לעזר מציון יש בהגרלה גם טיפול פסיכולוגי?

  • הוסף לסימניות
  • #21
נכתב ע"י שילת_250;1513148:
ל'עזר מציון' אין הגרלה על טיפול פסיכולוגי רק כי הם מסייעים בקבלת טיפולים פסיכולוגיים ופסיכיטרים לכל מי שבאמת צריך... ויש כאלו אלפים בכל חודש.
ל'עזר מציון' אין הגרלה על נסיעות חינם באמבולנסים או ברכבים פרטיים רק כי הם מסיעים חינם למאות חולים ובני משפחותיהם מידי יום.
ל'עזר מציון' אין הגרלה על ארוחות חמות לבתים שכבר חודשים אוכלים שם נקנקיות ושניצל תירס עם קטשופ בלחם, רק בגלל שהם שהם נותנים בחינם 55,000 ארוחות גורמה בכל חודש וחודש בדיוק למשפחות כאלו.
ל'עזר מציון' אין הגרלה על השאלת פרטי ציוד רפואי זול או יקר רק כי הם משאילים חינם ממכשיר אדים ועד מכשירים חכמים המשפרים את איכות חייו של החולה ועולים הון עתק.

לעזר מציון יש 16,000 מתנדבים/ות מסורים מאד שנותנים את הנשמה 365 יום בשנה!!! הם לא בוחלים בלרחוץ חולים או קשישים סיעודיים, לנקות את הקיא של חולה מלאת בחילות ברכבם החדש והמצוחצח, להרים מסעות כבדים, לבשל, לכבס, לגהץ, בבתים של חולים. ללמוד למבחנים עם ילדים שאביהם נלחם על חייו, להוציא את הילדים להתאוורר, להפעיל חוגים וקייטנות, לשבת ליד חולים או חולות שעות ארוכות בביתם או בבית חולים, לרכוש חלקת קבר לבעל צעיר שהשאיר אחריו אשה, שלושה תינוקים, הורים ואחים המומים! להקשיב שעות על גבי שעות, לתת יעוץ תמיכה, לעמוד במקומם בתור ארוך ולנסות לקצר את זמן ההמתנה לMRI או CT או מה שלא יהיה... וזאת רק היתה ההתחלה!

היום בערב כשחברה שלחה לי את הלינק לאשכול הזה, הרגשתי גאווה! גאווה על כך ש16,000 מתנדבים/ות מסורים זמינים בכל שעה ביום והרבה גם בשעות הלילה, מחוברים בטלפון, במייל או בווצאפ ותמיד כאן בשבילנו רק בשביל שנפריע להם ונעזר בהם בדרך לעזור לעוד יהודי, לעוד משפחה בדרך להציל חיים!
מתנדבות יקרות, אני יודעת שהעוף או הסלומון שאתן מבשלות מידי שבוע עולה לפעמים הרבה יותר מהשתתפות בהגרלה, שהדלק לנסיעה ממודיעין עילית לעין כרם וחזור עולה לפעמים הרבה יותר מהשתתפות בהגרלה, ששעות הלילה שאתם נותנים עמ"נ לחלק סנדוויצים טריים במיון עולים לכם בבוקר ביוקר, ששעות הבוקר שאתן מקדישות בהסתובבות של שעות במחלקות עם עגלות עמוסות עוגות ריחניות וקפה מרענן הם לפעמים היום החופשי היחיד בשבוע בו יכלתן להספיק את כל מה שאחרות מספיקות...

ובכל זאת אתן תמיד איתנו עם לב מלא אהבה ורצון חזק לעזור.
אם תרשו לי להעלות כמה צילומי מסך של היקף וכמות החסד שאתם עושים, הקצב הבלתי הגיוני של הבקשות ויותר מכך מהירות התגובה, רבי לוי יצחק ינענע למעלה את כסא הכבוד ויצעק "טעטע בעבורם תרחם"...
אבל אתם אוהבים לעשות את הכל בשקט, לתת את נתינתכם היפה פעם ועוד פעם בסתר, ולהודות לנו שאנו מזכים אתכם להיות מן הנותנים.
אז זה הזמן להודות לכם שוב כי פתאום זה כבר לא ברור מאליו....
תודה ענקית!!!

וגם לכן הנאמנות תודה גדולה, נשארו לנו עוד שלושה ימים ואתן עושות את ההתנדבות שלכן הכי טוב שאפשר.
מחכה לכן בבניני האומה.
רוחי מייט


חברתי שכתבה את הדברים לרגע לא התכוונה לדבר על הארגון עצמו.
והיא כתבה את זה מפורש, חבל שלא קוראים שורות.
נכתב על תופעה ברורה של גבולות, שאנשים אבדו את הגבול.
גם אצל אותה אשה שתורמים לה כסף או מטפלים לה בחולים
דופקים עשרות פעמים עשרות נאמנות כדי לבקש את הכסף.
חברתי היא לא רוטשילד היא רוצה ומביאה צדקה ויותר מחומש.
אבל צריך לזכור גבולות ולדעת לא ללחוץ על אשה אשת אברך
שיש לה עול פרנסה לא רגיל ובין השאר היא גם מחלקת הרבה צדקה.
תלמדו את הגבול, זה מה שבקשו.
כבודו של הארגון במקומו מונח, והכבוד הוא עצום ורב, ואין ערך לזכויות, אין לזה קשר להטרדות שבחורות צעירות נאמנות עושות לא תמיד רק לשם שמים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
זה רק מראה על ההצלחה כמה הנאמנות מנסות בכל כוחן למלא מעטפות, לא לכל ארגון זה היה קורה.
גם אלי פנו אמת כמה פעמים ורק נהניתי לראות כיצד כל הבחורות מתגיסות!
וברור הוא שהבעיה היא בה שלא יודעת להיות שלמה עם עצמה.. היא נותנת צדקה? - מצוין. מה הנחיתות הזו?? שתסבירי יפה למי שפונה, בלי עצבים ונחיתות, שהיא רכשה כבר כרטיס ותודה, היא כרגע לא מענינת ביותר. היא לא צריכה לספק הסבר לאיש! ההתנהלות שלה נשמעת אומללה מאד...
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
נכתב ע"י משהו אחר;1513406:
חברתי שכתבה את הדברים לרגע לא התכוונה לדבר על הארגון עצמו.
והיא כתבה את זה מפורש, חבל שלא קוראים שורות.
נכתב על תופעה ברורה של גבולות, שאנשים אבדו את הגבול.
גם אצל אותה אשה שתורמים לה כסף או מטפלים לה בחולים
דופקים עשרות פעמים עשרות נאמנות כדי לבקש את הכסף.
חברתי היא לא רוטשילד היא רוצה ומביאה צדקה ויותר מחומש.
אבל צריך לזכור גבולות ולדעת לא ללחוץ על אשה אשת אברך
שיש לה עול פרנסה לא רגיל ובין השאר היא גם מחלקת הרבה צדקה.
תלמדו את הגבול, זה מה שבקשו.
כבודו של הארגון במקומו מונח, והכבוד הוא עצום ורב, ואין ערך לזכויות, אין לזה קשר להטרדות שבחורות צעירות נאמנות עושות לא תמיד רק לשם שמים.

נשמע שלא אבדו את הגבול, אלא שהוא לא היה שם מעולם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
משהו אחר, נשמע שחברתך לא אסרטיבית...
היא פשוט צריכה ללמוד לומר לא!
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
מענין שלרוב האנשים פנו מס' פעמים נאמנות ואין הרבה שעלה בדעתן רעיון כזה של הטרדה וכו'
אני חושבת שהבעיה היא לגמרי של האישה הזו
אלי אישית פנו לפחות 4-5 ואמרתי את אותה תשובה -אחותי כבר מוכרת, (זה לא אומר שאני גם צריכה לקנות...)
אישית אני חושבת שבנות שעוברות מדלדת לדלת זה לא מתאים, לקחו את המילה 'שנוררית' והחליפו ב'נאמנת'
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
במקום לטפל בבעיות של כולם:
- שיטת ההתרמה של 'עזר מציון'.
- חוסר הטאקט של הנאמנות.
- חוסר הגבולות של הטלפניות.
- ריבוי ארגוני החסד והמכירות הסיניות.

תמליצי לחברתך לטפל במישהו אחד, בעצמה.
שתלמד להיות אסרטיבית ולעשות את מה שנכון בדרכה.

מי שאומרת פעם אחת "לא, זה לא מתאים לי כרגע" - לא זוכרת מזה שניה אח"כ ולא מצליחה לזכור כמה נאמנות פנו אליה.
כנ"ל בטלפונים, "השיחה הזו לא מתאימה לי" או "אני לא תורמת דרך הטלפון" וזהו, לא צריך יותר מזה.

***
כל אחד מכיר אנשים שנעזרו ע"י "עזר מציון" - לצערנו.
אני מכירה מי שלצערה הכירה מקרוב את הארגון הנדיר הזה והעומד בראשו, היא תורמת להם בקביעות, אותה אחת גם לא נוהגת כלל להשתתף במכירות סיניות מכל סוג שהוא.

אבל במכירה שלהם היא משתתפת בסכום מסוים - ומצידה שישימו את זה על מה שרוצים - היא באמת לא צריכה כלום וב"ה יש לה יכולת.
אבל מאחר וזו דרך הארגון למנף את הפעילות שלו לטובת הכלל - אז היא משתתפת.

ומי שלא מעוניין - שלא ישתתף, אבל שלא יקטר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
נכתב ע"י משהו אחר;1512745:
הנהלה, מבחינתי אפשר למחוק.
המסר הובן.
עזר מציון לקחו איתם טיפ לדרך,
אנחנו למדנו להשקיע עוד במצוות הצדקה,
וגם... שלא תמיד כדאי להשמיע את דעתך ברבים... פשוט לשתוק.
כי לא תמיד מבין הקורא את דיוקי הדברים לוקח אותם למקומות אחרים, וחלילה יכול לגרום נזק.
הגרלה נעימה לכולם.

מותר להשמיע את דעתך ברבים, ולא קרה כלום שיש חולקים על הדעה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
יש כללים והלכות מה ואיך מותר לשתף
אולי יש פה פאן של הוצאת שם רע? פאן של הגזמה? אולי בפרסום פוסט כזה או אחר מחלישים גבאי צדקה? או אנשי חסד?

לדוגמא האמירה שהבנות עובדות למען הארוע היא באחוזים גבוהים מאד לא נכונה!!!
יש בנות רבות שעובדות להביא הרבה מעבר למה שהן צריכות עמ"נ לקבל תגמול!
יש בנות שהתיכונים שלהם לא מאפשרים להם להשתתף בארוע והן אוספות במלא המרץ ממש לשם שמים.

הרבה מהבנות שאוספות הן חלק ממשפחת המתנדבים או הנעזרים במהלך השנה כולה.

'עזר מציון' מפרסם את המוקד הטלפוני שלו, ואם משהו שעשינו מציק לכם תמיד אפשר וחובה לפנות קודם כל אלינו, זה מחויב ההלכה, ומחויב היושר הפנימי
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
מספרית זה לא ריאלי מה שקורה- כלומר מספר הנאמנות ביחס לציבור- הוא לא הגיוני. בכיתה של ביתי 37 נאמנות מתוך 45 בנות. נו באמת... אין להם למי למכור והן חייבות למכור וזו התוצאה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
נכתב ע"י שילת_250;1513709:
יש כללים והלכות מה ואיך מותר לשתף
אולי יש פה פאן של הוצאת שם רע? פאן של הגזמה? אולי בפרסום פוסט כזה או אחר מחלישים גבאי צדקה? או אנשי חסד?

לדוגמא האמירה שהבנות עובדות למען הארוע היא באחוזים גבוהים מאד לא נכונה!!!
יש בנות רבות שעובדות להביא הרבה מעבר למה שהן צריכות עמ"נ לקבל תגמול!
יש בנות שהתיכונים שלהם לא מאפשרים להם להשתתף בארוע והן אוספות במלא המרץ ממש לשם שמים.

הרבה מהבנות שאוספות הן חלק ממשפחת המתנדבים או הנעזרים במהלך השנה כולה.

'עזר מציון' מפרסם את המוקד הטלפוני שלו, ואם משהו שעשינו מציק לכם תמיד אפשר וחובה לפנות קודם כל אלינו, זה מחויב ההלכה, ומחויב היושר הפנימי

נכתב ע"י משהו אחר;1512745:
הנהלה, מבחינתי אפשר למחוק.

כי לא תמיד מבין הקורא את דיוקי הדברים לוקח אותם למקומות אחרים,
הגרלה נעימה לכולם.


שילת 250 יקרה,
חבל שקראת שורה כן ושורה לא.
אם היית קוראת ברצף היית מבינה שהנושא הוא אחר לחלוטין.
אם תרצי לפתוח אשכול בנפרד על מסירות המתנדבות זה דבר יפה וחיובי, אין לו קשר לכאן.
וממילא אין כאן הוצאת שם רע או התלוננות, אלא רק תובנה. ומי שמעונין הבין, והלך לדרכו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
משהו אחר היקרה
קראתי את הטקסט שלך שורה שורה, פעמיים! וגם העתקתי אותו לעצמי כי האמנתי שתמחקי.
וכמוני קראו אותו עוד רבות שלא הגיבו לך אבל שלחו לי את המסר בדרכים כאלו ואחרות.

אנחנו ערב סדרת 3 ארועים בבניני האומה, ואני מחשבת בשבוע האחרון כל רגע מרב עומס מטלות ובכ"ז השקעתי לפחות שעה בחשיבה מה לענות, והתשובה היא לא אליך או לחברתך, התשובה היא לכל אלו שקראו והרשו לעצמם להזדהות אם התחושה 'תפסיקו לנקצץ לנו!'

הטקסט שכתבתי כוון שורה בשורה לטקט שכתבת, כי אנחנו מנקצצים לך פעם בשנה במשך 7.5 שבועות בדיוק, ואם פנו אליך 50 פעם בתקופה הזאת זה המון! ומנגד באותם 7.5 שבועות כ140,000 איש פנו ל'עזר מציון' הם לא נקצצו כי האנשים המקסימים שלנו עשו הכל כדי לעזור להם בשמחה וקבלו את הפניות שלהם בכל שעה ובכל רגע גם כשזה לא היה ממש נח...

בטקסט שכתבת בשם חברתך, החלשת את האנשים המסורים האלו, הטלת דופי בצורת התנהלות שהארגון שלהם קבע, את לא חייבת לקבל את צורת ההתנהלות שלנו, אבל הלכתית אסור לך לדבר נגדה או להטיל בה ספקות, או גרוע מכך לצייר הגזמות על טיפולים פסיכולגיים, כל עוד לא פנית לברר את הענין איתנו או לקבל את רשותינו.

זה שהיום כל אחד יכול בהינף מקלדת לקלקל ולהרוס את מה שהוא אפילו לא מבין,
זה שמקובל לכתוב בפורומים כל מה שעובר בראש, לא אומר שזה בסדר.

תחשבי על זה עם עצמך, את לא חייבת לשתף.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
אגב-
עד מתי אפשרי להכנס?
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
אגב-
עד מתי אפשרי להכנס?
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
מחר בצהריים
אם הקווים יהיו פנויים

בכל שנה ביום האחרון הקווים תפוסים וצריך להמתין למרות שאנחנו מתגברים עד כמה שאנו מסוגלים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
עם כל הצער, שילת, אני חולקת עלייך באופן גורף.

לצערי, קרוב משפחתי נזקק לשירותיו של עזר מציון ואני אסירת תודה להם על כך. אין עוררין על המפעל הגדול והעוצמתי שהם הקימו ומנהלים במסירות אין קץ.

אבל.
בימינו רווחת השיטה שאם אני עושה מעשה טוב, כל העולם חייב לי על זה.
יכול להיות שאכן כל העולם חייב לעזר מציון אבל מטעמם (או יותר נכון מטעם אלו שהתבקשו למלא פנקסים תמורת אין לי מושג מה) אין שום הצדקה לטרטורים אין סופיים, הטרדות והצקות בלתי פוסקות בשעות לא הגיוניות.
מי שרוצה לתרום ובהחלט מומלץ לתרום להם, יעשה זאת ביד נדיבה ובנפש חפיצה אבל לטרטר אנשים ולהכנס לכיס שלהם - לזה אין הצדקה גם בעד המעשה הטוב ביותר.

אין צורך לקבל כל תגובה כהפרעה לעבודת הקודש ולמפעלם האדיר, בסה"כ העירו הערה נכונה ואפשר לקחת את זה בפורפורציה מתאימה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
נכתב ע"י שילת_250;1515260:
תחשבי על זה עם עצמך, את לא חייבת לשתף.

חשבתי, אפילו שלא פנית אלי.
חשבתי שוב, ושוב.

עם כל ההערכה למפעל האדיר של עזר מציון, ויש בליבי הרבה הערכה,
כל צורת הפניה הזו, שאומרת, אל תעזו למתוח עלינו ביקורת משום סוג ועל שום נושא, יש בה טעם לפגם.

תחשבי על זה עם עצמך, את לא חייבת לשתף.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
נכתב ע"י שילת_250;1515292:
מחר בצהריים
אם הקווים יהיו פנויים

בכל שנה ביום האחרון הקווים תפוסים וצריך להמתין למרות שאנחנו מתגברים עד כמה שאנו מסוגלים.

הי, אז אולי אתם צריכים עובדות למחר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
נראה לי לא הוגן כל כך,
מי שהעלתה את האשכול התחרטה, ביקשה למחוק, לא כיוונה לרגע לעזר מציון ח"ו,
אותה בעיה קיימת אצל המון!!!! טלפניות, מתרימות וכד' של ארגונים - שאין לארגון אפשרות בכלל לשלוט בשפה שבה הן מדברות, או בטכניקות שהן מפעילות, או ... ואו...
קל וחומר כשמדובר על נערות צעירות, שהן ספציפית יכולות להיות מקסימות או לא, כל אחת לפי כישורי השיח שלה, הטקט שלה, החינוך שלה והנמרצות שלה. זה בכלל לא קשור לא למכירה ולא לרגשות ההערצה הגורפת שחשים ובצדק גמור, כמה שנודה לא יספיק.
אז נכון שלראות את השם 'עזר מציון' צמוד לתלונה יוצר כאילו התלוננו עליהם, אז ביקשו למחוק.
למה לא נענים???
ואגב זה קורה הרבה, שמישהו מוחק הודעה אבל אצל המגיבים היא מובאת בשלמות אז מה עשינו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
נכתב ע"י גרפיקהil;1515293:
עם כל הצער, שילת, אני חולקת עלייך באופן גורף.

לצערי, קרוב משפחתי נזקק לשירותיו של עזר מציון ואני אסירת תודה להם על כך. אין עוררין על המפעל הגדול והעוצמתי שהם הקימו ומנהלים במסירות אין קץ.

אבל.
בימינו רווחת השיטה שאם אני עושה מעשה טוב, כל העולם חייב לי על זה.
יכול להיות שאכן כל העולם חייב לעזר מציון אבל מטעמם (או יותר נכון מטעם אלו שהתבקשו למלא פנקסים תמורת אין לי מושג מה) אין שום הצדקה לטרטורים אין סופיים, הטרדות והצקות בלתי פוסקות בשעות לא הגיוניות.
מי שרוצה לתרום ובהחלט מומלץ לתרום להם, יעשה זאת ביד נדיבה ובנפש חפיצה אבל לטרטר אנשים ולהכנס לכיס שלהם - לזה אין הצדקה גם בעד המעשה הטוב ביותר.

אין צורך לקבל כל תגובה כהפרעה לעבודת הקודש ולמפעלם האדיר, בסה"כ העירו הערה נכונה ואפשר לקחת את זה בפורפורציה מתאימה.

תגידי- התנדבת אי פעם בחייך- אבל התנדבות רצינית??
עסקת פעם בצורכי ציבור??
אז אני מכירה מקרוב מישהוא ש-24 שעות פועל למען נזקקים...(לא בעזר מציון)
ואני פשוט לא מצליחה להבין איך במקום לאמר 100 פעמים תודה על המפעל האדיר הזה, שכמעט לכל אחד יצא להעזר בו, פשוט מתלוננים על "הטרדות" של טלפניות ונאמנות!!!!
אז אולי הן לא נוהגות מספיק בטקט, אבל תעברו הלאה, אז מה אם לקחו לכם עוד כמה דקות מיומכם ואולי הרגשתם קצת לא בנוח.. (ומי שיש לה בעיה רצינית לאמר "לא" צריכה טיפול וזה לא קשור רק לנאמנות)
תגובות כאלה מחלישות את המתנדבים והעובדים, שמגלים פה הרבה חוסר הערכה למעשיהם הענקיים!!!

מליון תודות ל"עזר מציון" ולכל העוסקים בחסד!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
תסלחו לי, אבל ה-ג-ז-מ-ת-ם!!!!
אוקי. אז באו אליכם במהלך החודש וחצי האחרונים בפניות חוזרות ונשנות.
כמה פעמים- 10? 20? השכנה? האחות? הגיסה?
בסדר.
ואם תרמתם- אני בטוחה שירדו ממכם. אפאחד לא ישגע אתכם לתרום כמה פעמים.
ואם לא תרמתם- ועניתם בתשובה חד משמעית: לא, אנחנו לא יכולים. נקודה! ולא עם תרוצים ודחיות- אז אני גם בטוחה שאפאחד לא בא בשנית.
בגלל שב"ה יש הרבה בנות שהתנדבו לענין, אז מטבע הדברים יש לכל אחד כמה מכרים\ות שבאים ומבקשים ממנו לתרום.
אבל, באמת, אפשר לחשוב גם אם פנו אליכם 20 פעם. (ויבוא פה מישהו ויגיד שאכן זה מה שהיה...) עדיין אין שום מקום וסיבה להשמיץ, לזלזל או להתלונן על הפעילות הברוכה הזו וגם לא במילים יפות ועדינות.
אין לי מה להוסיף על הפעילות המבורכת של עזר מציון ועל כמות ה"הטרדות" שהם מקבלים מידי יום ביום בכל שעה. (את זה כבר כתבו מעלי, וברור שכ-ו-ל-ם מודעים לכך).
אבל. די. תפסיקו להסחף ולקחת דבר חיובי כ"כ ולהפוך לשלילי.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה