למישהו יש נסיון עם כרטיס CAL-H&O? אשמח לעזרתכם

  • הוסף לסימניות
  • #1
לפני שבועיים עשיתי קניה ב-H&O
כשנגשתי לשלם ראיתי שמשתלם לי לעשות מועדון ולקבל את תמורתו כבר בשעת הקניה
כשהגשתי למוכרת את כרטיס הויזה, היא ראתה שאני בבנק פאג"י
אז אמרה לי שכלקוחת בנק פאגי (חברת ויזה CAL) אני יכולה לקבל:
את המועדון לשנתיים כששנה ראשונה היא בחינם ושנה שני האוטומטית נמשך 60 ש"ח
מקבלת תלושים בסך 340 ש"ח לקניה ב-H&O ובקרקטר
מה אני צריכה לתת בתמורה? כלום. רק להחזיק את כרטיס הויזה למשך שנתיים הבאות, במידה ואפסיק להחזיק בו אחוייב בסכומים הנ"ל.
או קי. הסכמתי.

היום אני מקבלת מעטפה בדואר והפרטים מתקבלים קצת אחרת.
הם טוענים שנתנו לי 420 ש"ח, כשה-80 הראשונים כבר ניתנו לי בקניה
ונתנו 5 תלושים, אחד של 80 השאר של 65 (סה"כ 340) אך כל אחד תקף לשימוש במשך חודשיים
והעיקר: באותיות הקטנות רשום שהתנאי הוא להחזיק בכרטיס CAL-H&O למשך 24 חודשים ולבצע בו או חמש רכישות או 1000 ש"ח בכל חודש!!! בכרטיס זה.
עכשיו אני לא מבינה, אם מדובר אכן בכרטיס אשראי הרגיל שלי, אין לי בעיה, יוצא ממילא 5 רכישות.
אבל אם מדובר בכרטיס המועדון של H&O?
אני יכולה לגשת ולקנות בו בכל חנות אחרת?? או שהם מצפים ממני לבצע קניות בחנות בגדים 5 פעמים בחודש במשך שנתיים???

מישהו יודע? שמע? :confused::confused::confused:
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
שמעתי, הכוונה היא שאת צריכה להשתמש בכרטיס שלך של פאג"י לסכומים האלו,
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
נכתב ע"י גולדס;1496200:
שמעתי, הכוונה היא שאת צריכה להשתמש בכרטיס שלך של פאג"י לסכומים האלו,

תודה
הרגעת אותי

אבל את יודעת זו בוודאות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
המועדון שלהם לא באמת כזה תמים כמו שזה נראה.
גם אני עשיתי את זה וכשבאתי לחנות הם לא כל כך ידעו איך להסביר לי וכו'.
אז פשוט ביטלתי את הכרטיס אשראי של CAL שילמתי 80 ש"ח על המועדון ושלום על ישראל.
מראש עשיתי את המועדון וקניתי כמה דברים שההנחה הייתה הרבה יותר מ80 ש"ח שבסוף יצא לי משתלם.
ותכלס יש להם באמת מבצעים אז שילמתי 80 על המועדון וזהו
בלי להסבך עם כל הדברים האלו וכל התנאים והאותיות הקטנות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י nechamie;1496205:
המועדון שלהם לא באמת כזה תמים כמו שזה נראה.
גם אני עשיתי את זה וכשבאתי לחנות הם לא כל כך ידעו איך להסביר לי וכו'.
אז פשוט ביטלתי את הכרטיס אשראי של CAL שילמתי 80 ש"ח על המועדון ושלום על ישראל.
מראש עשיתי את המועדון וקניתי כמה דברים שההנחה הייתה הרבה יותר מ80 ש"ח שבסוף יצא לי משתלם.
ותכלס יש להם באמת מבצעים אז שילמתי 80 על המועדון וזהו
בלי להסבך עם כל הדברים האלו וכל התנאים והאותיות הקטנות!

בטלת את כרטיס ה-CAL או של H&O?
כי את CAL בכל מקרה יש לי
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
של הCAL
מה ששלחו בדואר.
את המועדון של H&O נשאר לי.
יכול להיות שזה לא בעיה - אבל אני לא אוהבת להסתבך עם כל הדברים האלו.
ברגע שאמרו לי משהו אחד בחנות,
ושלחו מכתב עם כיתובים אחרים - אני לא אוהבת כאלו דברים ומעדיפה לבטל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י nechamie;1496214:
של הCAL
מה ששלחו בדואר.
את המועדון של H&O נשאר לי.
יכול להיות שזה לא בעיה - אבל אני לא אוהבת להסתבך עם כל הדברים האלו.
ברגע שאמרו לי משהו אחד בחנות,
ושלחו מכתב עם כיתובים אחרים - אני לא אוהבת כאלו דברים ומעדיפה לבטל.

איך מבטלים?
ומי ערב לי שלא יחייבו אותי גם על זה פתאום?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י wald;1496180:
לפני שבועיים עשיתי קניה ב-H&O
כשנגשתי לשלם ראיתי שמשתלם לי לעשות מועדון ולקבל את תמורתו כבר בשעת הקניה
כשהגשתי למוכרת את כרטיס הויזה, היא ראתה שאני בבנק פאג"י
אז אמרה לי שכלקוחת בנק פאגי (חברת ויזה CAL) אני יכולה לקבל:
את המועדון לשנתיים כששנה ראשונה היא בחינם ושנה שני האוטומטית נמשך 60 ש"ח
מקבלת תלושים בסך 340 ש"ח לקניה ב-H&O ובקרקטר
מה אני צריכה לתת בתמורה? כלום. רק להחזיק את כרטיס הויזה למשך שנתיים הבאות, במידה ואפסיק להחזיק בו אחוייב בסכומים הנ"ל.
או קי. הסכמתי.

היום אני מקבלת מעטפה בדואר והפרטים מתקבלים קצת אחרת.
הם טוענים שנתנו לי 420 ש"ח, כשה-80 הראשונים כבר ניתנו לי בקניה
ונתנו 5 תלושים, אחד של 80 השאר של 65 (סה"כ 340) אך כל אחד תקף לשימוש במשך חודשיים
והעיקר: באותיות הקטנות רשום שהתנאי הוא להחזיק בכרטיס CAL-H&O למשך 24 חודשים ולבצע בו או חמש רכישות או 1000 ש"ח בכל חודש!!! בכרטיס זה.
עכשיו אני לא מבינה, אם מדובר אכן בכרטיס אשראי הרגיל שלי, אין לי בעיה, יוצא ממילא 5 רכישות.
אבל אם מדובר בכרטיס המועדון של H&O?
אני יכולה לגשת ולקנות בו בכל חנות אחרת?? או שהם מצפים ממני לבצע קניות בחנות בגדים 5 פעמים בחודש במשך שנתיים???

מישהו יודע? שמע? :confused::confused::confused:


לי יש כבר 4 שנים ואני מאוד מרוצה, יש להם מבצעים ממש שוים בקניה אחת אני מכסה את העלות של המועדון בד"כ.
צריך לבצע 1000 ש"ח בכל חנות שהיא (מה שאני מגיעה בלי בעיה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
גם אני עשיתי וזה נראה די משתלם,
אומנם הייתי צריכה לרוץ לקנות כשראיתי שתוקף התלושים עומד לפוג, אבל לפעמים אפשר לצרף 2 יחד, כשהתאריך מתאים.
ואת שאר הקניות שלי אני משתדלת לשלם בכרטיס הזה, אבל לא ביטלתי את הקודם, הוא של הבנק, ולא עולה כסף.
כשיתחילו לגבות כסף על הכרטיס של H&O, נראה כבר מה לעשות, תמיד אפשר לבטל..
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אני עשיתי בעבר... זו הייתה הפעם הראשונה שעשיתי זאת (וגם לבנתיים האחרונה:))

את אכן מתחייבת להמשיך להיות לקוחה של פאג"י למשך השנתיים הבאות.

למעשה, את מקבלת כרטיס אשראי זהה לזה שהיה לך עד עתה, רק שבנוסף מופיע עליו גם הלוגו שלהם, וזה מחליף את הכרטיס שהיה לך עד עתה. את כמובן יכולה להשתמש בו בכל מקום.
התלושים של המבצעים שלהם אכן עם תוקף, אבל אם עבר לך תוקף של אחד מהתלושים זכור לי שהם מסדרים לך תלוש עם תוקף חדש.

מה שקרה אצלי, שלפני שחלפו השנתיים, מסיבה כלשהי סגרנו את החשבון בבנק הבינלאומי, ועברנו לבנק אחר, וכרטיס האשראי שלי חוייב בסך התלושים שקיבלתי -(

יכול להיות שאם הייתי זוכרת את העניין, הייתי ממתינה לסוף השנתיים, כדי לא להיות מחוייבת ב340 ש"ח של דברים שקניתי מבלי שהיה לי צורך ממשי בהם, בפרט שאת מקבלת אותם מחולקים - ולא יכולה להשתמש בהם בפעם אחת, אז מה כבר את יכולה לקנות בהם מבלי להוסיף עליהם סכום נוסף...

לסיכומו של עניין, אם כבר עשית, לא קרה כלום.
סביר להניח שאת אכן לא תעזבי את הבנק שלך בשנתיים הקרובות...

אבל, אם היית שואלת אותי קודם, הייתי אומרת לך - עזבי!
היום בכל מקום מציעים לך לעשות כרטיס אשראי ככרטיס מועדון, לרוב ההטבות לא מתאימות לרכישות הטבעיות שלך, ובפרט שמרוב כרטיסי אשראי את הולכת לאיבוד...
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אני לא זוכרת בדיוק מה היה, אנחנו לא לקוחות של פאג"י אבל כן של CAL וגם התפתינו לעשות את הכרטיס הנ"ל בגלל כל מה שרשמתם...
ובסוף הגיע הביתה עם כל "האותיות הקטנות" ופתאום ראינו איזה תשלום חודשי של סכום מסוים אני לא זוכרת בדיוק ובכרטיס שהחזקנו עד אז לא עלה לנו תשלום כזה, בקיצור החלטנו מייד לבטל כי כמעט לא יוצא לי להגיע לH&O.....
וזה לא הלך בקלות בכלל, היינו צריכים "לריב" תקופה ארוכה מאד ולהתגלגל מנציג לנציג עד למנהל וכו' עד שהכרטיס בוטל, בעיקר הפריעה לנו ה"רמאות" דרכה "הוחדר" לנו הכרטיס בלי שנדע בדיוק לאלו תנאים אנו נכנסים, אבל כבר שמעתי שזו תופעה נפוצה אצלם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אם זה הכרטיס הרגיל שלך, ואת ממילא מגיעה לאלף ש"ח - אז לא הפסדת כלום.
חוץ מזה שעכשיו שנתיים את לא יכולה לעבור בנק.

(מניסיון)
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
גם לי יש את כרטיס הזה, למיטב זכרוני כבר מעל שנתיים.
בפועל המבצעים שלהם מאד משתלמים ויש להם ביגוד והנעלה בעיקר לילדים ממש נחמדים.
בעיקר בסופי עונה.

מבחינת הכרטיס הוא כרטיס אשראי רגיל לכל דבר, אני פשוט עברתי להשתמש בו במקום בכרטיס הרגיל של הבנק שהיה לי.

מבחינת המעבר בנק שציינו פה - לדעתי זה לא כ"כ קשור דווקא לפאגי.
כי אני עשיתי את הכרטיס הנ"ל דווקא בבנק ירושלים. זה כרטיס של ויזה לא של בנק ספציפי.
לפי ההגיון שלי במידה ותרצי לעבור בנק את רק צריכה לעדכן את ויזה ולהעביר את הכרטיס איתך.
כי הרעיון שלהם זה שתשמשי בכרטיס לא משנה להם דרך איזה בנק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
הבעיה בכרטיסים האלה (לא מכירה ספציפית את של H&O, אבל זה כמו הכרטיס של "יש" למשל ועוד הרבה מועדונים) שהכרטיס הוא חוץ בנקאי.
מה שאומר שהוא יורד לך כהוראת קבע, ואם אין מספיק כסף בחשבון החיוב חוזר- מה שלא יקרה בכרטיס בנקאי.
אני הסתבכתי עם זה בעבר ומאז אני לא עושה אף מועדון שדורש כרטיס אשראי (אפילו לא של יש).
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
האם מישהי יודעת,
אם הצטרפתי למועדון, ומימשתי את התווים. (המועדון אצלי על הכרטיס אשראי הרגיל שהיה לי)
ועכשיו לפי ההתכתבות כאן, אני מבינה שעוד מעט בשנה השנייה יגבו ממני 60 שקל אוטומטית.
ואני ממש לא מעוניינת בכך!!!! (למיטב זיכרוני בחנות אמרו לי שהמועדון בחינם.... אבל כנראה התכוונו רק לשנה הראשונה......)
האם אפשר לבטל רק את המועדון בלי ביטול הכרטיס אשראי? כדי שלי יגבו ממני את ה340 שקל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
איך אני שמחה שלא התפתיתי לעשות את הכרטיס למרות שהיה נשמע מאוד משכנע
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י טיגר;1497164:
איך אני שמחה שלא התפתיתי לעשות את הכרטיס למרות שהיה נשמע מאוד משכנע

אשריך

אני לפחות שמחה שאמנם התפתיתי אבל בפעם האחרונה בעז"ה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה