כללי למומחים - העברת טקסט נכונה מוורד לאינדיזיין

  • הוסף לסימניות
  • #1
איך מעבירים טקסט לאינדיזיין (בפלייס) כך שהגדרת ה"בולד" בוורד תעבור, אבל סגנון הכתב יהיה כפי שהגדרתי באינדיזיין?
אני עושה המון עבודה ידנית מיותרת, לצערי, בגלל החור בהשכלה הזה.
תודה למשיבים!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
בהגדרות התכנה של אינדיזיין יש להגדיר שבהדבקת טקסט מיישום אחר שידביק בעיצוב הקיים
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
תודה רבה!!
זה בהגדרת ייבוא טקסט? תוכל אולי להעלות צילום חלונית? או לתת כיוון איפה זה נמצא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אתה צריך להכיל סגנון תו על כל המודגש בוורד, ובייבוא לאינדזיין לייבא את הסגננונת.
וממילא תוכל לשנות בסגנון מה שתרצה, וזה ישפיע בב"א על הכל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
הכוונה להחיל סגנון תו בקובץ וורד בעצמו - לפני היייבוא לאינדיזיין?
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אכן אכן, ואז או לייבא את הסגנון או להחליף בחלון האפשרויות שנפתח שהטקט יקבל את סגנונות אינדי'
תודה אליעזר, אכן זה טוב לסגנונות, אבל אם אין לו סגנון רקלהשאיר את הבולד אין צורך וכפי שאמרתי לעיל
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
באפשרויות היבוא יש אפשרות להסיר סגנונות אך להשאיר הדגשות
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
עדיין זה הרבה עבודה ידנית, חשבתי שאינדיזיין אמור להיות שיא האוטומטי. בייבוא מוורד הוא לא מחיל את הסגנונות שלי גם כשניסיתי ייבוא מתקדם עם החלת סגנונות ידנית, צריך אחרי זה לעבור על הערות שוליים ולתקן את הסגנון, וגם בטקסט הרץ. בכל מקרה ממש תודה על העצות הטובות!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אם הוא יהיה מוגדר בהעדפות התכנה לעבור עם העיתוב הקיים לא תהיה שום בעיה (חוץ מלעשות חפש החלף - כמובן)
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י סימן טוב;1040652:
עדיין זה הרבה עבודה ידנית, חשבתי שאינדיזיין אמור להיות שיא האוטומטי. בייבוא מוורד הוא לא מחיל את הסגנונות שלי גם כשניסיתי ייבוא מתקדם עם החלת סגנונות ידנית, צריך אחרי זה לעבור על הערות שוליים ולתקן את הסגנון, וגם בטקסט הרץ. בכל מקרה ממש תודה על העצות הטובות!!

אם הסגנונות נכונים, ורק לא רואים זאת,
יש לבחור הכל ולעשות נקה דריסות.

אם מביאים קןבץ עם הדגשות ןללא סגנון, ניתן להחיל סגנון על ידי חיפוש והחלפה של בולד(למשל)
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אני עובד רק עם קודים.
שותל קודים בטקסט, ואחר כך מייבא טקסט נקי ומחליף באינדי'. חוסך הרבה בעיות ביבוא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י natittt;1041000:
אני עובד רק עם קודים.
שותל קודים בטקסט, ואחר כך מייבא טקסט נקי ומחליף באינדי'. חוסך הרבה בעיות ביבוא.

למרות שזו שיטה שלא מותאמת לאינדיזיין
הרי זו דרך ארוכה שהיא קצרה, ובקבצים עם יותר מ-2 או 3 סגנונות גם אני בד"כ נוהג כך
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י natittt;1041000:
אני עובד רק עם קודים.
שותל קודים בטקסט, ואחר כך מייבא טקסט נקי ומחליף באינדי'. חוסך הרבה בעיות ביבוא.

נכתב ע"י אברהם;1041108:
למרות שזו שיטה שלא מותאמת לאינדיזיין
הרי זו דרך ארוכה שהיא קצרה, ובקבצים עם יותר מ-2 או 3 סגנונות גם אני בד"כ נוהג כך

"תג" במיטבו:)

זכור לי מקרה שעמדתי ספר עם 1200 עמודים שהו היו "רק" 3 סוגי סגנון תו.
אחרי שדרסנו את הקובץ והתחלנו לעמד, התברר שהיו כמה מקומות עם מילים באנגלית.
התג כמובן לא זיהה אותו ואח"כ עוד היו צריכים לסדר את כיווני המלל.

מוסר השכל
רק טקסטים שאתה בטוח במה שאתה עושה, תייבא אותו כקובץ נקי.
לשתול קודים זה מיותר, כיון שתמיד תוכל לנקות דריסות באינדזיין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
כתבתי לא מזמן איך אני מעבירה טקסט עם כל העיצובים שלו לאינדיזיין. מסתמא יש דרכים יותר מתוחכמות אבל אני לא מכירה אותן

http://www.prog.co.il/showthread.php?t=135372
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י אברהם;1041108:
למרות שזו שיטה שלא מותאמת לאינדיזיין
הרי זו דרך ארוכה שהיא קצרה, ובקבצים עם יותר מ-2 או 3 סגנונות גם אני בד"כ נוהג כך
אינני חושב כך, הכל תלוי בשאלה כמה הקובץ מסודר.
בקובץ מסודר אינני רואה בעיה להביאו עם הסגנונות.

מ"מ הטרחה להשתיל קודים היא כמעט זהה לטטרחה של איחוד והחלת סגנונות,
כך שזה כנראה עניין של טעם והעדפה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י תמנתי;1041143:
כתבתי לא מזמן איך אני מעבירה טקסט עם כל העיצובים שלו לאינדיזיין. מסתמא יש דרכים יותר מתוחכמות אבל אני לא מכירה אותן

http://www.prog.co.il/showthread.php?t=135372
ממליץ. עוזר מאוד. (לדעתי הרבה יותר מסגנונות בוורד)
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אני מייבא את כל טקסט עם כל הפירמוט בוורד. אז מוחק את כל סגנונות התווים בקובץ אינדיזיין (אבל משאיר את הפירמוט). אז מריץ את הסרקיפט הזה שכתבתי שמחפש את כל הפירמוט ששונה מהפרמוט של הפסקה בו הוא נמצא -- וכך יש לי סגנונות תו לכל הפרמוט בקובץ. אז אפשר כבר לעבור סגנון סגנון לראות אם הוא מיותר ולמחוק או להחליף, עד שנשאר קומץ סגנונות תו מועילים.

היתרון זה שלא מאבדים שום פירמוט כלל.

מצו"ב הדמו של הסקריפט. מי שמעוניין לרכוש שייצור קשר או יקנה באתר.

צפה בקובץ המצורף 166176

אריאל

נב יש לי גם סקריפט עזר בבטה שעוזר לעבור על כל סגנונות התו הנוצרים ולמיין אותם בקלות.
 

קבצים מצורפים

  • CreateCharStylesFromOverridesVersion1.8.1.trial.zip
    KB 11.6 · צפיות: 39
  • הוסף לסימניות
  • #18
ברוב הספרים שאני נתקלתי, סקריפט כזה ייצור המוני סגנונות שונים, וגם יחליף בין סגנונות תו לפסקה, בגלל הסגנונות המשולבים של וורד, שיוצרים ערבוביה גדולה...

למה לא לנקות מראש בוורד הסגנונות, ולהביא רק הטובים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אפשר להגביל את מספר הסגנונות שהסקריפט יוצר: בחר מהתפריט את המאפיינים שאתה מעויניין לשמור (לדוגמה, סגנון, style, דהיינו bold, italics וכו') וע"י כך להמעיט את מספר הסגנונות.

לא הבנתי את כוונתך לגבי להחליף בין סגנונות תו לפסקה.

הבעיה לעשות את זה בוורד זה שתוכל לפספס פירמוט: שלמה הביא דוגמה טובה לפשלה שיכולה לקרות: אתה מחפש כמה דברים בסיסיים, ואז באמצע העבודה מתגלה לך שדרסת פירמוט מסויים ותצטרך עכשיו להכניס אותו ידנית בכל הספר או להתחיל את העבודה מחדש.

שים לב גם שהסקריפט די חכם: הוא לא סתם יוצר סגנונות תו, אלא רק כשאר יש מילים בפסקה שהפירמוט שלהם שונה מהפרמוט של רוב הפסקה. הסקרפיט מתעלם לחלוטין מסגנונות הפסקה.

לדוגמה, אם יש לך פסקה שכל הטקסט בגודל 10 פוינט וכמה מילים יש להם קו תחתית, הסקרפיט יוצר סגנון בשם underline. עכשיו, אם יש פסקה נוספת בגודל 12 פוינט, ושוב לשתי מילים יש קו תחתית, הסקרפיט יחיל את הסגנון שהוא כבר יצר underline על שתי המילים האלו. הוא לא יוצר שתי סגנונות תו, אחד underline 10 pt ואחד underline 12pt.

אריאל
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נשמע יעיל, אנסה בע"ה הדמו
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה