- הוסף לסימניות
- #1
כמה שאלות:
1-אם אנחנו לא מוכנים להתגייס, למה הילדים מחופשים לחיילים? זכור לי שהיה מי שאסר את העניין בעבר, האם השתנה משהו?
2- למה ילדים חרדים מתחפשים לערבים? מי מתחפש לאוייב? (מרגיש לי בתקופה הזאת שזה קצת קצת כמו להתחפש לנאצי במוצאי השואה... אנחנו עדיין במלחמה וכבר מחופשים לערבים?)
3- ראיתי חיילים עם 'נשקים' קולניים, 'יורים' לכל עבר, האם אין בזה חוסר רגישות רציני, להשמיע קולות כל כך קרובים לירי אמיתי ולהבהיל אנשים? (כמובן דובר רבות נגד נפצים, שזה מסוכן באמת, ומכירה מקרים אמיתיים של הפלה וילד מגמגם שנגרמו מזה, אבל זה נראה לי מיעוט בלבד שעושים את זה, והלוואי שההורים יעצרו את זה... אבל ראיתי איש מבוגר ונחמד שהסתובב היום בבהלה למשמע קול ירי (ברחוב החוזה בביתר), וגילה ילד חמד בן 8 בערך משחק עם התחפושת)...
באמת ובתמים רוצה להבין... אשמח להחכים ולשמוע מדוע ולמה.
פורים שמח!!!
1-אם אנחנו לא מוכנים להתגייס, למה הילדים מחופשים לחיילים? זכור לי שהיה מי שאסר את העניין בעבר, האם השתנה משהו?
2- למה ילדים חרדים מתחפשים לערבים? מי מתחפש לאוייב? (מרגיש לי בתקופה הזאת שזה קצת קצת כמו להתחפש לנאצי במוצאי השואה... אנחנו עדיין במלחמה וכבר מחופשים לערבים?)
3- ראיתי חיילים עם 'נשקים' קולניים, 'יורים' לכל עבר, האם אין בזה חוסר רגישות רציני, להשמיע קולות כל כך קרובים לירי אמיתי ולהבהיל אנשים? (כמובן דובר רבות נגד נפצים, שזה מסוכן באמת, ומכירה מקרים אמיתיים של הפלה וילד מגמגם שנגרמו מזה, אבל זה נראה לי מיעוט בלבד שעושים את זה, והלוואי שההורים יעצרו את זה... אבל ראיתי איש מבוגר ונחמד שהסתובב היום בבהלה למשמע קול ירי (ברחוב החוזה בביתר), וגילה ילד חמד בן 8 בערך משחק עם התחפושת)...
באמת ובתמים רוצה להבין... אשמח להחכים ולשמוע מדוע ולמה.
פורים שמח!!!
הנושאים החמים