- הוסף לסימניות
- #1
לפני שבועיים עשיתי קניה ב-H&O
כשנגשתי לשלם ראיתי שמשתלם לי לעשות מועדון ולקבל את תמורתו כבר בשעת הקניה
כשהגשתי למוכרת את כרטיס הויזה, היא ראתה שאני בבנק פאג"י
אז אמרה לי שכלקוחת בנק פאגי (חברת ויזה CAL) אני יכולה לקבל:
את המועדון לשנתיים כששנה ראשונה היא בחינם ושנה שני האוטומטית נמשך 60 ש"ח
מקבלת תלושים בסך 340 ש"ח לקניה ב-H&O ובקרקטר
מה אני צריכה לתת בתמורה? כלום. רק להחזיק את כרטיס הויזה למשך שנתיים הבאות, במידה ואפסיק להחזיק בו אחוייב בסכומים הנ"ל.
או קי. הסכמתי.
היום אני מקבלת מעטפה בדואר והפרטים מתקבלים קצת אחרת.
הם טוענים שנתנו לי 420 ש"ח, כשה-80 הראשונים כבר ניתנו לי בקניה
ונתנו 5 תלושים, אחד של 80 השאר של 65 (סה"כ 340) אך כל אחד תקף לשימוש במשך חודשיים
והעיקר: באותיות הקטנות רשום שהתנאי הוא להחזיק בכרטיס CAL-H&O למשך 24 חודשים ולבצע בו או חמש רכישות או 1000 ש"ח בכל חודש!!! בכרטיס זה.
עכשיו אני לא מבינה, אם מדובר אכן בכרטיס אשראי הרגיל שלי, אין לי בעיה, יוצא ממילא 5 רכישות.
אבל אם מדובר בכרטיס המועדון של H&O?
אני יכולה לגשת ולקנות בו בכל חנות אחרת?? או שהם מצפים ממני לבצע קניות בחנות בגדים 5 פעמים בחודש במשך שנתיים???
מישהו יודע? שמע?


כשנגשתי לשלם ראיתי שמשתלם לי לעשות מועדון ולקבל את תמורתו כבר בשעת הקניה
כשהגשתי למוכרת את כרטיס הויזה, היא ראתה שאני בבנק פאג"י
אז אמרה לי שכלקוחת בנק פאגי (חברת ויזה CAL) אני יכולה לקבל:
את המועדון לשנתיים כששנה ראשונה היא בחינם ושנה שני האוטומטית נמשך 60 ש"ח
מקבלת תלושים בסך 340 ש"ח לקניה ב-H&O ובקרקטר
מה אני צריכה לתת בתמורה? כלום. רק להחזיק את כרטיס הויזה למשך שנתיים הבאות, במידה ואפסיק להחזיק בו אחוייב בסכומים הנ"ל.
או קי. הסכמתי.
היום אני מקבלת מעטפה בדואר והפרטים מתקבלים קצת אחרת.
הם טוענים שנתנו לי 420 ש"ח, כשה-80 הראשונים כבר ניתנו לי בקניה
ונתנו 5 תלושים, אחד של 80 השאר של 65 (סה"כ 340) אך כל אחד תקף לשימוש במשך חודשיים
והעיקר: באותיות הקטנות רשום שהתנאי הוא להחזיק בכרטיס CAL-H&O למשך 24 חודשים ולבצע בו או חמש רכישות או 1000 ש"ח בכל חודש!!! בכרטיס זה.
עכשיו אני לא מבינה, אם מדובר אכן בכרטיס אשראי הרגיל שלי, אין לי בעיה, יוצא ממילא 5 רכישות.
אבל אם מדובר בכרטיס המועדון של H&O?
אני יכולה לגשת ולקנות בו בכל חנות אחרת?? או שהם מצפים ממני לבצע קניות בחנות בגדים 5 פעמים בחודש במשך שנתיים???
מישהו יודע? שמע?
הנושאים החמים