דרוש מידע למשהו יש ניסיון עם כסאות מרופדים לסלון ?

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום,
המליצו לנו על כסאות מרופדים לסלון
בחנות אמרו לנו שזה מה שהולך עכשיו והבדי קטיפה האיכותיים מתנקיפ בקלות
למי יש ניסיון עם זה ? ממליצים?
תודה רבה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אני ממליצה
אבל יש לי רק כמה חודשים
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
יש לך כסאות מקטיפה?
איזה צבע ?
האם אכן מתנקה בקלות ?
תודה רבה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
יש לי ריפוד שנחשב לכביס, ולא ממליצה בכלל!!
זה לא פרקטי לבית עם ילדים קטנים ששופכים מידי פעם שתיה ועוד...
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
לי יש קטיפה אפור כהה מאד יפה
קצת חוששת עליהם האמת זה כן מתנקה אבל לא יודעת מה יהיה אחרי תקופה
מה שכן, הרבה אולמות ששופצו לאחרונה הביאו כאלה מאמינה שאם לא היה מתנקה אז לא היו קונים
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
באופן אישי, לא מקובלת עלי ההנחה שקונים את 'מה שהולך'. אבחר לקנות מה שנראה טוב בעיני, פרקטי, וכמובן - לטעמי. אם לא - לא אקנה, גם אם הדגם הוא 'הצעקה האחרונה' ובמחירים המשתלמים ביותר!
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
שבוע טוב
למי יש כסאות קטיפה במשך כשנה וממליץ?
לבית עם ילדים. האם באמת מתנקה בקלות? אודה לכל תשובה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
לי יש כבר קרוב לשנה
מתנקה פצצה
גם משוקולד או סלק...
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
לי יש קטיפה, בהתחלה אכן הלכלוך לא נתפס בכלל והתנקה בקלות, אך אחרי תקופה כנראה שמשהו בציפוי הקטיפה ירד- והלכלוך נורא ואיום!
בחנות כלשהי אמרו לי שהייתי צריכה לשים את החומר 'שפריץ' מיד אחרי הרכישה, זה מונע את החדרת הלכלוך.
לא ממליצה על קטיפה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
לי יש כבר כשנתיים לא קטיפה אלא בד, [לא זוכרת את סוג הבד המדוייק] רחיץ בקלות לכל סוגי הלכלוכים.
יש לי ילדים קטנים וכבר התלכלך מהרבה דברים והכל רחיץ.
מה שעשיתי בדקתי בחנות לכלכתי עם כל מיני דברים והל ירד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
גם אותי מעניין לשמוע.
בינתיים בסביבתי אני שומעת דיס גדול על קטיפה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
לי יש מרופדים כבר שנה , לא קטיפה, אלא בד דוחה כתמים רחיץ, מושלם!!!
אחרי כל שבת אני מנקה עם סמרטוט רטוב, היום למשל עגבניות מרוחות על הכסא ירדו בקלות ולא נשאר כתמים בכלל!
ממליצה מאד!
קניתי ברהיטי הרשבי במודיעין עילית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
תרשמו דגם או חברה של הריפוד שממליצים, נראה לי זה ממש יעזור.

קיבלתי המלצות על ריפוד מחברת אירוטקס, למישהו יש נסיון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אני גם לפני רכישת כסאות לסלון.
ואני תוהה האם מספקת אותי העובדה שהריפוד מתנקה או שבעצם אני לא בטוחה שאני רוצה להשתעבד לנקיון שלהם כל שבוע.
אז עם כל האהבה שלי למראה עדכני אני מאד רוצה לקנות כסאות מעור.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

מעלה את זה כאן לתועלת כולם -

חיפשנו שעות והתלבטנו בלי סוף לגבי תאורה לסלון גדול ללא תקרת גבס.

רצינו תאורת לד שתאיר מעולה לסלון גדול (40 מ"ר), תיתן מראה נקי ואלגנטי בלי הנמכת גבס וכו'.

התחלנו עם תאורה מרכזית – לדים שטוחים מאלי־אקספרס בשלוש נקודות.
היינו מולהבים על הפתרון - קנינו משם תאורה לכל הבית אבל הם החזיקו בערך שנה, לא היו איכותיים בכלל, אחד מהם אפילו נשרף (בשבת...זה היה מבעית ברמות )

בשלב הבא בדקנו בהמון חנויות על פרופילי גבס היקפיים, אבל גילינו שזה יקר ממש ודורש איש מקצוע רציני.

חשבנו שוב לחזור לגופי תאורה וגם שם גילנו שצריך גופי תאורה ממש ענקיים בשביל לכסות סלון גדול וזה יקר ופחות יפה (גוף אחד איכותי עולה כ־1000 ש"ח, ואנחנו היינו צריכים שלושה).

בסוף הסבירו לנו שכמו שיש פרופיל גבס יש פרופיל חיצוני שטוח שלא דרוש הנמכת גבס ולא שיפוץ (צריך רק מקום לשים את השנאי)חיפשנו המון מידע על הנושא ולא מצאנו כמעט כלום ולכן אני משתפת.

קנינו יחסית בזול(כ 100 שח למטר 17 מטר היקף, המחיר כולל הכל פרופיל עם הפס לד + השנאי )

ההתקנה טיפונת מורכבת אבל התוצאה מ-ה-מ-ם.

הסלון קפץ ב־10 רמות מבחינת עיצוב ואור עם קו נקי.

עכשיו מתחילה לחשוב על פתרון כזה גם למטבח..

סלון 2.pngסלון 1.png

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה