למכירה- בגדים מNEXT

קבצים מצורפים

  • חצאית.jpg
    1.9 MB · צפיות: 32

קבצים מצורפים

  • 20131022_145253 (1).jpg
    1.9 MB · צפיות: 28
למכירה טוניקה מהממת מנקסט, 80 שקל כל אחת
במידה 3-4
ובמידה 7-8
 

קבצים מצורפים

  • טוניקה.png
    KB 860.6 · צפיות: 34
אי דונט בליו
אתמול הזמנתי כזאת 3-4
למה את מוכרת?? :(
 
מה ההתרגשות מהאתר הזה? כל אחת שקונה פותחת מכירה של הבגדים הגדולים...
 
נכתב ע"י ליבי;1106372:
מה ההתרגשות מהאתר הזה? כל אחת שקונה פותחת מכירה של הבגדים הגדולים...

ב"ה לא הסתבכתי איתם בכלל
 
הלו קיטי- 7-8 זה 7-8 רגיל?
 
אני חושבת שכן
מתאים לילדה בת7-8
הבת שלי בת כמעט 6, התכוונתי שזה יהיה לה שמלה ולא חישבתי את הרוחב...
כך גם עם בת ה-3 שלי. לדעתי זה מתאים לילדה בת 4
 
מקפיצה
נשארה הטוניקה מידה 3-4
מתאים לילדה כבת 5
 
מידה 10, 71 ש"ח
עדיין לא נמכר
 

קבצים מצורפים

  • לכידה.PNG
    KB 180.3 · צפיות: 33
תגידו, ככה זה הולך?
לפי מה אתם מזמינים? נראה שלכולם יש טעות במידות.
אז איך אני יכולה לדעת איזה מידה להזמין?
ואם מה שהזמנתי לא טוב, יש אפשרות להחזיר ולהזדכות על התשלום?
 
נכתב ע"י זוהר טל;1109492:
תגידו, ככה זה הולך?
לפי מה אתם מזמינים? נראה שלכולם יש טעות במידות.
אז איך אני יכולה לדעת איזה מידה להזמין?
ואם מה שהזמנתי לא טוב, יש אפשרות להחזיר ולהזדכות על התשלום?

כן, יש מדבקה עם הכתובת שלהם שמגיעה עם הבגדים אותה את מדביקה על המעטפה ,
ומזדכה על הכסף. יש דף שם את מסמנת למה את מחזירה.
זה עולה לך רק המשלוח לאנגליה חזרה.
המידות שם טיפה גדולות מהארץ.....
 
נכתב ע"י סטודנטית;1109498:
כן, יש מדבקה עם הכתובת שלהם שמגיעה עם הבגדים אותה את מדביקה על המעטפה ,
ומזדכה על הכסף. יש דף שם את מסמנת למה את מחזירה.
זה עולה לך רק המשלוח לאנגליה חזרה.
המידות שם טיפה גדולות מהארץ.....

מישהי יודעת כמה בערך עולה משלוח? (לאנגליה -רגיל, לא רשום)
של פריט אחד.
 
לתשומת לבכן, היה לי פעם פריט שרציתי להחזיר, התקשרתי אליהם ושאלתי אותם איך להחזיר. הם אמרו לי שאני אשאיר את הפריט אצלי והם יזכו אותי, כי המשלוח עולה להם יותר מהמוצר. ובאמת זיכו אותי כעבור חמישה ימים.
אני לא רוצה לנסות את זה פעם נוספת, שיראו שזה שיטתי אצלי. אבל אולי גם לכם יתמזל המזל...
 
אני ממליצה לכל מי שמזמינה מnext לא לבדוק לפי מידה אלא ממש לפי סנטימטרים
אני מקפידה על זה, וגם אם אני מקבלת מידה קצת שונה אז זה מקסימום גדול קצת אבל לא בכאלה הבדלים כמו שמתואר פה.
 
נכתב ע"י yochi000;1109675:
לתשומת לבכן, היה לי פעם פריט שרציתי להחזיר, התקשרתי אליהם ושאלתי אותם איך להחזיר. הם אמרו לי שאני אשאיר את הפריט אצלי והם יזכו אותי, כי המשלוח עולה להם יותר מהמוצר. ובאמת זיכו אותי כעבור חמישה ימים.
אני לא רוצה לנסות את זה פעם נוספת, שיראו שזה שיטתי אצלי. אבל אולי גם לכם יתמזל המזל...

למה המשלוח עולה להם?
אם אני הולכת לדואר ושולחת.
 
זה מה שגם אני לא הבנתי. אבל זו הייתה תשובתם.
העיקר אני הרווחתי...
 
למכירה חולצות ופיג'מה מ- NEXT שקניתי לבת שלי. חשבתי שזה פוטר אבל מסתבר שזה דק...
הכל מידה 2-3 שנים. (אגב, המידה היתה עליה טובה מאוד! היא בת 2.5)
כל מארז של 2 חולצות - 57 ש"ח
מארז של 2 חליפות פיג'מות - 78 ש"ח
אני גרה בשומרון אבל עובדת בפ"ת ויש לי אפשרות להעביר גם לבני ברק.
אני מוכרת רק במארז!
בבקשה לפנות לנייד: 052-4767356 אפשר לסמס
 

קבצים מצורפים

  • Screen Shot 2013-10-27 at 10.13.27 AM.png
    KB 210.6 · צפיות: 50
  • Screen Shot 2013-10-27 at 10.15.18 AM.png
    KB 239.1 · צפיות: 27
  • Screen Shot 2013-10-27 at 10.16.03 AM.png
    KB 190.1 · צפיות: 27
אפשר חולצה אחת מתוך אלו?
אם כן תצרי איתי קשר באישי, אני מעונינת.
 
ועוד משהו...
לי אמרו בדואר שמעטפה עם פצפצים שמתאימה לקילו תעלה בערך 30 ש"ח (כולל את המשלוח והמעטפה) היא לא ידעה בדיוק לומר לי כי יש לנו ביישוב דואר קטן והיא צריכה לברר.
מי ששלחה בגדים בחזרה יודעת מחירים בערך?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה