כללי מה דעתכם? אני מתלבט אם לקנות טאבלט לשם הצגה ללקוחות:

  • פותח הנושא hchh
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #41
בקיצור:
לא כל מה שכתוב עליו made in china מורה על חברה סינית...
וכמו שברור שאפל וסמסונג הם לא חברות סיניות, אלא יש בהם חלקים מסוימים שגם מדינת סין שותפה בהם..
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
ואולי זה הפוך? אולי לא משנה המותג שאתה מכיר אלא איפה ואיך ייצרו אותו?

בתעשיות הטקסטיל והמזון למשל, זה מאוד שקוף. אתה משלם על המותג, לא על איכות המוצר.
אם הבגד שלך יוצר בבנגלדש או אינדונזיה זה אומר בדרך כלל שהוא יהיה באיכות נמוכה יותר ממה שיוצר בגרמניה ופולין. בדרך כלל מותגים בוחרים את מיקום הייצור שלהם על פי הסטנדרטים שלהם, וזה ההבדך. בדוגמאות שהבאתי אפשר למנות את H&M שמייצרים במזרח, לעומת Boss שמייצרים בעיקר באירופה.
כמובן שזה רק כלל אצבע, אבל בכל זאת.

כך גם למשל, רוב שימורי הטונה ברוב הכשרויות שאתם אוכלים מגיעים מאותם המקומות.
אז מה שקורה שהדגים הם אותם דגים, האיכות אותו הדבר, אפילו המשגיח יכול להיות אותו משגיח שעובד כפרילאנסר עבור כמה מערכות כשרות, ואנחנו הצרכנים נעדיף מותג מסוים על פני אחר בגלל שנדמה לנו שהוא טוב יותר.

אז אולי הכל הפוך אצלנו. צריך לחשוב על זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
מאז ששמעתי לעומק על כמה מקרים
אני ממש לא מאמינה למותגים... ומי כמוכם מעצבים יודעים שהכל עניין של מיתוג, ובידול...

גם הבגדים שמיוצרים באירופה או בכל מקום אחר - מקור הבדים הוא מסין!
אז אולי התפירה יותר איכותית (גם לא מחייב) אבל הבד מאותו מקום.

אבל אין חולק שיש הבדל עצום בין המפעלים בסין, יש מפעלים ששכרו אותם חברות גדולות, ומפעילים בהם סטנדרטים ודרישות גבוהות.
ובמפעלים האלו יש עובדים סיניים, שיודעים על תהליך הייצור, ומנסים לחקות אותם רק בלי ה"שם" וה"מותג" לפעמים הולך להם ולפעמים לא...

אגב, הרבה חברות מייבאות מוצרים ממקומות שונים בעולם, אבל המקור נשאר סין, זה פשוט עבר כמה ידיים אחרי סין, ולכן כתוב ייבוא בגדים מפריז/אנגליה וכו הייבוא משם אבל המקור סיני.

אז אל תזלזלו כ"כ בסין, כי כמעט כל מוצר שאתם מחזיקים ביד מקורו משם..
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
שתי שאלות
איך עושים חסימה בטאבלט
והאם יש וורד
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
נכתב ע"י A.Y.K;1076994:
שתי שאלות
איך עושים חסימה בטאבלט
והאם יש וורד

חסימה-
תלוי מהי מערכת ההפעלה שלו,,
תפרט ואענה לך, עד כמה שידי מגעת..

וורד-
יש, אבל דיי בסיסי.
אל תצפה לוורד מלא, אפילו לא בחלום רחוק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
בעניין החסימה:
למערכות הפעלה של אנדרואיד-
שימוש באפליקצייה App lock‏-
מגירסא 4.1 ומעלה היא מובנית בממשקים של טאבלטים של אסוס וכדו',
במכשירי סלולאר או בטאבלטים שונים שמבוססים על מערכת הפעלה אנדרואיד, צריך להוריד את האפליקצייה מגוגל פליי [חנות האפליקציות של אנדרואיד].
היא נוחה וקלה ופשוטה לשימוש, אם כי היא באנגלית.

למערכות הפעלה של אפל-
ישנה אופציה מובנית של חסימה מתוך המערכת: הגדרות>כללי>הגבלות, ושם ניתן לחסום את הדפדפן את האפסטור ושאר מרעין בישין.
לבד מזאת ישנה אופציה של אפליקציות שונות, וכדוגמת iProtect או Lockdown Pro.
אבל הם צורכות מכשיר פרוץ, כי הם קיימות רק בסידיה ולא באפסטור.

ומי שלא מעוניין באינטרנט כלל וכלל, ישנה חברה שמנתקת אינטרנט גם מטאבלטים - 1599502200

בהצלחה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה