דרוש מידע מהו הפלאפון (כשר) הכי טוב שהייתם קונים/ממליצים?

  • פותח הנושא 80108
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #26
אני הכי ממליצה על U-Come ואחר כך על G10-
שני פלאפונים תותחיים!!!
G10 באמת יחסית בסדר,
בא נגיד שאם זה רק בשביל שיחת אז הוא עונה על הצורך,
אבל הוא קצת כבד כי הוא ממתכת ואם אין אוזניה אז זה מעיק בשיחות ארוכות...
והתפריטים שלו הכי בסיסיים שיש
אפילו צלצול לזיהוי מתקשר אין .
אבל מבחינת נפילות ותצוגה ומקשים הוא בסדר גמור.

אני לא חושבת שיש מכשיר כשר מושלם,
כמה שחיפשתי אני לא מוצאת...
כאילו בכח מנסים לעשות חווית משתמש גרועה.
התפריטים והממשק של סמסונג בינתיים היו הכי טובים שנתקלתי
אבל לא יצא לי לראות מכשירים שלהם לאחרונה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
טוב, אנחנו עדיין לא קונים מכשירים במחירים כאלה...
אני אישית חושב שכן משתלם לשלם מחיר כזה
מכיוון שמכשיר כזה במידה והוא באמת מקורי ולא מחודש הוא יחזיק מעמד אפילו 8 שנים בד"כ
שאר הטלפונים שמשלמים עליהם רק 250-350 שח יחזיקו מעמד לא יוצר משנתיים כך שבחישוב סופי זה יוצא משתלם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
אני אישית חושב שכן משתלם לשלם מחיר כזה
מכיוון שמכשיר כזה במידה והוא באמת מקורי ולא מחודש הוא יחזיק מעמד אפילו 8 שנים בד"כ
שאר הטלפונים שמשלמים עליהם רק 250-350 שח יחזיקו מעמד לא יוצר משנתיים כך שבחישוב סופי זה יוצא משתלם...
קחו בחשבון שעד 2025 לא יהיה דור 3...
ככה שלא שווה להשקיע במכשיר שיחזיק 8 שנים
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
אני אישית חושב שכן משתלם לשלם מחיר כזה
מכיוון שמכשיר כזה במידה והוא באמת מקורי ולא מחודש הוא יחזיק מעמד אפילו 8 שנים בד"כ
שאר הטלפונים שמשלמים עליהם רק 250-350 שח יחזיקו מעמד לא יוצר משנתיים כך שבחישוב סופי זה יוצא משתלם...
נכון ממש.
מוכר בחנות פלאפונים אמר לי שהיום פלאפון מחזיק שנה וחצי שנתיים.
ויש כאלו שקונים כל פעם גם ב-400
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אני מחפשת לאדם מבוגר טלפון כשר עם מקשים, שמע גבוה.
בלי נעילת מקשים וכו... שיהיה לו קל להתנהל איתו.
אם הוא עדיין קיים - האפ טק הכי מתאים לדעתי.
השמע גבוה וצלול, והאותיות גדולות.
והמקשים נוחים.
אבל מתאים בשלמות רק לסלקום ואורנג'.
פלאפון ורמי לוי, הוא מתאים רק בערך, כי הוא דור 3, והם עובדים טוב על מעל 3.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
אני קונה סי 2 או 208 מחודש (יותר יקר קצת) משלם זול מחזיק שנים רבות. לא מבין למה לקנות באותו מחיר טלפונים חדשים שלא מתקרבים לרמה הזו והולכים מהר. לא מצאתי עדיין טלפון שמחזיק יותר מהם לא שיאומי ולא אף אחד אחר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
יש לי V22 כבר יותר מ4 שנים
נפל על הרצפה מאות פעמים (בגלל הילדים...)
שמיעה מעולה. מקשים מצוינים.
כן החלפתי במשך הזמן מסך ובטריה
לא יודעת איך הדגמים היותר חדשים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
יש אפשרות לחסום אותו לגמרי
לא מדברת על הוויז והמייל אלא אפילו בלי מצלמה ונגן
שזה כבר יותר כשר מנוקיה 208(שיש שם מצלמה וכו)(כמובן שאפשר לחסום אותו )
איפה אפשר לחסום אותו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
יש לי ניסיון מהזמן האחרון ממש עם טאצ' שהכשירו לי לגמרי. ממש לא מרוצה. הראשון בטריה נוראית. כל בוקר מחדש הפלאפון מת כי הבטריה נגמרה במהלך הלילה...
השני - ניתוקים פתאומיים באמצע שיחה לעיתים קרובות מאוד והאוזניית בלוטוס (שהיא עצמה מעולה) גם לא תמיד מצליחה להתחבר.
בקיצור - כרגע די תקועה אחרי שהפלאפון הקודם שלי (נוקיה 3310 שעבד מעולה במשך שנתיים וחצי) הפסיק לקלוט סימים. אם יש למישהו המלצות רלוונטיות לא על טאצ' - אשמח מאוד גם כן לשמוע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
יש לי ניסיון מהזמן האחרון ממש עם טאצ' שהכשירו לי לגמרי. ממש לא מרוצה. הראשון בטריה נוראית. כל בוקר מחדש הפלאפון מת כי הבטריה נגמרה במהלך הלילה...
השני - ניתוקים פתאומיים באמצע שיחה לעיתים קרובות מאוד והאוזניית בלוטוס (שהיא עצמה מעולה) גם לא תמיד מצליחה להתחבר.
בקיצור - כרגע די תקועה אחרי שהפלאפון הקודם שלי (נוקיה 3310 שעבד מעולה במשך שנתיים וחצי) הפסיק לקלוט סימים. אם יש למישהו המלצות רלוונטיות לא על טאצ' - אשמח מאוד גם כן לשמוע.
שיאומי?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה