ליום שישי רגוע

  • הוסף לסימניות
  • #41
סליחה על החטטנות...
אין מחילה לחטטנות..;)
יש ילדים קטנים?
לאף אחת לא נולדים ילדים גדולים..
יש עוזרת במהלך השבוע?
יש - וביום ראשון..
זה הכל עניין של אופי וסדר עדיפויות/קדמיות - אני מתכננת את יום שישי כבר ביום שלישי..
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
בכל אופן הכי מוצלח זה בחמישי לארגן את כל הבישולים עד לחלק הבישול ובשישי בבוקר רק להדליק את האש בלי להתחיל ללכלך כלים ובאלגן סלטים גם בחמישי, שטיפה תמיד צריך בשישי- אני בד׳׳כ בשישי בבוקר מעבירה ניגוב, שיהיה נקי לעין וכשאני גומרת את כל הבאלגן, שטיפה בקטנה וזהו- יותר קל לי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
אין מחילה לחטטנות..;)

לאף אחת לא נולדים ילדים גדולים..

יש - וביום ראשון..
זה הכל עניין של אופי וסדר עדיפויות/קדמיות - אני מתכננת את יום שישי כבר ביום שלישי..
@אות לי
את נשמעת טיפוס מאורגן...
תפרגני כמה טיפים בבקשה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
  • הוסף לסימניות
  • #47
אצלינו מתחילים ברביעי:
קניות, שטיפה-(אין לנו ילדים קטנים בבית, אבל בשישי עוברים עוד נקיון קליל בחלק מהבית,אם התלכלך של טיטוא וניגוב).
בחמישי:
בישולים, אפיה, עריכת שולחן וכו'.
ובשישי גימורים אחרונים של הכנת הנרות... (משתדלים עד 12 בצהריים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
כל החיים אני עובדת
יום שישי סוגרים את המעון בשעה 13:00 עם טיפונת איחורים של הורים..מגיעים הביתה בשעה 14:00
גם בימי החורף הקצרים הבית מטופטפ לשבת כשעה לפני כניסתה..
ומטופטפ אומר מטופטפ למי שמכירה אותי..;)
כל הכבוד!
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
אצלינו מתחילים ברביעי:
קניות, שטיפה-(אין לנו ילדים קטנים בבית, אבל בשישי עוברים עוד נקיון קליל בחלק מהבית,אם התלכלך של טיטוא וניגוב).
בחמישי:
בישולים, אפיה, עריכת שולחן וכו'.
ובשישי גימורים אחרונים של הכנת הנרות... (משתדלים עד 12 בצהריים)
הלוואי עלי:(
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
לכל המושלמים/ות

אתם מיוחדים!!

ולאלה שעדין בדרך...

תתעודדו, יש עוד הרבה כמוכם שעד השניה האחרונה לא ממש מספיקים...
ועם כמה קטנטנים עם כישורי טינוף וקצת בעיות ארגון הקרקס נכנס לפעולה...
וזה בסדר, הכל חביב לפני ה' והכל נרשם... כל מאמץ! כל התגברות כל חיוך ביום שישי כזה שווה מליונים! זה נכון שהתארגנות מוקדמת ותכננון מניבים פירות מדהימים, אבל צריכים להיות גם ערוכים לחריגות... ושמה רק מידות מתוקנות יכולות לתפקד... כי האסיטואציות יהיו מאתגרות מאד!
אז אולי אוכל מהמקפיא הוא פחות מושלם... אבל דיברו פה כבר על סולם ערכים והוא הכי חשוב!

ואם בעצות מעשיות לבלאגניסטים/ות כרונים...
תמיד תשריינו מדף ריק בארון לדחוף בו את כל הכביסה הלא מקופלת... היא תסתדר שם מצויין במשך השבת...
גיהוץ לימי השבוע הוא ממש לא חלק מההכנות לשבת...
קוגל שמוקפא ולא מופשר הוא ממש אכיל ואפילו טעים ויש עוד מישהי שקבוע מבקשת את המתכון והיא לא מבינה שזה הסוד...
וכו' וכו'
תעלו עוד ;)
תודה על העידוד!
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
תנסי אפילו פעם אחת-(ואז זה ממשיך מעצמו כשמתרגלים),
אנחנו רק ביום שני, אם לא השבוע אז שבוע הבא.
(זה לא תמיד זה הולך כי החיים משתנים)
הלוואי עלי בהקשר של 12 בצהריים הכל מאחורינו....
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
הלוואי עלי בהקשר של 12 בצהריים הכל מאחורינו....
תמיד יש גימורים אחרונים עד הרגע האחרון כמעט.
הייתי באיזשהו מקום בארץ בשבת, יום שישי יצא לי להיכנס לשם למשפחה והאישה ישבה בערך2 בצהרים - (בקיץ) לבושה ומוכנה, וחיכתה לשבת.
היא אמרה שבקהילה שלה מתפללים מוקם נראה לי חצי שעה לפני הד"נ. זה היה כיף לראות את זה, ונתן לי גם חשק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
התפרסם אתמול ב"לעניין" הרצאות יום שישי קצר של יעל זלץ בגבעת שאול. אין לי את הפרסום, אבל מאמינה שאפשר להתקשר למתנ"ס גבעת שאול לפרטים
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
בערבי שבת הקצרים אני בד"כ מגיעה מוכנה יותר ובזמן להדלקת נרות, יותר מאשר בשישי הארוכים.
ולמה?
כי פחות מורחים את הזמן, יש יותר לחץ, ואין זמן ללכת לישון....:confused:
אבל לא נורא, בשבת בלילה אני עושה 'בייגלה' עם שומשום! מומלץ!:p
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
"השבת היא מקור הברכה"
אנו מפיצים לוח זמני הד"נ לפי 10 דק' לפני הזמן הרגיל -(50 דק' לפני השקיעה)
לפי זמני ירושלים והסביבה , וכן לפי בני-ברק.
מצורף דף הדלקת נרות 10 דק' מוקדם לשנת תשע"ט.
מופץ חינם!-ניתן לבא לקחת מאיתנו דף או שנשלח לכם בפקס או במייל, בתאום. 0504150924 / 02-5863452 או במייל : <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
אם יש מי שרוצה שנכניס או נוציא רשימת התפוצה לעידכונים בקשר לזמני הד"נ לשליחת הודעה לחצו כאן
נ.ב אם יש מישהי מעיר אחרת שרוצה שנעשה זמנים גם לפי העיר שבו היא מתגוררת שתשלח בקשה למייל או בטלפון.

(מצורף קובץ של מודעת פרסום ושל לוח זמני הד"נ לפי ירושלים והסביבה, ובני-ברק)
 

קבצים מצורפים

  • בזכות נשים צדקניות-להדפסה.pdf
    KB 190.6 · צפיות: 59
  • זמני הד''נ, בני ברק תשע''ט.pdf
    KB 269.6 · צפיות: 36
  • זמני הד''נ, ירושלים תשע''ט.pdf
    KB 269.7 · צפיות: 43

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה