כללי מה דעתכם? אני מתלבט אם לקנות טאבלט לשם הצגה ללקוחות:

  • פותח הנושא hchh
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #21
הnote 2 למרות שהמסך שלו גדול הוא נשאר בגדר טלפון.
כמדומני שמתחת ל 7'' זה טלפון מעל זה טאבלט.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
נכתב ע"י דאלארס;1042913:
הnote 2 למרות שהמסך שלו גדול הוא נשאר בגדר טלפון.
כמדומני שמתחת ל 7'' זה טלפון מעל זה טאבלט.

אדרבה, טלפון זה בונוס..
אם היה טאבלט שהוא גם סלולארי, זה היה מטורף,
הבעיה בנוט שהוא רק טלפון,, המסך שלו ממש קטן ביחס לטבלטים, וכמו שציינתי לעיל גודלו רק "5.5 בלבד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
זה זה לא

זה זול מכולם
 

קבצים מצורפים

  • ש.png
    KB 157.7 · צפיות: 17
  • הוסף לסימניות
  • #24
נכתב ע"י רמה פלוס;1042918:
אדרבה, טלפון זה בונוס..
אם היה טאבלט שהוא גם סלולארי, זה היה מטורף,
הבעיה בנוט שהוא רק טלפון,, המסך שלו ממש קטן ביחס לטבלטים, וכמו שציינתי לעיל גודלו רק "5.5 בלבד.

כנסי לכאן
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
נכתב ע"י דאלארס;1042963:
שיש טאבלטים עם טלפון דיבור דרך אוזניות

דיבור רגיל?
כי אני יודע שיש 'אפליקציות' של דיבור, ואפילו באייפוד...
אבל שיש מכשיר שמובנה בו דיבור ורק דרך אוזנייה? לא שמעתי.
אגב, מי מפעילת הסלולאר שלו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
לא ברור לי השאלה מי המפעיל
יש לזה כניסה של סים מי שתכניס הוא המפעיל
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
נכתב ע"י דאלארס;1042969:
לא ברור לי השאלה מי המפעיל
יש לזה כניסה של סים מי שתכניס הוא המפעיל

אויש,
כניסה של סים בטאבלט זה ממש לא לשיחות, זה לאינטרנט סלולארי..

ושוב, אין כזה דבר טאבלט עם שיחות..
המכשיר שסמסומנג ניסו לרקוד על שני חתונות, שיהיה גם פלאפון וגם מחשב לוח זה גלקסי נוט.. והוא לא עונה על הדרישות כי הוא רק "5.5, ובפרט לאור מחירו היקר מאוד..
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
היה גלקסי 7' שהיה לו סים, והיה אפשר לבצע בו שיחות, אבל דרך אוזניה. אין לי מושג אם זה משווק עדיין.
זה שילב אפשרות של מסך גדול יחסית, וגם טלפון, אבל בשביל להראות ביצועים ללקוחות זה נראה לי קטן מדי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
נכתב ע"י גילה;1043379:
היה גלקסי 7' שהיה לו סים, והיה אפשר לבצע בו שיחות, אבל דרך אוזניה. אין לי מושג אם זה משווק עדיין.
זה שילב אפשרות של מסך גדול יחסית, וגם טלפון, אבל בשביל להראות ביצועים ללקוחות זה נראה לי קטן מדי.

מובנה, או דרך התקן/אפליקציה כל שהיא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
- פאבלט עם מסך בגודל 7 אינץ'
הקו הדק שהפריד בין טאבלטים לפאבלטים נותץ לראשונה עם השקת המכשיר הכולל יכולות טלפוניה מלאות ● הוא כולל מעבד גרפי בעל 16 ליבות התומך ב-HD מלא, מעבד בעל ארבע ליבות במהירות 1.2 ג'יגה-הרץ, 1 ג'יגה-בייט זיכרון RAM ו-8 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון שניתן להרחבה ע"י microSD ● בנוסף, הוא מצויד במצלמה קדמית של 3 מגה-פיקסלים, וסוללה בנפח 4,100mAh ● המידות מרשימות: עובי - 9.5 מ"מ ומשקל - 335 גרם בלבד

הקו הדק שהפריד בין טאבלטים לפאבלטים, טלפונים בעלי מסך גדול, נותץ לראשונה. זה קרה עם ההכרזה השבוע של חוואווי (Huawei) הסינית, על ה-MediaPad 7 Vouge. מדובר ב-פאבלט עם מסך בגודל 7 אינץ', או אם תרצו, טאבלט בגודל 7 אינץ' עם יכולות טלפוניה מלאות - תלוי איך מסתכלים על זה. בכל מקרה, מדובר באירוע מסקרן בענף המובייל.

עם זאת, כשבוחנים את המפרט - ובעיקר את המסך, מגלים במהרה שהרזולוציה שלו תאכזב כנראה את המשתמשים הפוטנציאליים: 1,024×600 זה קצת מעט למסך בגודל כזה. פיצוי קל מתקבל בעזרת המעבד הגרפי בעל 16 הליבות, שמעבר להפעלת משחקי 3D בקצב מהיר, מסוגל להריץ סרטים בפורמט HD מלא.

בכלל, התצורה של הטאבלט - פאבלט החדש, מייעדת את המכשיר לתחום הביניים דווקא. בלב ה-Vouge נמצא מעבד ארבע ליבות במהירות 1.2 ג'יגה-הרץ. הוא מגיע עם 1 ג'יגה-בייט זיכרון RAM ו-8 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון שניתן להרחבה על ידי חריץ microSD שתומך ב-32 ג'יגה-בייט זיכרון. הוא מצויד גם במצלמה קדמית של 3 מגה-פיקסלים, ויש לו סוללה מרשימה בנפח של 4,100mAh. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד (Android) בגרסה 4.1 שמעליה ממשק ה-Emotion הקנייני של החברה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
זה מה שנקרא 'דיון חופשי'...
מוזר שאף אחד לא מתייחס כאן לנושא החסימה.
האם שייך, ואיזה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
נכתב ע"י דאלארס;1043677:
- פאבלט עם מסך בגודל 7 אינץ'
הקו הדק שהפריד בין טאבלטים לפאבלטים נותץ לראשונה עם השקת המכשיר הכולל יכולות טלפוניה מלאות ● הוא כולל מעבד גרפי בעל 16 ליבות התומך ב-HD מלא, מעבד בעל ארבע ליבות במהירות 1.2 ג'יגה-הרץ, 1 ג'יגה-בייט זיכרון RAM ו-8 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון שניתן להרחבה ע"י microSD ● בנוסף, הוא מצויד במצלמה קדמית של 3 מגה-פיקסלים, וסוללה בנפח 4,100mAh ● המידות מרשימות: עובי - 9.5 מ"מ ומשקל - 335 גרם בלבד

הקו הדק שהפריד בין טאבלטים לפאבלטים, טלפונים בעלי מסך גדול, נותץ לראשונה. זה קרה עם ההכרזה השבוע של חוואווי (Huawei) הסינית, על ה-MediaPad 7 Vouge. מדובר ב-פאבלט עם מסך בגודל 7 אינץ', או אם תרצו, טאבלט בגודל 7 אינץ' עם יכולות טלפוניה מלאות - תלוי איך מסתכלים על זה. בכל מקרה, מדובר באירוע מסקרן בענף המובייל.

עם זאת, כשבוחנים את המפרט - ובעיקר את המסך, מגלים במהרה שהרזולוציה שלו תאכזב כנראה את המשתמשים הפוטנציאליים: 1,024×600 זה קצת מעט למסך בגודל כזה. פיצוי קל מתקבל בעזרת המעבד הגרפי בעל 16 הליבות, שמעבר להפעלת משחקי 3D בקצב מהיר, מסוגל להריץ סרטים בפורמט HD מלא.

בכלל, התצורה של הטאבלט - פאבלט החדש, מייעדת את המכשיר לתחום הביניים דווקא. בלב ה-Vouge נמצא מעבד ארבע ליבות במהירות 1.2 ג'יגה-הרץ. הוא מגיע עם 1 ג'יגה-בייט זיכרון RAM ו-8 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון שניתן להרחבה על ידי חריץ microSD שתומך ב-32 ג'יגה-בייט זיכרון. הוא מצויד גם במצלמה קדמית של 3 מגה-פיקסלים, ויש לו סוללה מרשימה בנפח של 4,100mAh. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד (Android) בגרסה 4.1 שמעליה ממשק ה-Emotion הקנייני של החברה.

אני לעולם לא יתלהב ממכשירים סיניים!
היה לי מכשיר סיני יחסי יקר בגודל "4.3, שילמתי עליו טבין ותקילין, מאחד החברות הרציוניות של סין---והמכשיר סמרטוט.
היה לי תואם אייפון סיני יקר [!!!] שנחשב מהטובים שיש בזיופים של מכשירי האייפון---והמכשיר סמרטוט.
שיהיה כמה מעבדים עם עמה ליבות שיהיו, לעולם אין לסמוך על מכשירים סיניים!!
אני יתן דוגמא להמחשה, ישנם טאבלטים של חברת Akai או Teac שיש להם 1.1 Ghz, מגניב, והם עולים 250 ש"ח,, תסתכלו במפרט שיש לאייפד 2, וואוו הוא שווה לו, אותו חוזק מעבד, והמכשיר עולה כמעט פי עשר...
שיהיה איזה מעבד שיהיה, סיני ישאר סיני... :)
וההסבר פשוט, כי גם את המעבד תלוי מי יצר..
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
נכתב ע"י רמה פלוס;1043961:
אני לעולם לא יתלהב ממכשירים סיניים!
היה לי מכשיר סיני יחסי יקר בגודל "4.3, שילמתי עליו טבין ותקילין, מאחד החברות הרציוניות של סין---והמכשיר סמרטוט.
היה לי תואם אייפון סיני יקר [!!!] שנחשב מהטובים שיש בזיופים של מכשירי האייפון---והמכשיר סמרטוט.
שיהיה כמה מעבדים עם עמה ליבות שיהיו, לעולם אין לסמוך על מכשירים סיניים!!
אני יתן דוגמא להמחשה, ישנם טאבלטים של חברת Akai או Teac שיש להם 1.1 Ghz, מגניב, והם עולים 250 ש"ח,, תסתכלו במפרט שיש לאייפד 2, וואוו הוא שווה לו, אותו חוזק מעבד, והמכשיר עולה כמעט פי עשר...
שיהיה איזה מעבד שיהיה, סיני ישאר סיני... :)
וההסבר פשוט, כי גם את המעבד תלוי מי יצר..

עזוב, אני לא סוכן של מוצרים מסין אני יודע שהאיכות שלהם באדמה.
הבאתי את זה, בתגובה לזה:
"אויש,
כניסה של סים בטאבלט זה ממש לא לשיחות, זה לאינטרנט סלולארי.." קצת נעלבתי.
אם הייתה פתוח לקישור שהעליתי אתמול שם יש אותו הדבר בגודל 10.1

כפי שכתבתי לעי"ל יש לי אחד סיני עם מפרט פצצה בדרך לארץ, היצרן כותב שהמעבד של סמסונג, בסוף הרי יתברר כמובן שזה סוג של זיוף..
יגיע, נשחק ונשתף.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
נכתב ע"י רמה פלוס;1043961:
שיהיה איזה מעבד שיהיה, סיני ישאר סיני... :)
וההסבר פשוט, כי גם את המעבד תלוי מי יצר..

לידיעתך,
כל העולם היום מיוצר בסין, גם סמסונג, וכנראה גם אייפד
ורוב הבית שלך כנראה מקורו משם..
רק יש סטנדרטים שונים.
אז תזלזלי כ"כ ביצור הסיני.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
נכתב ע"י חויד;1043976:
לידיעתך,
כל העולם היום מיוצר בסין, גם סמסונג, וכנראה גם אייפד
ורוב הבית שלך כנראה מקורו משם..
רק יש סטנדרטים שונים.
אז תזלזלי כ"כ ביצור הסיני.

איזה שטויות??!!??
סמסומג מיוצר בדרום קוריאה, אייפד מיוצר ביפן..
זה מיטוס מוטעה בתכלית שכל המוצרים הקיימים מיוצרים בסין...
סין תשאר סין, ומנסיון!!

וסליחה מ'דאלארס', לא התכוונתי.. :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
נכתב ע"י רמה פלוס;1043990:
איזה שטויות??!!??
סמסומג מיוצר בדרום קוריאה, אייפד מיוצר ביפן..
זה מיטוס מוטעה בתכלית שכל המוצרים הקיימים מיוצרים בסין...
סין תשאר סין, ומנסיון!!

וסליחה מ'דאלארס', לא התכוונתי.. :)

טעות שלך אולי....
כל המותגים (לפחות הרוב המוחלט) היום מסין!! תבדקי
הרגע הסתכלתי על בטרייה של הפלאפון שלי - סמסונג - made in china
זה כל דבר, גם הנעלי נייק, וגם החולצות פולו - הכל סין
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
ההגדרה של "מיוצר" זה משהו מאוד חלקלק.

חלקי האייפון, לדוגמא, מיוצרים במגוון מדינות (סינגפור, יפן, טאיוואן, קוריאה ובעיקר סין) ומתאספים כולם לחתיכה אחת בעיר שנזן בסין.
המעבד של האייפון מיוצר על ידי סמסונג, ברובו בארה"ב, ונשלח להרכבה בסין.

גם החברות הסיניות "לגמרי", דהיינו שגם מעצבות את המכשירים שלהם בעצמם, מוציאים מכשירים משובחים. להזכירכם, HTC למשל זו חברה טאיוואנית, וZTE זו חברה סינית.


נכתב ע"י רמה פלוס;1043990:
איזה שטויות??!!??
סמסומג מיוצר בדרום קוריאה, אייפד מיוצר ביפן..

גם האייפד מיוצר על ידי חברת פוקסקון בסין. הם דיברו על מעבר לברזיל, אבל לא ידוע לי מה נסגר עם זה.
 

קבצים מצורפים

  • 5005181955_51dac6e645_z.jpg
    KB 88.4 · צפיות: 13
  • 5218597435_10c5339528.jpg
    KB 119.8 · צפיות: 14

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה