לעזר מציון יש בהגרלה גם טיפול פסיכולוגי?

  • הוסף לסימניות
  • #1
הנהלה, מבחינתי אפשר למחוק.
המסר הובן.
עזר מציון לקחו איתם טיפ לדרך,
אנחנו למדנו להשקיע עוד במצוות הצדקה,
וגם... שלא תמיד כדאי להשמיע את דעתך ברבים... פשוט לשתוק.
כי לא תמיד מבין הקורא את דיוקי הדברים לוקח אותם למקומות אחרים, וחלילה יכול לגרום נזק.
הגרלה נעימה לכולם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
נו, באמת, ממש הגזמה לדעתי...
במקום לכתוב כאלו מגילות, היא יכולה לקנות כרטיס אחד ולהגיד לכולם שכבר קנתה ולגמור ת'סיפור ב-25 ש"ח גג.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
נכתב ע"י חני 100;1513112:
נו, באמת, ממש הגזמה לדעתי...
במקום לכתוב כאלו מגילות, היא יכולה לקנות כרטיס אחד ולהגיד לכולם שכבר קנתה ולגמור ת'סיפור ב-25 ש"ח גג.

באמת את חושבת שהיא צריכה לקנות כרטיס אחד כדי להשתיק אחרים??
הזוי.

לא צריך לתת שום סיבה.
לא וזהו.
או כן ואני אחליט מתי ודרך מי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נכתב ע"י רותי בן שימול;1513119:
באמת את חושבת שהיא צריכה לקנות כרטיס אחד כדי להשתיק אחרים??
הזוי.

לא צריך לתת שום סיבה.
לא וזהו.
או כן ואני אחליט מתי ודרך מי.

נכון מאוד! אבל אם היא כ"כ לא אסרטיבית, אז נתתי לה עצה פשוטה.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
בעלי למשל פשוט נתן לאחת הנאמנות תרומה, והודיע לה שהוא יכול לתרום אבל לא משתתף במכירה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
הבעיה שזה בנות צעירות וזה נהיה סוג של סטטוס להביא את הפנקסים מלאים (ולהגיע לכנס)
ואין להן גבולות באמת, וחבל
(אין לזה קשר לזה שתרמתי ואני מעריכה עד אין קץ את הארגון המרומם הזה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
ל'עזר מציון' אין הגרלה על טיפול פסיכולוגי רק כי הם מסייעים בקבלת טיפולים פסיכולוגיים ופסיכיטרים לכל מי שבאמת צריך... ויש כאלו אלפים בכל חודש.
ל'עזר מציון' אין הגרלה על נסיעות חינם באמבולנסים או ברכבים פרטיים רק כי הם מסיעים חינם למאות חולים ובני משפחותיהם מידי יום.
ל'עזר מציון' אין הגרלה על ארוחות חמות לבתים שכבר חודשים אוכלים שם נקנקיות ושניצל תירס עם קטשופ בלחם, רק בגלל שהם שהם נותנים בחינם 55,000 ארוחות גורמה בכל חודש וחודש בדיוק למשפחות כאלו.
ל'עזר מציון' אין הגרלה על השאלת פרטי ציוד רפואי זול או יקר רק כי הם משאילים חינם ממכשיר אדים ועד מכשירים חכמים המשפרים את איכות חייו של החולה ועולים הון עתק.

לעזר מציון יש 16,000 מתנדבים/ות מסורים מאד שנותנים את הנשמה 365 יום בשנה!!! הם לא בוחלים בלרחוץ חולים או קשישים סיעודיים, לנקות את הקיא של חולה מלאת בחילות ברכבם החדש והמצוחצח, להרים מסעות כבדים, לבשל, לכבס, לגהץ, בבתים של חולים. ללמוד למבחנים עם ילדים שאביהם נלחם על חייו, להוציא את הילדים להתאוורר, להפעיל חוגים וקייטנות, לשבת ליד חולים או חולות שעות ארוכות בביתם או בבית חולים, לרכוש חלקת קבר לבעל צעיר שהשאיר אחריו אשה, שלושה תינוקים, הורים ואחים המומים! להקשיב שעות על גבי שעות, לתת יעוץ תמיכה, לעמוד במקומם בתור ארוך ולנסות לקצר את זמן ההמתנה לMRI או CT או מה שלא יהיה... וזאת רק היתה ההתחלה!

היום בערב כשחברה שלחה לי את הלינק לאשכול הזה, הרגשתי גאווה! גאווה על כך ש16,000 מתנדבים/ות מסורים זמינים בכל שעה ביום והרבה גם בשעות הלילה, מחוברים בטלפון, במייל או בווצאפ ותמיד כאן בשבילנו רק בשביל שנפריע להם ונעזר בהם בדרך לעזור לעוד יהודי, לעוד משפחה בדרך להציל חיים!
מתנדבות יקרות, אני יודעת שהעוף או הסלומון שאתן מבשלות מידי שבוע עולה לפעמים הרבה יותר מהשתתפות בהגרלה, שהדלק לנסיעה ממודיעין עילית לעין כרם וחזור עולה לפעמים הרבה יותר מהשתתפות בהגרלה, ששעות הלילה שאתם נותנים עמ"נ לחלק סנדוויצים טריים במיון עולים לכם בבוקר ביוקר, ששעות הבוקר שאתן מקדישות בהסתובבות של שעות במחלקות עם עגלות עמוסות עוגות ריחניות וקפה מרענן הם לפעמים היום החופשי היחיד בשבוע בו יכלתן להספיק את כל מה שאחרות מספיקות...

ובכל זאת אתן תמיד איתנו עם לב מלא אהבה ורצון חזק לעזור.
אם תרשו לי להעלות כמה צילומי מסך של היקף וכמות החסד שאתם עושים, הקצב הבלתי הגיוני של הבקשות ויותר מכך מהירות התגובה, רבי לוי יצחק ינענע למעלה את כסא הכבוד ויצעק "טעטע בעבורם תרחם"...
אבל אתם אוהבים לעשות את הכל בשקט, לתת את נתינתכם היפה פעם ועוד פעם בסתר, ולהודות לנו שאנו מזכים אתכם להיות מן הנותנים.
אז זה הזמן להודות לכם שוב כי פתאום זה כבר לא ברור מאליו....
תודה ענקית!!!

וגם לכן הנאמנות תודה גדולה, נשארו לנו עוד שלושה ימים ואתן עושות את ההתנדבות שלכן הכי טוב שאפשר.
מחכה לכן בבניני האומה.
רוחי מייט
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אין שום קשר בין המפעל האדיר ששמו עזר מציון להטרדה וחוסר נימוס.


גם לדעתי הן מגזימות בנדנוד וההטרדה.
למה אין במחשב סימון על אלו שכבר פנו אליהן?
למה כל יום מחדש אני צריכה להתנצל ש.. לא?

ושוב- עזר מציון יישר כוחכם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
פותחת האשכול צודקת בכל מילה!
לא מהפן של אי יכולת לומר לו, זה כבר עסק שלה עם עצמה, אלא מהפן של הטרטור האין סופי הזה.

זה אכן לא בעיה של עזר מציון.
אבל שאף אחד לא יכתוב לי, ועוד בהדגשה, שזה נובע ממסירות וכו'...
קדחת!
זה טרטור מטרטר של השלמת פנקסים, בכדי לקבל טובות הנאה, ולקבל כרטיס כניסה לאיזשהו אירוע, וכן הלאה.
לא שיש לי בעיה עם טובות הנאה אלו, אדרבה, רק כך הנאמנות האלו יביאו תרומות, אבל זה יצא מכל פרופורצייה ומכל חור אפשרי.

זה פשוט מוריד את החשק לתת. באמת!
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אם הייתם צריכים\ות להזדקק לעזרה שלהם גם הייתם מרגישים מטרידים שאתם מבקשים כל נסיעה לביה"ח הסעה?
הייתם מרגישים הטרדה על כל סנדויץ שאתם לוקחים מהם כל בוקר בביה"ח.
הייתם מרגישים שאתם מטרידים מישהו במוקד יעוץ רפואי??
הייתי מרגישים אי נעימות לבקש שוב פעם אחר פעם להשאיל מכשיר רפואי???
שלא תזדקקו.
מי שקצת מודע ומעריך את כל הפעילות של עזר מציון היה מודה לכל נאמנת\שכנה\בת דודה שמתדפקת על דלתה ומציעה להשתתף בהגרלה.
אני חושבת שיש מקום רק לברך את פעילותם וכן, גם להודות להם על ההגרלה סינית שמזכה רבים בזכות עצומה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י יעל א;1513153:
למה אין במחשב סימון על אלו שכבר פנו אליהן?

איך זה בדיוק צריך להיעשות? הבת שלי/שלך אמורה לרשום את כל אלו שהיא שאלה אותן והן ענו לה שאולי פעם אחרת? כשיהיה לי מזומן/כשבעלי יגיע/כשאני אמשוך כסף/ כשאני אהיה פנויה וכו'?

היא גם אמורה להסתכל במחשב של עזר מציון לפני שהיא פונה לשכנה כי אולי אחיינית שלה כבר שאלה אותה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אני לא מבינה? כ"כ קשה להגיד לא?
הנאמנות עושות עבודת קודש, נכון שהן מתוגמלות על זה וזה לא 100% טהור, בוא נגיד,
אבל מה לעשות שבימינו רק ככה משיגים תרומה.
ואחרי שעזר מציון למדו את השיטה, שמה לעשות, רק ככה זה עובד
אתם רוצים להרוס להם אותה פה במחי יד?
מי שלא נוח לו, שלא יתרום. מותר להגיד לא.
אבל למה להרוס לכל אלו שכן תורמים רק בזכות הנדנודים האלו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
ואגב. כשאומרים להם - לא נחרץ, בלי הרבה תרוצים ודחיות.- הם לא מנדנדים ולא מתקשרים שוב.
אא"כ יש לכם איזה אחות קרציה שחופרת:):):)
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י 100ZEVET;1513190:
ואגב. כשאומרים להם - לא נחרץ, בלי הרבה תרוצים ודחיות.- הם לא מנדנדים ולא מתקשרים שוב.
אא"כ יש לכם איזה אחות קרציה שחופרת:):):)
לא אותה אחת, מתקשרת מישהי אחרת..
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
ציטוט:
אני לא מבינה? כ"כ קשה להגיד לא?
הנאמנות עושות עבודת קודש, נכון שהן מתוגמלות על זה וזה לא 100% טהור, בוא נגיד,
אבל מה לעשות שבימינו רק ככה משיגים תרומה.
ואחרי שעזר מציון למדו את השיטה, שמה לעשות, רק ככה זה עובד
אתם רוצים להרוס להם אותה פה במחי יד?
מי שלא נוח לו, שלא יתרום. מותר להגיד לא.
אבל למה להרוס לכל אלו שכן תורמים רק בזכות הנדנודים האלו...
מסכימה עם כל מילה.
מותר להגיד לא כשאי אפשר או לא יכולים/ רוצים. יש דרכים לסיים עניין באופן אלגנטי ולברך את אלו שעושות/ עובדות/ תורמות לפרויקט ענק וכה חשוב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אני כבר למדתי לענות, כי כשיש לי, בשמחה, וכשאין לי-אני מאוד רוצה ולא יכולה.
הבעיה היא שכל אחיותי ובנות דודתי "נאמנות" השכנות אפילו לא פונות אלי....
אז אני פשוט אומרת "תאמיני לי שאני מאוד רוצה לתת, לצערי הרב-כרגע זה לא אפשרי ולא יתאפשר בתקופה הקרובה, אין מה לנסות לשכנע אותי, אני מספיק משוכנעת בצורך"
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
דווקא הדברים שנכתבו העלו לי חיוך,
זה נראה שכוווולם חוו בתקופה האחרונה את אותו להט ורצון להתרים לאירגון חסד גדול ומוערך.
לרוב, בצד של מפגש עם נאמנת יקרה.

לדעתי, שווה לשמוע את דעת הרחוב, כדי לשפר לפעם הבאה.
חבל שיצא רושם שגוי מכל העניין.
אולי לקצר את פרק הזמן בו ניתן להתרים, אין צורך בפרק זמן ארוךךךך כל כך,
באופן הזה, יספיקו הנאמנות לבקר אצל כל מכרותיהן לא יותר מפעמיים שלוש וגם זה מספיק:)

מאחר וכבר הועלה הנושא, הייתי רוצה להאיר פן אחר,
לא אהבתי שהנאמנות היקרות, פונות ישירות לגברים זרים (אני לא מדברת על משפחה)
הן ממש אורבות להם כשהם יוצאים מביה"כ, מהמכולת, בחדרי מדרגות וכו'

ואולי שני הדברים תלויים אחד בשני, אם נעזרים בנערות צעירות שעדיין לא מספיק מכירות את החיים, ולפעמים חסר להן טקט, אולי כדאי היה לצרף להן חוברת הדרכה קצרה, מה עושים, ובעיקר מה לא...

ושוב, אין בדברים חלילה שום דבר נגד הפרוייקט או האירגון האדיר הזה,
כולם מכירים בחשיבותו. וכל העוסקים בצרכי ציבור הקב"ה ימלא שכרם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
פותחת האשכול, כתבת:
לא לראות בזה חלילה שום!!!! הקטנה כלפי מצוות הצדקה או זלזול חלילה בקופת הצדקה שעושות זיכוי הרבים וחסד עצום עם הציבור.

אז דבר ראשון הכותרת ומשמעותה יוצרים אמירה קשה כלפי הארגון, עם כוונה או בלעדיה,
ובעיני - גם אם יש לה ביקורת על סוג הפנייה שנוצרה בהגרלה זו, זה לא ראוי.
עזר מציון הוא המקום של כולנו, לא רק של כל מיני מסכנים רחוקים שאנחנו לא מכירים...
מי לא נעזר על ידם? ומי שלא, שלא יצטרך - אבל הם תמיד יהיו שם בשבילו.

מה שבאמת הקטע הזה בא לבטא - זה מצוקה של חוסר גבולות, שבאמת טיפול פסיכולוגי או בצורה היותר פופולרית היום - קאוצ'ינג, יכול היה לעזור לזה.
ההטרדות הטלפוניות המוקלטות למשל, יותר מטרידות בעיני - כי אין לך בכלל עם מי לדבר...
אבל לענות לטלפון או פנים מול פנים באדיבות - לא,
זה משהו שכדאי לחברה שלך ללמוד לעשות.
דבר אחר הוא אם היו מתקשרים אליה בשעות-לא שעות למשל,
אפשר היה לפנות לארגון ולבקש להנחות את הבנות באילו זמנים להתקשר, זה הכל.
ותודה לעזר מציון המיוחדים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
חבל להעלות את זה בתור אשכול.
הניק שילת מוכרת פה לכולם בתור אחראית, אפשר לפנות אליה ולבקש שפעם הבאה יעבדו בצורה אחרת.

באמת יש אנשים שקשה לומר לא - אבל זה דבר שאת חייבת ללמוד לחיים. מנסיון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
לדעתי זה ממש סיכון לפתוח כזה אשכול
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה