כללי מה דעתכם? אני מתלבט אם לקנות טאבלט לשם הצגה ללקוחות:

  • פותח הנושא hchh
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #1
א. כשאני מגיע לבית לקוח אני צריך להראות לו דברים במחשב וחלקם באינטרנט. המחשב קצת כבד ומסורבל והחיבור לאינטרנט בבית הלקוח דרך הנטסטיק פחות נח.
האם כדאי לקנות טאבלט בגודל מסך 10.1 לצורך קלות הענין?
[אין לי רכב כך שקלות השלעפריי באוטובוסים היא גם שיקול]
ב. ענין נוסף:
אני בונה על כך שאוכל בנסיעות להקליד על הטאבלט את העבודה שאני עושה בוורד.
למישהו יש נסיון בדבר?
ג. האם עדיף להוסיף 1000 ש"ח ולקנות בארץ עקב האחריות הנגישה או לקנות בחו"ל [יש מי שיביא לי] ולהסתכן בנושא האחריות והטיפול?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
לי יש טאבלט בגלל הסיבות שמנית, ואני נהנית ממנו
מעולה לפגישות עם לקוחות
לניצול הזמן לנסיעות באוטובוס - משמש אותי למיילים בעיקר

לגבי הקלדה מרובה - לא התנסיתי,
המקסימום שהקלדתי זה הודעות מייל..


מה שכן, נקודה חשובה,
אל תתפתה לקנות את הזולים.

היה לי שניים 'פשוטים', ושניהם היו דפוקים,
אח"כ היה לי אייפד לניסיון, ופחות התחברתי לממשק
המנצח מבחינתי זה הסמסונג גלקסי טאב.
לא זול, אבל שווה כל שקל
(עולה בסביבות ה-2000 ש"ח. אני השגתי ב-1500)
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
"השגתי ב-1500"
גם אני יכול אבל מאמריקה. וזו ההתלבטות אם שווה לסכן את נושא השירות כאן בארץ.
אלא אם כן יש אפשרות להשיג אותו בארץ ב 1500?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
קניתי אותו כאן בארץ.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אשמח לקבל פרטים על מקום עם מחיר כזה
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
"ענק המחשב"
anakpc.co.il
03-9342010
שירות מספר אחד
יש להם סניף סמוך לבני ברק- מאחורי מכון מור.

עכשיו אני רואה במחשב שהם מפרסמים אותו ב-1750 ש"ח
קניתי אותו כנראה במבצע או משהו
(עדיין 1750 זה זול. הייתי ב-KSP השבוע שהם נחשבים הכי זולים בארץ, והם מוכרים אותו ב-1990)
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
על איזה מכשיר אתם מתדיינים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
גם בבאג וגם באופיס דיפו יש השבוע מבצעים על טאבלטים
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י דאלארס;1042682:
גם בבאג וגם באופיס דיפו יש השבוע מבצעים על טאבלטים

בבאג זה עולה 1999
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י sarit_f;1042690:
גלקסי טאב 10.1 wifi

אומנם זה לא מספר דגם וזה לא עוזר הרבה,
אבל תסתכלו בזאפ, יש מכשירים שעונים לנתונים שהצגת גם ב-1500...
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אני הזמנתי עכשיו מאתר סיני טאבלט עם מפרט סוף הדרך מעבד 4 ליבות, רזולוציית מסך וזיכרון מצוינים וגם G3 .במחיר של פחות מ - 200$
נמתין לראות מה נקבל...
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י דאלארס;1042719:
אני הזמנתי עכשיו מאתר סיני טאבלט עם מפרט סוף הדרך מעבד 4 ליבות, רזולוציית מסך וזיכרון מצוינים וגם G3 .במחיר של פחות מ - 200$
נמתין לראות מה נקבל...

לא יודעת, כמו שכתבתי, התנסיתי בכמה טאבלטים. ואף אחד מהם לא היה זה.
הכל צעצועים. אם רוצים משהו רציני אז זה רק אייפד או גלקסי.
(שניהם באותה רמה וטווח מחירים, ההבדל הוא בממשק משתמש. לאייפד יש את המערכת של ה-ios והגלקסי הוא על אנדרואיד)
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אם כבר טבלט ואת לא נעולה על אייפד
הייתי ממליץ לך לבדוק את
Galaxy Tab 2 10.1

יש לו בנוסף לכל היתרונות של הגודל והתפעול הנוח
גם עט... שמאפשר לך לצייר ולשרטט סקיצות על הטבלט

הוא מהיר הרבה יותר ממחשב נייד ממוצע
ומאוד נוח לעבודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י tamiro;1042739:
אם כבר טבלט ואת לא נעולה על אייפד
הייתי ממליץ לך לבדוק את
Galaxy Tab 2 10.1

יש לו בנוסף לכל היתרונות של הגודל והתפעול הנוח
גם עט... שמאפשר לך לצייר ולשרטט סקיצות על הטבלט

הוא מהיר הרבה יותר ממחשב נייד ממוצע
ומאוד נוח לעבודה

על זה אני מדברת. יש לי אותו ואני מרוצה עד הגג
וזה אחרי שעברתי כמה טאבלטים שביניהם אייפד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אבל אני צריך מכשיר 3G וחלק מהאנשים פה נתנו קישור / מחיר למכשיר בלי חיבור לאינטרנט דרך כרטיס סים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אז פשוט תשלם יותר יש גלאקסי עם G3
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י hchh;1042747:
אבל אני צריך מכשיר 3G וחלק מהאנשים פה נתנו קישור / מחיר למכשיר בלי חיבור לאינטרנט דרך כרטיס סים.

המכשיר עליו אני מדבר הוא בעל יכולת 3G
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י דאלארס;1042755:
אז פשוט תשלם יותר יש גלאקסי עם G3

הnote 2 מתאים יותר למה שהוא מחפש
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י tamiro;1042757:
הnote 2 מתאים יותר למה שהוא מחפש

מכשיר כזה עובר את רף המחירים שהוא מחפש בהרבה..
מחירו הוא באזור ה-2500 ש"ח.
מה גם שהוא "5.5 ולא "10.1..
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה