לימוד יסודי של וורד

  • הוסף לסימניות
  • #1
אני מתעניינת לגבי מישהי שרוצה לללמוד בצורה מקיפה, יסודית, זריזה ומהירה את וורד בלבד.(לא כולל אקסל וכו') יש מקום כזה בי-ם? (מדובר בנערה)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

מעלה את זה כאן לתועלת כולם -

חיפשנו שעות והתלבטנו בלי סוף לגבי תאורה לסלון גדול ללא תקרת גבס.

רצינו תאורת לד שתאיר מעולה לסלון גדול (40 מ"ר), תיתן מראה נקי ואלגנטי בלי הנמכת גבס וכו'.

התחלנו עם תאורה מרכזית – לדים שטוחים מאלי־אקספרס בשלוש נקודות.
היינו מולהבים על הפתרון - קנינו משם תאורה לכל הבית אבל הם החזיקו בערך שנה, לא היו איכותיים בכלל, אחד מהם אפילו נשרף (בשבת...זה היה מבעית ברמות )

בשלב הבא בדקנו בהמון חנויות על פרופילי גבס היקפיים, אבל גילינו שזה יקר ממש ודורש איש מקצוע רציני.

חשבנו שוב לחזור לגופי תאורה וגם שם גילנו שצריך גופי תאורה ממש ענקיים בשביל לכסות סלון גדול וזה יקר ופחות יפה (גוף אחד איכותי עולה כ־1000 ש"ח, ואנחנו היינו צריכים שלושה).

בסוף הסבירו לנו שכמו שיש פרופיל גבס יש פרופיל חיצוני שטוח שלא דרוש הנמכת גבס ולא שיפוץ (צריך רק מקום לשים את השנאי)חיפשנו המון מידע על הנושא ולא מצאנו כמעט כלום ולכן אני משתפת.

קנינו יחסית בזול(כ 100 שח למטר 17 מטר היקף, המחיר כולל הכל פרופיל עם הפס לד + השנאי )

ההתקנה טיפונת מורכבת אבל התוצאה מ-ה-מ-ם.

הסלון קפץ ב־10 רמות מבחינת עיצוב ואור עם קו נקי.

עכשיו מתחילה לחשוב על פתרון כזה גם למטבח..

סלון 2.pngסלון 1.png
אני רואה מדי פעם אנשים שיש להם טענות על תמחור של עצמאיים. המשלם רואה שהוא שילם 300 ש"ח לעבודה שלקח לעצמאי שעה, או סכומים גדולים יותר, וזה נראה לו מוזר. כי הוא עובד תמורת 55 לשעה, אז מה זה החוצפה לקחת 300 ש"ח לשעה?

אני ישתף מהמקרה שלי שאני מכיר בפרטים, ואפשר להקיש מזה למקרים רבים. העצמאיים פה יבינו מיד מה אני מדבר. המטרה שלי היא קצת להסביר לשכירים, למה הם צריכים לעבוד תמורת 55 לשעה, והעצמאי נראה שעושה הרבה יותר.
בנוסף אני מקווה שזה יעזור קצת למי שמקבל שירות מעצמאי ומרגיש מתוסכל מהסכום הלכאורה גבוה שהוא היה צריך לשלם עבור זמן או שירות.

אני עצמאי שעובד בתחום המוזיקה ומרוויח "1500 ש"ח בערב אחד" (והמחמירים מתחילים לעשות חישוב מה קורה אם אני עובד כל ערב...), אשתי מטפלת רגשית ש"יושבת על כורסא ומרוויחה 300 לשעה",


בוא נעשה חישוב קצר. (לכאורה)
כמה זמן זה לנגן בבר מצוה? בוא נגיד 3 שעות? לכאורה 500 לשעה זה אחלה כסף.
אבל...
אם מחשבים את הזמן שאני עובד סביב האירוע, מהרגע שאני מתחיל לארוז את הרכב, ועד שאני חוזר הביתה והולך לישון מדובר על כ6 שעות.
מה שאומר שהרווח הוא פחות מ300 לשעה.
תורידו דלק, ציוד, ידע, אימון, ואין אירוע כל יום.
מליונר אני לא.

אז נכון שבעל האירוע שילם 1500 שח על 10 דקות ריקודים בבר מצוה וקצת מוזיקת רקע (חלק מהזמן היה בכלל מוזיקה מוקלטת...)
אבל העבודה שלי מסביב היא יותר ממה שנראה למי שמסתכל מהצד.

אותו דבר אשתי.
300 לשעה בשביל לפטפט קצת... נשמע אחלה דבר (והמחמירים יעשו חשבון כמה זה אם עובדים יום שלם וכו')

אז בוא נחשוב שניה, אשתי למדה תואר שני, ויש לה 10 שנות נסיון. (אפשר לחשב לכאורה מאות או אלפי שעות לימוד. מהבגרויות ועד ההדרכות שהיא עדיין מקבלת) זה משהו שעושה הגיון לשלם עליו בפני עצמו.
בנוסף, אם היא קובעת טיפול, זה להתכונן (טכנית ונפשית) חצי שעה לפני לפחות, וחצי שעה אחרי להתאפס. בנוסף יש בדרך כלל לפחות 10 דקות של תיאום לפני הפגישה. לפעמים יש דיונים טלפוניים עם אנשים שקשורים לטיפול.
מה עם קליניקה וביטוח? מה אם משלמים על הדרכה?

הגענו לשעתיים ועשר דקות מינימום על פגישה. וזה בקלות יכול להגיע ל3 שעות. לא כולל הוצאות נלוות.
100 ש"ח לשעה זה לא כזה דבר מושלם.


אז לפני שממהרים לעשות את החישוב המהיר: "כמה עולה פיתה, כמה עולה כדור פלאפל, כמה עולה קצת מלפפון- למה זה עולה 15 ש"ח למנה?"

הייתי מציע להסתכל רחב יותר.

נ.ב. אני לא אומר שכל תמחור של כל עצמאי זה הוגן. רק מציע למסתכל מהצד לראות תמונה רחבה יותר (או לא לעשות את החישובים של השני)
היום יצא לי לדבר עם מוכרת בחנות של ספרים ישנים, סתם עברתי ליד חנויות בעיר מגורי ופתאום נתקלתי בחנות שלא ידעתי שקיימת.
הופתעתי שהגיעה לעירי חנות מתל אביב, עם ספרים בניחוח כבד מיושן.
אומנם לא ספרים שאני קוראת, אבל כן נכנסתי להתעניין.
לא יודעת אם המוכרת רצתה לשוחח איתי, כי כדי לנהל שיחה צריך עניין משותף, ואין לנו מושג אם האדם מולנו באמת מתעניין בנו או פחות, היא גם לא מהציבור החרדי, אבל אני כן התעניינתי מאוד בכל הקונספט שנראה שהגיע הנה מעולם אחר.
מצאתי את עצמי מתעניינת בדעות שלה, שואלת שאלות על הספרים, מהיכן הגיעו לחנות, ואפילו שאלות אודותיה.

ואז חזרתי לבית והבנתי, כמי שאין לה חברות, שיש לי שפה משותפת עם אנשים בסגנון מסוים. זה מרתק להבין שכל אחד מחפש
שיח מתאים עם אנשים בקבוצת ה'שווים', אנשים שהוא מוצא איתם משהו משותף.
וחשבתי שיהיה מעניין ליצור קבוצה של כותבות/סופרות למפגש של שיח משותף, הקשבה ולמידה.

באופן אישי קצת קשה לי למצוא חברה, (האמת שאני לא מחפשת חברות, יש לי מכרות וזה מספיק, אבל אני חושבת שכולם צריכים יחסי אנוש ותחושת שייכות, ואפילו להכיר אנשים דומים להם כדי להצליח להרחיב אופקים).
אני חושבת שזו בעיה של כותבות רבות שמטבע הדברים הן 'בודדות',
כי סופרים חווים את החיים מזווית מסוימת, יש להם אולי שפה מסוימת, חשיבה קצת אחרת, אתגרים שונים וכו'.

אם יש כאן כותבות שירצו להצטרף למפגש כזה כתבו לי למייל. peri33550
אין לי מושג איפה אפשר להפגש, אבל אפשר למצוא מקום מתאים.
וכן אם יש כאן מישהי שתרצה להנחות את המפגש הזה, במידה ותתגבש קבוצה.

מה התועלת מכזה מפגש? אין לי מושג.
אולי רק מפגש ראשוני לראות אם יש בזה תועלת, אם באמת יש לסופרות כמוני שפה משותפת.
יתכן שכן, אבל גם יתכן שפחות.

בהמשך ניתן להרחיב מפגשי שיח כאלה בשיתוף קהל קוראים.
אבל זה רק בהמשך, אם תתגבש קבוצת סופרות/כותבות.
בהצלחה
0 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה