• בעקבות ניצול הפורום למטרות אחרות ההרשאה לכתיבה והעלאת נושאים הינה רק למנויים, לקבוצות מקצועיות ולחכמת נשים.

למוטי אין יד. לכם יש לב. עזרו לו להגיע ליעד !!

  • פותח הנושא S&S
  • פורסם בתאריך
אין כאן למישהו רעיון איך להגיע לעוד קהלים?
חייבים לקדם את הפרויקט ולהגיע ליעד!!!

מוטי הולך להעלות יומן-חיים בעז"ה. אני קצת אעזור לו בכתיבה ובניסוח. מקווים שזה יהיה חומר קריאה מעניין מספיק בשביל שאנשים יעבירו אותו הלאה...
 
אין כאן למישהו רעיון איך להגיע לעוד קהלים?
חייבים לקדם את הפרויקט ולהגיע ליעד!!!
יכולה לספר שאני אישית העברתי הלאה, וקבלתי בימים האחרונים כמה מיילים, מכמה אנשים שונים.
נראה שהסיפור מתחיל להתגלגל סוףסוף.
 
יכולה לספר שאני אישית העברתי הלאה, וקבלתי בימים האחרונים כמה מיילים, מכמה אנשים שונים.
נראה שהסיפור מתחיל להתגלגל סוףסוף.

הו יופי, שמחה מאד לשמוע
אני חושבת על זה בימים ובלילות, ולא במליצה!
 
יכולה לספר שאני אישית העברתי הלאה, וקבלתי בימים האחרונים כמה מיילים, מכמה אנשים שונים.
נראה שהסיפור מתחיל להתגלגל סוףסוף.
גם אני העברתי הלאה והיום מחזר אלי חזרה
ג"כ קיבלתי פידבק מאנשים ששלחתי להם את המייל והוספתי נימה אישית שלי על הכרות שלי עם מטוי ומשפחתו שהסיפור הקורע נגע לליבם ומיד פתחו את כיסם
 
משהו סיפר לי שעשו התרמה בכיכר השבת וזה מאוד הצליח,
אני נטפרי וחסום לי,
אבל אם יש פה כאלה שפתוח לחם אז כדאי לשלוח לשם את הקישור להתרמה עם עוד כמה מילים.
וכדאי שכמה ישלחו כך שאם יהיו מספר בקשות אז יהיה התיחסות גדולה יותר.
 
עוד רעיון להפצה.
ניגשתי אתמול ל-6 אנשים שאין להם מחשב וספרתי להם את הסיפור,
כל ה-6 אמרו לי שאני יתקשר עליהם כשאני על המחשב והם יגידו לי פרטים.
אחד הגדיל לעשות שאמר שהוא רוצה לתרום הוראת קבע של 100 ש"ח, ומדובר באברך כולל.
אז בבקשה תעשו מצווה ותנסו את זה.
 
בואו נציץ קצת מאחורי הקלעים.
הכסף הזה הולך רק למוטי, ולא לכלכלת הבית,(שגם זה לא פשוט כשההורים לא יכולים לעבוד, ועוברים עיר בגלל טיפולים).
הכסף הזה מציל את הילד פשוטו כמשמעו.
הטיפולים עולים 100ש"ח ל----רבע שעת טיפול.
כן!!!!!!!!
וכסף מנלן???❓❔
תעשו חשבון:

  1. 800000 לחלק ל-24=33,3333. לחודש, שהרי הטיפולים הם 24 חודש למי שראה שבעזרת ה' בעוד24 חודש מוטי יראה אחרת.
  2. 33,333 לחלק ל-4=8,333. לשבוע, לחלק בחודש ל-4 שבועות.
  3. 8,333 לחלק ל-5=1,666. ליום, לחלק ל-5 ימים בשבוע.
ואת זה לחלק לשעות= 4 שעות ביום.
איך הורים לילדים, עם חובות מטיפולים מהתקופה הקשה שהיו בבית חולים, שאיבדו את מקור פרנסתם, שצריכים לשלם שכירות כי עברו דירה בגלל הטיפולים, יכולים לשרוד, אם לא עם עזרת אחיהם בני ישראל יהודים רחמנים (וסייעתא דישמיא כמובן)?????
לכן יהודים יקרים באו ניקנה רבעי שעות!!!
השכר הוא גם בעולם הזה, שנראה את מוטי בעז"ה רץ על 2 רגליו,
והקרן קיימת לעולם הבא!

ואנחנו פותחים עכשיו (חלק 2 למי שכבר תרם)
קניית עוד רבעיי שעה ועוד זכויות!
להלכה אפשר לתרום מעשר מראש, עוד לפני שקיבלו את הכסף.
וכמובן מי שרוצה יש החזר מס'.
מי שקשה לו (לא כספית חלילה) יכול לעבור על הסרטון שוב.


חשבו לרגע:
עם חלילה הטיפול לא ימשיך..... כל מה שעבדו ילך לטמיון....וד"ל.
מי שיודע שאם לא ממשיכים אחרי פיזיותרפיות וטיפולים וניתוחים לשיחרור שרירים ועצמות לעבוד, הכל נרדם שוב.
מוטי כבר היה עם חצי גוף משותק, וב"ה שיש התקדמות בטיפולים.
בזכותכם מוטי ילך וירוץ על רגליו ועוד יגיע לחתונתו וירקוד על 2 רגליו!!!
ולא מה שהרופאים שניבאו ורוד שהוא יחיה, (היו רופאים שגם לזה לא האמינו..וב"ה) אבל ישב על כיסא כל חייו.
כן, זה תלוי בנו!!!

אנחנו נציל את מוטי!!!
אני מתחיל עכשיו עם קניית 3/4 שעה!!
בואו נחשונים ונתחיל לקנות רבעי שעות.
ונרים את מוטי מהכיסא.
כי זה חיים או לא חיים,
עוד ילד דבוק לכיסא במוסד או עוד ילד יהודי שלומד תורה, מקיים מצוות, ומביא עוד דור לעולם,
כל המקיים נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא!!!!
מוטי עוד ישב על כיסא (סלוני ולא גלגלים חלילה) כשמסביבו עולמות, ויספר לנכדיו,את סיפור חייו שיהודים יקרים בנו את הדור שיושב מולו.

תלו חלק והיו שותפים לקב"ה.
 
עכשיו צלצל אליי משהו שאין לו מחשב וביקש ממני לתרום חצי שעה.


מי משלים ל118???
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה