לקוחות אתרוג יש לי שאלה חשובה

  • הוסף לסימניות
  • #41
אגב בעניין הכבוד:
אין לי שום עניין "לנקום" ונכון שלפני שפירסמתי פה ביקשתי להוריד סרט הצגה חרדי למהדרין באנגלית בשביל תלמידות בבית ספרי. (, אתר ווינדוס שממנו ביקשתי להוריד היה פתוח לי לפני ונתן לי להוריד דברים שהיו כמו הצגות לנשים וכו' וכל מה שלא היה טוב נחסם לי בנסיון הפתיחה)
אבל זה לא העניין, כבר לפני זה ביקשתי הרבה פעמים דברים אחרים שקשורים לעבודה, למידע, להוראה , ועוד המון דוגמאות, ויעידו הדוגמאות של החברה שכאן ותגובותיהם. אז בבקשה! לענות ענייני.
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
נכתב ע"י ת'כלס;2096808:
אגב בעניין הכבוד:
אין לי שום עניין "לנקום" ונכון שלפני שפירסמתי פה ביקשתי להוריד סרט הצגה חרדי למהדרין באנגלית בשביל תלמידות בבית ספרי. (, אתר ווינדוס שממנו ביקשתי להוריד היה פתוח לי לפני ונתן לי להוריד דברים שהיו כמו הצגות לנשים וכו' וכל מה שלא היה טוב נחסם לי בנסיון הפתיחה)
אבל זה לא העניין, כבר לפני זה ביקשתי הרבה פעמים דברים אחרים שקשורים לעבודה, למידע, להוראה , ועוד המון דוגמאות, ויעידו הדוגמאות של החברה שכאן ותגובותיהם. אז בבקשה! לענות ענייני.
ושוב. אני לא רוצה להפוך את פרוג ככלי למענה על פניות תוכן. אבל הדוגמאות מחייבות התייחסות.
הנה אתר ווינדוס שממנו מורידים סרטים, שקיבלנו הוראה חד משמעית לחסום אותו (ללא קשר למענה האוטומטי) גם מבחינה הלכתית שהרי הוא מזיק וגונב סרטים של אנשים שמשקיעים את הונם ובהנף יד הם נותנים להוריד משם את כל הסרטים בחינם. בזמנו פורסמו מודעות של מפיקה סרטים חרדית שמי שהוריד את סרטיה אין לו מחילה בזה ובבא. מדובר בגזילה של ממש. ובנוסף, מופיעים שם אלפי סרטים של גויים, סרטי טלוויזיה מכל הסוגים.
האם מי שחוסם את זה הוא זה שחוטא?
לאן הגענו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
נכתב ע"י אתרוג;2096814:
ושוב. אני לא רוצה להפוך את פרוג ככלי למענה על פניות תוכן. אבל הדוגמאות מחייבות התייחסות.
הנה אתר ווינדוס שממנו מורידים סרטים, שקיבלנו הוראה חד משמעית לחסום אותו (ללא קשר למענה האוטומטי) גם מבחינה הלכתית שהרי הוא מזיק וגונב סרטים של אנשים שמשקיעים את הונם ובהנף יד הם נותנים להוריד משם את כל הסרטים בחינם. בזמנו פורסמו מודעות של מפיקה סרטים חרדית שמי שהוריד את סרטיה אין לו מחילה בזה ובבא. מדובר בגזילה של ממש. ובנוסף, מופיעים שם אלפי סרטים של גויים, סרטי טלוויזיה מכל הסוגים.
האם מי שחוסם את זה הוא זה שחוטא?
לאן הגענו...

אפשר בבקשה לענות לפניה ששלחתי באישי או שפשוט עדיף להעלות בפורום?
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
נכתב ע"י אתרוג;2096814:
ושוב. אני לא רוצה להפוך את פרוג ככלי למענה על פניות תוכן.

למה לא?????
זה דווקא רעיון מצוין!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
כל מי שיש לו דוגמאות כמו דוגמא של פרשה ואישה שצריך להחריג בחיפוש מוזמן לשלוח למייל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
עצם חסימת מילים בחיפוש נעשה מסיבה פשוטה: גם אם האתר חסום, לפעמים מופיע תקציר של האתר והוא מספיק בשביל להיות לא טוב.
תמיד יש דברים שצריך להחריג ונשמח לשמוע עליהם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
טוב, כמובן שזו היתה רק דוגמא, ולא דוגמא שבגגלה הייתי עולה לפה
(זו פשוט היתה האחרונה)
אתם לא יכולים להתעלם מהרוח שנושבת פה. עם כל הכבוד להסברים.
יש תחושה של עבודה "בראש קטן", שכל פנייה נענית אוטומטית באותה מענה,
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
אתרוג: אני מבינה שכשאני מחפשת דברים תמימים וזה לא מאפשר הוא מתאים לאיזה מילה ב"רשימה השחורה"
ובאמת לא ידעתי שמודל זה דוגמנית ד"א מודל זה גם "דגם" באנגלית
לא באתי לחסל חשבונות ואני עדיין חושבת שאין לכם מתחרים זה באמת מה שמתאים לבית של תורה וברור שאתם תמיד עובדים לשפר את השירות
אני רק מבקשת בתור אחת שעובדת לצורכי פרנסה , שתתיחסו לבקשות לא משנה אם ע"י רובוט או בנא אנושי וגם אם יקח כמה ימים זה עדיין בסדר . ברור לכולם שיש בקשות מוצדקות ובקשות לא מוצדקות
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
ביהדות צריך לעבוד עם "ראש קטן". כל מי שהגביה ראש לא הצליח.
אנחנו ב"ה נותנים פתרון מצויין ומשתדלים כל הזמן לשדרג את המערכת תוך השקעה תמידית.
כל אחד מוזמן להעיר ולהאיר ככל העולה על דעתו. ובעז"ה זה יעזור לשפר ולהשתפר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
נכתב ע"י אתרוג;2096822:
כל מי שיש לו דוגמאות כמו דוגמא של פרשה ואישה שצריך להחריג בחיפוש מוזמן לשלוח למייל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
עצם חסימת מילים בחיפוש נעשה מסיבה פשוטה: גם אם האתר חסום, לפעמים מופיע תקציר של האתר והוא מספיק בשביל להיות לא טוב.
תמיד יש דברים שצריך להחריג ונשמח לשמוע עליהם.

OK.
מה לגבי התרופה ויואנס למשל?
ומה לגבי המילה "הורדה" בכל הקשר שהוא- אפילו בתוך אתר ראוי כמו "ללא גזל" לא מאפשר הורדות של דברים בסיסיים, ובטח לא של משחקי מחשב תמימים כ"מריו".
להעתיק את כל הדוגמאות מהפרטי? זה קצת מעצבן, אבל אין בעיה אם כך יותר נח לכם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
נכתב ע"י אתרוג;2096830:
ביהדות צריך לעבוד עם "ראש קטן". כל מי שהגביה ראש לא הצליח.
אנחנו ב"ה נותנים פתרון מצויין ומשתדלים כל הזמן לשדרג את המערכת תוך השקעה תמידית.
כל אחד מוזמן להעיר ולהאיר ככל העולה על דעתו. ובעז"ה זה יעזור לשפר ולהשתפר.

תסלח לי, אבל זה התגובה לעניין הראשונה שלך להערב...
סליחה מראש!
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
מצטרף לביקורת
מאז שהחלו במענה האוטומטי השירות ממש מעצבן
א. דברים שבעבר היו פתוחים פתאום נחסמו
דוגמאות בבקשה: דף חשבון של כרטיס אשראי, הנימוק הוא בגלל שניתן להגיע דרכו לתכני בידור, ומה היה קודם?
ספרים דיגיטאלים של אתר כותר, בנושא מדעי המחשב, רכשתי מנוי שעבד שנה ופתאום נחסם
ב. השירות הטלפוני לא מקצועי
כשהתקשרתי הפנו אותי לתמיכה טכנית, מה הקשר? ושם החזירו לחסימות, וחוזר חלילה, ביקשתי לדבר עם אחראי משמרת / מנהל, ולא נעניתי
פתאום החזירו מייל שצריך לעבור לאתרוג עסקים. מה כמה למה????????
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
נכתב ע"י uman_travel;2096837:
מצטרף לביקורת
מאז שהחלו במענה האוטומטי השירות ממש מעצבן
א. דברים שבעבר היו פתוחים פתאום נחסמו
דוגמאות בבקשה: דף חשבון של כרטיס אשראי, הנימוק הוא בגלל שניתן להגיע דרכו לתכני בידור, ומה היה קודם?
ספרים דיגיטאלים של אתר כותר, בנושא מדעי המחשב, רכשתי מנוי שעבד שנה ופתאום נחסם
ב. השירות הטלפוני לא מקצועי
כשהתקשרתי הפנו אותי לתמיכה טכנית, מה הקשר? ושם החזירו לחסימות, וחוזר חלילה, ביקשתי לדבר עם אחראי משמרת / מנהל, ולא נעניתי
פתאום החזירו מייל שצריך לעבור לאתרוג עסקים. מה כמה למה????????

כל מילה.

דברים שבעבר היו פתוחים פתאום נחסמו:
דוגמא משלי: - דף דוגמאות לכתיבת קוד
http://html5-demos.appspot.com/static/css/filters/index.html
שלחתי פניה, קיבלתי כמובן הודעה אוטומטית...

השירות הטלפוני:
מפנים מחסימות לטכנית הלוך ושוב והרבה פעמים הקו בינתיים מתנתק.
ידיהם של הנציגים כבולות והם לא יכולים לעזור, אלא רק לשלוח פניה, שגם היא לא מטופלת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
עיקר הבעיה באתרוג זה חוסר מענה מיידי לפתיחת אתרים, ואני אתן דוגמא:
אני מורידה תמונות מאתר 123RF, האתר פתוח באתרוג
והנה הגיע היום שכל הורדה שאני מורידה משם לא יורדת לי למחשב, נפל לי האסימון והבנתי שמדובר באתרוג.
כמובן, התקשרתי לתמיכה והמענה שהם נתנו לי זה 'תורידי משטרסטוק', הסברתי להם שהמנוי בשטרסטוק עולה לי יקר יותר וב-123 כבר יש לי מנוי, וההורדה היתה פתוחה ונסגרה פתאום, אבל כלום, אין עם מי לדבר, הוספתי ואמרתי אם האתר לא ראוי תסגרו אותו לגמרי, אבל מה הקטע שהאתר פתוח והתמונות חסומות להורדה?
הבעיה נמשכה במשך מס' חודשים עד שבאורח פלא סודרה.
בקיצור - התמיכה הטכנית באתרוג מעולה, תמיכה לפתיחת אתרים לוקה מאד בחסר, לנציגים אין סמכות לפתוח אתרים (וטוב שכך), מצד שני במחלקת סינון האתרים אין כח אדם מספיק ואין גישה ישירה לדיבור איתם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
נכתב ע"י מאיר538;2096797:
כדאי לעניות דעתי לעשות שאלת רב אם העצה הזאת היא לא בגדר "חוטא ומחטיא"...

לא חושבת שיש מה לעשות עם זה הרבה, חוץ מלמצוא דברים שסתם נחסמים.

בעצם באתרוג זה כן בעייתי... (אין לי משהו נגד, אבל זו המציאות)

ערכתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
נכתב ע"י אתרוג;2096796:
בגלל שהפיתוח נמצא כאמור באמצע הדרך, מתקבל בצד המענה גם כתובת מייל ייעודי כדי להעיר על המענה, ואם מישהו קיבל מענה לא מדוייק או לא נכון לדעתו, יש לו לאן לפנות וכל אחד מקבל תשובה עניינית ככל שניתן.

העלאת הדברים על גבי הפורום, נעשה כאקט מלחיץ כדי לתת אפשרות להוריד תוכן שאסור להוריד. גם מבחינה חוקית וגם מבחינה הלכתית.

ושוב, מי שרוצה להעיר/להאיר כדי לעזור ולהמשיך לפתח את הרובוט המקצועי שיתן מענה תוך דקות במקום לחכות ימים לתשובה אנושית. מוזמן להעביר כל תשובה שקיבל (ולדעתו הוא לא נכון) למייל המופיע בצד המענה.

אתרוג הנכבד\ים!
בכל הפעמים שפניתי במייל, ללא יוצא מן הכלל - המענה שקיבלתי מהרובוט היה לא ענייני ולא עזר כלום. ובכל הפעמים שהעברתי את התשובה שקיבלתי ל"מייל הייעודי שנמצא בצד המענה" - לא קיבלתי תשובה או התייחסות בכלל!
אז בשביל מה אתם מציעים בכלל את הפתרון הזה? איך אתם אומרים ש"יש לאן לפנות" אם אתם לא מתייחסים למיילים האלו???

כמו כן מה יש לכם לענות על חיפוש של השיר "אנחנו מאמינים" בגוגל - שהחיפוש עצמו נחסם??? איזו מילה כאן פסולה??? ולמה כששאלתי זאת במייל לא קיבלתי תשובה? (לא מהרובוט ולא מהמייל שלכם, שאליו הפניתי את המענה הלא ענייני של הרובוט...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
נכתב ע"י רמה פלוס;2096504:
לא אציע לעבור לנטפרי,
רק אציע לכם לנסות. לא תפסידו.. זה בחינם.

רובכם לאחר הנסיון, תשארו שם.

בהצלחה.



אולי תוכלי את להסביר לי יותר לעומק מה זה נטפרי לעומת אתרוג אני ממש בהתלבטות ורוצה לעזוב את אתרוג אך רוצה לקבל קודם הסבר איך זה עובד ועד פרטים. תודה מראש
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
נכתב ע"י רמה פלוס;2096504:
לא אציע לעבור לנטפרי,
רק אציע לכם לנסות. לא תפסידו.. זה בחינם.

רובכם לאחר הנסיון, תשארו שם.

בהצלחה.

הייתי עוברת מזמן
אך לצערי לא נראה לי שזה מתאים לצרכים שלי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
אספר לכם סוד שגם שליחות פניות לסגירת אתרים אינם נענים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
נכתב ע"י עדן;2096908:
עיקר הבעיה באתרוג זה חוסר מענה מיידי לפתיחת אתרים,

במחלקת סינון האתרים אין כח אדם מספיק ואין גישה ישירה לדיבור איתם.

להערכתי, "מחלקת" סינון אתרים מונה אדם אחד בלבד, ושמו א.ש.
והוא, כנראה, לא עומד בעומס, או עסוק בדברים יותר מעניינים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
נציג אתרוג הנכבד

תוכל להבהיר למה נחסם לי בשבוע שעבר באופן פתאומי יד2?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה