למכירה- בגדים מNEXT

מנסה להעזר בכם:
למישהי אולי יש בבית נעליים ש נקסט במידה 6 ובמידה 13?
אני צריכה לדעת מה הגודל, מי שיש לה ויכולה למדוד את הנעל בסנטימטרים (את הגודל של הסוליה) כך אולי יהיה לי יותר אינדיקציה לפני שאני מזמינה
תודה.
 
נכתב ע"י hilav;1102788:
מנסה להעזר בכם:
למישהי אולי יש בבית נעליים ש נקסט במידה 6 ובמידה 13?
אני צריכה לדעת מה הגודל, מי שיש לה ויכולה למדוד את הנעל בסנטימטרים (את הגודל של הסוליה) כך אולי יהיה לי יותר אינדיקציה לפני שאני מזמינה
תודה.
יש לי מידה 6 = 23
מדדתי 16 ס"מ מבחוץ מקצה לקצה. (קחי בחשבון חורף = גרביים עבות)
 
לכל אלו שרוצות את הסרפן- הינה קישור
כפי שכתבתי לגיל 4-5, אני לא יודעת לשער בדיוק את הגודל צריך פשוט למדוד.
הבד- בד דק בצבע ג'ינס או דמוי ג'ינס או איך שזה נקרא בכל מקרה הוא מאד יפה.
http://il.nextdirect.com/en/x522724s1#853943
(שלחתי את הטל' שלי למי ששלחה לי באישי)
 
מידה 13 -21.5 ס"מ
 
בבקשה
 

קבצים מצורפים

  • 1.PNG
    KB 54.7 · צפיות: 32
  • 2.PNG
    KB 37 · צפיות: 31
  • 3.PNG
    KB 36 · צפיות: 27
נכתב ע"י shuli43;1102284:
למכירה מNEXT עקב אי התאמת מידות

נעלי ספורט מידה 34.5 90 ₪
חולצה לילד מידה 5-6 49 ₪
סרפן ג'ינס מהמם מידה 3-4( נראה לי יותר לגיל 4-5) 56 ₪

אני נמצאת במודיעין עילית, ב"ב, ירושלים.


רלוונטי עד מחר, לאחמ"כ מחזירה.
 
נכתב ע"י ntnt;1103067:
למכירה נעליים לבן מידה 32 מחיר 71 ש"ח(קטן על הבן שלי)
הזמנתי גם לבן הקטן יותר, הוא הולך אתם כמעט שבועיים והן נהדרות
קישור
http://il.nextdirect.com/en/g492548s4#876337

מידה 32 של הארץ? גדולות מאוד?
מאיפה את בארץ?
 
לא אמרו שעד 75 $ זה ללא מכס ומעל כן משלמים??
 
קצת סדר:
משלוח מנקסט מעל 75 ש"ח חינם. מתחת-תשלום של 15 ש"ח.
לגבי מכס/מע"מ ושאר ירקות:

עד 74.99$ לא משלמים כלום
בין 75$ ל-325$ משלמים מע"מ (18% על הקניה) - יכול להיות שתזכו בפיס ולא יעלו עליכם, אבל כעקרון זה החובה
מעל 325$ אמורים לשלם גם מכס. טבין ותקילין.

את ההמרות לשקלים - תעשו לבד, ותשתדלו להשאיר מרווח מכובד, שלא תיפלו בשקלים האלו.
 
נכתב ע"י 1chana;1103875:
קצת סדר:
משלוח מנקסט מעל 75 ש"ח חינם. מתחת-תשלום של 15 ש"ח.
לגבי מכס/מע"מ ושאר ירקות:

עד 74.99$ לא משלמים כלום
בין 75$ ל-325$ משלמים מע"מ (17% על הקניה) - יכול להיות שתזכו בפיס ולא יעלו עליכם, אבל כעקרון זה החובה
מעל 325$ אמורים לשלם גם מכס. טבין ותקילין.

את ההמרות לשקלים - תעשו לבד, ותשתדלו להשאיר מרווח מכובד, שלא תיפלו בשקלים האלו.

תיקון – המע"מ עומד היום על 18%
 
נכתב ע"י R.Design;1104108:
זה אומר שעדיף לקנות בשטרלינג/דולרים ולא להשתמש בהמרה של האתר לשקלים?

באתר ששולח לארץ אין לך אפשרות לבחור בדולרים או בפאונד
התכוונתי שאת החישוב של הסכום ממנו יעלה מכס/מע"מ תכפילי לבד כי אין לי מושג לפי מה זה עובד, כנראה לפי שער הדולר, אבל לא יודעת באיזה יום יום המשלוח או הקניה

אם את קונה מהאתר של נקסט באנגליה אז זה משהו אחר כי ממילא את צריכה לשלוח לכתובת שהיא באנגליה, ומשם ישלחו לך. את לא חייבת לשלוח עם תויות וחשבונית, ואז את לא אמורה בכלל לשלם שום דבר
 
(נתבקשתי לפרסם, אנא אל תפנו באישי- אלא רק למספר הפלא' המצורף...)

למכירה
מגפונים מהממים של חברת פלייס מארה"ב.
מידות 23 ו27.
נמכרים עקב טעות במידה..
מחיר: 80 שח. שווה!

חצאית תלבושת כחולה לילדה של חברת פלייס
מארה"ב מידה 6/7 ב40שח בלבד
צפה בקובץ המצורף 173838

בפלא':
0545881234
 

קבצים מצורפים

  • IMG-20131018-WA0000.jpg
    KB 35.9 · צפיות: 30
אפשר לראות את החצאית??
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה