- הוסף לסימניות
- #1
שלום לכולם!
יש שאלה שמעניינת אותי לאחרונה ומאוד אשמח אם מישהו יוכל לענות לי.
השאלה קשורה לעלות העבודה של גרפיקאית.
אני גרפיקאית מתחילה יחסית, עובדת מהבית. כשהתחלתי לעבוד ניסיתי לברר כמה עולים דברים שונים (לוגו, ניירת וכד'...) חברה שלי קיבלה בקורס שבו למדה עלויות ובו למשל מחיר ללוגו: לומד= 350 ש"ח
מתחיל= 600 ש"ח
מקצועי= 1200 ש"ח
אז החלטתי שאני לוקחת 300-400 ש"ח ללוגו והכולם היו מרוצים עד עכשיו.
עכשיו פנה אלי מישהו שביקש הצעת מחיר ללוגו וכשאמרתי לו שזה יעלה 400 ש"ח הוא היה מאוד מופתע ואמר שזה נורא יקר ושכולם לוקחים הרבה פחות (זה לא בן אדם שלא מכיר את השוק, הוא מתעסק גם עם גרפיקאיות). אני לא חושבת שהוא משקר, אבל קשה לי לקבל את זה, עד עכשיו חשבתי שהמחירים שלי די זולים....
מה אתם אומרים? מה המציות ואיפה האמת? ויותר מעניין אותי מה המצוי ולא מה הרצוי....?
תודה מראש!!!
יש שאלה שמעניינת אותי לאחרונה ומאוד אשמח אם מישהו יוכל לענות לי.
השאלה קשורה לעלות העבודה של גרפיקאית.
אני גרפיקאית מתחילה יחסית, עובדת מהבית. כשהתחלתי לעבוד ניסיתי לברר כמה עולים דברים שונים (לוגו, ניירת וכד'...) חברה שלי קיבלה בקורס שבו למדה עלויות ובו למשל מחיר ללוגו: לומד= 350 ש"ח
מתחיל= 600 ש"ח
מקצועי= 1200 ש"ח
אז החלטתי שאני לוקחת 300-400 ש"ח ללוגו והכולם היו מרוצים עד עכשיו.
עכשיו פנה אלי מישהו שביקש הצעת מחיר ללוגו וכשאמרתי לו שזה יעלה 400 ש"ח הוא היה מאוד מופתע ואמר שזה נורא יקר ושכולם לוקחים הרבה פחות (זה לא בן אדם שלא מכיר את השוק, הוא מתעסק גם עם גרפיקאיות). אני לא חושבת שהוא משקר, אבל קשה לי לקבל את זה, עד עכשיו חשבתי שהמחירים שלי די זולים....
מה אתם אומרים? מה המציות ואיפה האמת? ויותר מעניין אותי מה המצוי ולא מה הרצוי....?
תודה מראש!!!
הנושאים החמים