כללי לעיצוב והדמיית אריזה

  • הוסף לסימניות
  • #21
תפסתי את כל הסיעוריות במכה אחת אני רואה...;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
נכתב ע"י דאבל אימפקט;1430791:
להלן מקבץ מהטיוטות שלי ;): פסטה, סוכריות, פופקורן, נעליים, כלי בית.

עלה לי רעיון של בונבוניירות, מה אומרים??
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
נכתב ע"י דאבל אימפקט;1430792:
תפסתי את כל הסיעוריות במכה אחת אני רואה...;)

מוזר שכולנו סטודנטיות...;););)
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
bbc- רעיון מגניב עם ההשקעות שלך...
עכשיו גם בשבילי.:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
(מעניין לראות מה עשיתן, אולי תשלחו לי?)
אני באמת רוצה חוו"ד אמיתית (לא סתם נחשפתי :)), חשוב לי לדעת אם יש שיפור. ברקע, בסידור הדברים וכו'.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
נכתב ע"י BBC;1430795:
עלה לי רעיון של בונבוניירות, מה אומרים??
רעיון טוב, אבל תעשי אריזות מיוחדות! (יש המון רעיונות)
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
עכשו זה הרבה יותר טוב
אגב
זה כבר לא הולך ששולחים למרים/מאירה במיל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
נכתב ע"י batyar;1430844:
עכשו זה הרבה יותר טוב
אגב
זה כבר לא הולך ששולחים למרים/מאירה במיל?
מאירה נראה לי כבר בחופש...;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
נכתב ע"י דאבל אימפקט;1430862:
מאירה נראה לי כבר בחופש...;)

ממתי?? יש לנו שיעור מחר איתה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
שלום לכל ההדמיות (:
דאבל אימפקט.
ההדמיות יפה! רואים שהשקעת
עשית לכל אחד הדמיה מעולה אבל החיבור של כולם יחד לא נכון.
שימי אותם על שולחן אמיתי עם פרספקטיבה ותאורה נכונה ואז תתני להם אור וצל לפי הסביבה שתהיה לך
כך תתחילי ואז בפעם הבאה שתצרי עוד הדמיה תנסי ליצור סביבה ותאורה מהניסיון וההבנה שתגיע.

מעניין מה יצא לך, תתקני ונראה שוב.
הקופסא של הקפה יש יותר מידי הברקות והצל שם צריך blur הוא מידי מצוייר ולא אמיתי
הצלחה וכל הכבוד לך (:
שרה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
נכתב ע"י showow1;1430865:
שלום לכל ההדמיות (:
דאבל אימפקט.
ההדמיות יפה! רואים שהשקעת
עשית לכל אחד הדמיה מעולה אבל החיבור של כולם יחד לא נכון.
שימי אותם על שולחן אמיתי עם פרספקטיבה ותאורה נכונה ואז תתני להם אור וצל לפי הסביבה שתהיה לך
כך תתחילי ואז בפעם הבאה שתצרי עוד הדמיה תנסי ליצור סביבה ותאורה מהניסיון וההבנה שתגיע.

מעניין מה יצא לך, תתקני ונראה שוב.
הקופסא של הקפה יש יותר מידי הברקות והצל שם צריך blur הוא מידי מצוייר ולא אמיתי
הצלחה וכל הכבוד לך (:
שרה.

המורה שרה
נעים לראות אותך כאן איתנו :)
אני קוראת את מה שאת כותבת והקול שלך מהדהד באוזניי...
סבלנית, אכפתית ומסורה...לא נשכח...
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
איזי כבר לא מלמד הדמיות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
נכתב ע"י showow1;1430865:
שלום לכל ההדמיות (:
דאבל אימפקט.
ההדמיות יפה! רואים שהשקעת
עשית לכל אחד הדמיה מעולה אבל החיבור של כולם יחד לא נכון.
שימי אותם על שולחן אמיתי עם פרספקטיבה ותאורה נכונה ואז תתני להם אור וצל לפי הסביבה שתהיה לך
כך תתחילי ואז בפעם הבאה שתצרי עוד הדמיה תנסי ליצור סביבה ותאורה מהניסיון וההבנה שתגיע.

מעניין מה יצא לך, תתקני ונראה שוב.
הקופסא של הקפה יש יותר מידי הברקות והצל שם צריך blur הוא מידי מצוייר ולא אמיתי
הצלחה וכל הכבוד לך (:
שרה.
וואו! איזו תגובה מפורטת! תודה!
אז בעצם את אומרת שלא לסיים כל הצללה ותאורה בנפרד אלא גם בסוף ליצור לכולם יחד משהו אחד?
דרך אגב, הסתבכתי עם עובי החומר של הזכוכית (בצדדים). איך אפשר לשפר את זה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
נכתב ע"י דאבל אימפקט;1430910:
וואו! איזו תגובה מפורטת! תודה!
אז בעצם את אומרת שלא לסיים כל הצללה ותאורה בנפרד אלא גם בסוף ליצור לכולם יחד משהו אחד?
דרך אגב, הסתבכתי עם עובי החומר של הזכוכית (בצדדים). איך אפשר לשפר את זה?

נכון! אם את שמה את כולם ביחידה אחת-חייב להתייחס לכך. תדמייני שאת רוצה לייצר אשליה שזה כאילו צולם, יש תאורה, מהיכן היא מגיעה? היכן הצל נופל? וכן הלאה זאת הדרך...

פשוט לעדן את ההברקות וקצת ריכוך וזה כבר יראה יותר טוב.
כדאי שתסתכלי על הדמיות מצולמות, זה יעזור לך מאוד
ובהצלחה
אני אוהבת משקיעות
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
תודה שרה, כל מילה פנינה!
אעדכן בהתפתחויות...:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
הדמיה יפה מאוד
השניה הרבה יותר טובה
אני אגיד לך מה הפריע לי, בשתי התמונות שהעלית,
קצת כללים בפרספקטיבה ותלת מימדיות
לפי המפה זה נראה שאנחנו מסתכלים על הכל מלמעלה,
לפי החלק העליון של הקפה - שהוא קו ישר - זה אומר ששם גובה העיניים שלנו - של המסתכל.
עד כאן זה בסדר.
הבעיה מתחילה בכוס הקפה, שהיא בטעות חמורה.
אמורים לראות מעט מהחלק העליון שלה, והעיגול אמור להיות כלפי מטה, הפוך מעכשיו
(בעיקרון היא לעצמה בסדר, וקו האופק שלה-גובה העיניים עובר באמצע שלה, אבל היא לא מסתדרת עם הקופסת קפה שמספרת לנו שקו האופק=גובה העיניים גבוה יותר)

כל מה שכתבתי זה כללים פשוטים בפרספקטיבה.
מצורף דוגמא להמחשה בJPG, כי הPNG מאוד כבד
(העיגול לא צריך להיות כל כך עגול כלפי מטה, אלא עדין יותר,
בדומה למה שיש בתחתית הכוס ואפילו פחות, רק הגזמתי קצת כדי להמחיש)
 

קבצים מצורפים

  • לכידה.JPG
    KB 100.4 · צפיות: 24

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה