש ראשון ראיתי 13 ש"ח אז מה יכול להיות...
ופתאום בעלי אומר לי , "זה לא מידי יקר":rolleyes: לא הבנתי על מה מדובר....בדקתי ונבהלתי!!! חודשים ראשונים זה היה 13 ש"ח ואח"כ קפץ ל330 ש"ח!!! ולא, לא הגיע טלפונים יותר.. בכלל לא...

כפרת עוונות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
התקשרתי ואמרתי להם שהם עובדים על אנשים בעיניים וזה לא קהל היעד שלי וכו' וכו' ואין דבר כזה התחייבויות בתקשורת ולא זוכרת מה עוד. בסוף הם אמרו לי שהם מקפיאים את השרות מרגע זה ואילך ומאז לא שמעתי מהם.
הא, גם אמרתי להם שאני מבטלת את כל העסקאות איתם- קו הטלפון, הראוטר וכו'.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
גם לי היה דבר כזה לפני כמה שנים. לא זוכר בדיוק את הפרטים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
ערכאות זה בעיה רק אם הנתבע מוכן להדיין בבית דין רבני.
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
מצווה להקפיץ.

היום התקשרו אלי אולי בכל אופן אני רוצה להמשיך ולא לבטל:D
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה