- הוסף לסימניות
- #21
נכתב ע"י שילת_250;1513148:ל'עזר מציון' אין הגרלה על טיפול פסיכולוגי רק כי הם מסייעים בקבלת טיפולים פסיכולוגיים ופסיכיטרים לכל מי שבאמת צריך... ויש כאלו אלפים בכל חודש.
ל'עזר מציון' אין הגרלה על נסיעות חינם באמבולנסים או ברכבים פרטיים רק כי הם מסיעים חינם למאות חולים ובני משפחותיהם מידי יום.
ל'עזר מציון' אין הגרלה על ארוחות חמות לבתים שכבר חודשים אוכלים שם נקנקיות ושניצל תירס עם קטשופ בלחם, רק בגלל שהם שהם נותנים בחינם 55,000 ארוחות גורמה בכל חודש וחודש בדיוק למשפחות כאלו.
ל'עזר מציון' אין הגרלה על השאלת פרטי ציוד רפואי זול או יקר רק כי הם משאילים חינם ממכשיר אדים ועד מכשירים חכמים המשפרים את איכות חייו של החולה ועולים הון עתק.
לעזר מציון יש 16,000 מתנדבים/ות מסורים מאד שנותנים את הנשמה 365 יום בשנה!!! הם לא בוחלים בלרחוץ חולים או קשישים סיעודיים, לנקות את הקיא של חולה מלאת בחילות ברכבם החדש והמצוחצח, להרים מסעות כבדים, לבשל, לכבס, לגהץ, בבתים של חולים. ללמוד למבחנים עם ילדים שאביהם נלחם על חייו, להוציא את הילדים להתאוורר, להפעיל חוגים וקייטנות, לשבת ליד חולים או חולות שעות ארוכות בביתם או בבית חולים, לרכוש חלקת קבר לבעל צעיר שהשאיר אחריו אשה, שלושה תינוקים, הורים ואחים המומים! להקשיב שעות על גבי שעות, לתת יעוץ תמיכה, לעמוד במקומם בתור ארוך ולנסות לקצר את זמן ההמתנה לMRI או CT או מה שלא יהיה... וזאת רק היתה ההתחלה!
היום בערב כשחברה שלחה לי את הלינק לאשכול הזה, הרגשתי גאווה! גאווה על כך ש16,000 מתנדבים/ות מסורים זמינים בכל שעה ביום והרבה גם בשעות הלילה, מחוברים בטלפון, במייל או בווצאפ ותמיד כאן בשבילנו רק בשביל שנפריע להם ונעזר בהם בדרך לעזור לעוד יהודי, לעוד משפחה בדרך להציל חיים!
מתנדבות יקרות, אני יודעת שהעוף או הסלומון שאתן מבשלות מידי שבוע עולה לפעמים הרבה יותר מהשתתפות בהגרלה, שהדלק לנסיעה ממודיעין עילית לעין כרם וחזור עולה לפעמים הרבה יותר מהשתתפות בהגרלה, ששעות הלילה שאתם נותנים עמ"נ לחלק סנדוויצים טריים במיון עולים לכם בבוקר ביוקר, ששעות הבוקר שאתן מקדישות בהסתובבות של שעות במחלקות עם עגלות עמוסות עוגות ריחניות וקפה מרענן הם לפעמים היום החופשי היחיד בשבוע בו יכלתן להספיק את כל מה שאחרות מספיקות...
ובכל זאת אתן תמיד איתנו עם לב מלא אהבה ורצון חזק לעזור.
אם תרשו לי להעלות כמה צילומי מסך של היקף וכמות החסד שאתם עושים, הקצב הבלתי הגיוני של הבקשות ויותר מכך מהירות התגובה, רבי לוי יצחק ינענע למעלה את כסא הכבוד ויצעק "טעטע בעבורם תרחם"...
אבל אתם אוהבים לעשות את הכל בשקט, לתת את נתינתכם היפה פעם ועוד פעם בסתר, ולהודות לנו שאנו מזכים אתכם להיות מן הנותנים.
אז זה הזמן להודות לכם שוב כי פתאום זה כבר לא ברור מאליו....
תודה ענקית!!!
וגם לכן הנאמנות תודה גדולה, נשארו לנו עוד שלושה ימים ואתן עושות את ההתנדבות שלכן הכי טוב שאפשר.
מחכה לכן בבניני האומה.
רוחי מייט
חברתי שכתבה את הדברים לרגע לא התכוונה לדבר על הארגון עצמו.
והיא כתבה את זה מפורש, חבל שלא קוראים שורות.
נכתב על תופעה ברורה של גבולות, שאנשים אבדו את הגבול.
גם אצל אותה אשה שתורמים לה כסף או מטפלים לה בחולים
דופקים עשרות פעמים עשרות נאמנות כדי לבקש את הכסף.
חברתי היא לא רוטשילד היא רוצה ומביאה צדקה ויותר מחומש.
אבל צריך לזכור גבולות ולדעת לא ללחוץ על אשה אשת אברך
שיש לה עול פרנסה לא רגיל ובין השאר היא גם מחלקת הרבה צדקה.
תלמדו את הגבול, זה מה שבקשו.
כבודו של הארגון במקומו מונח, והכבוד הוא עצום ורב, ואין ערך לזכויות, אין לזה קשר להטרדות שבחורות צעירות נאמנות עושות לא תמיד רק לשם שמים.
הנושאים החמים