נכתב ע"י דאלארס;1042913:הnote 2 למרות שהמסך שלו גדול הוא נשאר בגדר טלפון.
כמדומני שמתחת ל 7'' זה טלפון מעל זה טאבלט.
נכתב ע"י רמה פלוס;1042957:חסום לי,
מה כתוב שם?
נכתב ע"י דאלארס;1042963:שיש טאבלטים עם טלפון דיבור דרך אוזניות
נכתב ע"י דאלארס;1042969:לא ברור לי השאלה מי המפעיל
יש לזה כניסה של סים מי שתכניס הוא המפעיל
נכתב ע"י גילה;1043379:היה גלקסי 7' שהיה לו סים, והיה אפשר לבצע בו שיחות, אבל דרך אוזניה. אין לי מושג אם זה משווק עדיין.
זה שילב אפשרות של מסך גדול יחסית, וגם טלפון, אבל בשביל להראות ביצועים ללקוחות זה נראה לי קטן מדי.
נכתב ע"י דאלארס;1042913:הnote 2 למרות שהמסך שלו גדול הוא נשאר בגדר טלפון.
כמדומני שמתחת ל 7'' זה טלפון מעל זה טאבלט.
נכתב ע"י דאלארס;1043677:- פאבלט עם מסך בגודל 7 אינץ'
הקו הדק שהפריד בין טאבלטים לפאבלטים נותץ לראשונה עם השקת המכשיר הכולל יכולות טלפוניה מלאות ● הוא כולל מעבד גרפי בעל 16 ליבות התומך ב-HD מלא, מעבד בעל ארבע ליבות במהירות 1.2 ג'יגה-הרץ, 1 ג'יגה-בייט זיכרון RAM ו-8 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון שניתן להרחבה ע"י microSD ● בנוסף, הוא מצויד במצלמה קדמית של 3 מגה-פיקסלים, וסוללה בנפח 4,100mAh ● המידות מרשימות: עובי - 9.5 מ"מ ומשקל - 335 גרם בלבד
הקו הדק שהפריד בין טאבלטים לפאבלטים, טלפונים בעלי מסך גדול, נותץ לראשונה. זה קרה עם ההכרזה השבוע של חוואווי (Huawei) הסינית, על ה-MediaPad 7 Vouge. מדובר ב-פאבלט עם מסך בגודל 7 אינץ', או אם תרצו, טאבלט בגודל 7 אינץ' עם יכולות טלפוניה מלאות - תלוי איך מסתכלים על זה. בכל מקרה, מדובר באירוע מסקרן בענף המובייל.
עם זאת, כשבוחנים את המפרט - ובעיקר את המסך, מגלים במהרה שהרזולוציה שלו תאכזב כנראה את המשתמשים הפוטנציאליים: 1,024×600 זה קצת מעט למסך בגודל כזה. פיצוי קל מתקבל בעזרת המעבד הגרפי בעל 16 הליבות, שמעבר להפעלת משחקי 3D בקצב מהיר, מסוגל להריץ סרטים בפורמט HD מלא.
בכלל, התצורה של הטאבלט - פאבלט החדש, מייעדת את המכשיר לתחום הביניים דווקא. בלב ה-Vouge נמצא מעבד ארבע ליבות במהירות 1.2 ג'יגה-הרץ. הוא מגיע עם 1 ג'יגה-בייט זיכרון RAM ו-8 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון שניתן להרחבה על ידי חריץ microSD שתומך ב-32 ג'יגה-בייט זיכרון. הוא מצויד גם במצלמה קדמית של 3 מגה-פיקסלים, ויש לו סוללה מרשימה בנפח של 4,100mAh. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד (Android) בגרסה 4.1 שמעליה ממשק ה-Emotion הקנייני של החברה.
נכתב ע"י רמה פלוס;1043961:אני לעולם לא יתלהב ממכשירים סיניים!
היה לי מכשיר סיני יחסי יקר בגודל "4.3, שילמתי עליו טבין ותקילין, מאחד החברות הרציוניות של סין---והמכשיר סמרטוט.
היה לי תואם אייפון סיני יקר [!!!] שנחשב מהטובים שיש בזיופים של מכשירי האייפון---והמכשיר סמרטוט.
שיהיה כמה מעבדים עם עמה ליבות שיהיו, לעולם אין לסמוך על מכשירים סיניים!!
אני יתן דוגמא להמחשה, ישנם טאבלטים של חברת Akai או Teac שיש להם 1.1 Ghz, מגניב, והם עולים 250 ש"ח,, תסתכלו במפרט שיש לאייפד 2, וואוו הוא שווה לו, אותו חוזק מעבד, והמכשיר עולה כמעט פי עשר...
שיהיה איזה מעבד שיהיה, סיני ישאר סיני...
וההסבר פשוט, כי גם את המעבד תלוי מי יצר..
נכתב ע"י רמה פלוס;1043961:שיהיה איזה מעבד שיהיה, סיני ישאר סיני...
וההסבר פשוט, כי גם את המעבד תלוי מי יצר..
נכתב ע"י חויד;1043976:לידיעתך,
כל העולם היום מיוצר בסין, גם סמסונג, וכנראה גם אייפד
ורוב הבית שלך כנראה מקורו משם..
רק יש סטנדרטים שונים.
אז תזלזלי כ"כ ביצור הסיני.
נכתב ע"י רמה פלוס;1043990:איזה שטויות??!!??
סמסומג מיוצר בדרום קוריאה, אייפד מיוצר ביפן..
זה מיטוס מוטעה בתכלית שכל המוצרים הקיימים מיוצרים בסין...
סין תשאר סין, ומנסיון!!
וסליחה מ'דאלארס', לא התכוונתי..![]()
נכתב ע"י רמה פלוס;1043990:איזה שטויות??!!??
סמסומג מיוצר בדרום קוריאה, אייפד מיוצר ביפן..
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים